Hop til indhold
Mr. M

Jasmina - dårlig oplevelse

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/324823

Fik en aftale i stand med denne flotte pige i Holstebro. Aftalte over SMS at jeg kom forbi og det var sådan set fint nok. 

Jeg giver 700 kr. for en halv time, men det var nok den værste oplevelse jeg har haft.

Det starter med hun ville ride mig, men hun har ingen indlevelse overhovedet og jeg skal gøre hele arbejdet, mens hun ligger og kigger op på væggen. Hun virkede overhovedet ikke tilstede. Ingen støn eller noget. Så skifter vi til almindelig stilling, hvor det også virker som om hun bare ville have det overstået. Jeg spørger om hun kan give et handjob. Men heller ikke det var en god oplevelse, det var nok den værste jeg har fået, ingen engagement overhovedet fra hende, så efter noget tid siger jeg stop og siger jeg går. Tror næsten der er gået 25 min, så gav op. Siger til hende jeg ikke kan få udløsning og bliver mødt med "not my problem ". Hvis det er standarden for pigerne nede på struervej, så kommer jeg ikke igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...