Hop til indhold

God mega I Kbh-området

Featured Replies

Skrevet

Kære brødre.

Emnet er ikke nyt, men pigerne skifter jo. Bedste bud på god megafransk aktuelt i Kbhs-området. Gerne med parkeringsmulighed.

Tak,

NN

Skrevet
  • Også helt enig omkring Emilly, som jeg var med Tina.
Skrevet
  • Author

Lyder godt, har kigget på hende før. Parkeringsmulighed? 

Andre bud?

Tak,

NN

Skrevet
NN 8000 skrev, for 12 timer siden:

Parkeringsmulighed? 

Der er ingen steder du ikke kan parkere. Det er bare et spørgsmål om pris og hvor langt du kan gå. Hvad er det præcis du vil vide? 

Skrevet
Advarsel skrev, for 2 minutter siden:

Der er ingen steder du ikke kan parkere. Det er bare et spørgsmål om pris og hvor langt du kan gå. Hvad er det præcis du vil vide? 

Der er 2 timers fri parkering på hele Frederiksberg. Specielt nemt, at finde parkering omkring den oplyste Metro Station.

Skrevet
sanook skrev, for 8 minutter siden:

Der er 2 timers fri parkering på hele Frederiksberg. Specielt nemt, at finde parkering omkring den oplyste Metro Station.

Ja, men man skal bruge en app og registrere sin parkering. Hvis man af en eller anden grund ikke bryder sig om den overvågning, så kan det måske være et problem. Dog ikke lige ved Tina, da der er supermarkedsparkering tæt på.

Måske handler det om, at det ikke må tage lang tid? Jeg ved det ikke, det er derfor jeg spørger.

Redigeret af Advarsel

Skrevet
Advarsel skrev, for 11 minutter siden:

Ja, men man skal bruge en app og registrere sin parkering. Hvis man af en eller anden grund ikke bryder sig om den overvågning, så kan det måske være et problem. Dog ikke lige ved Tina, da der er supermarkedsparkering tæt på.

Registrere sin parkering. Hmm.  Er du sikker på det?

Mig bekendt er eneste registrering at stille sin P-skive, for at kunne holde omtalte 2 timer.

Skrevet
sanook skrev, for 12 minutter siden:

Registrere sin parkering. Hmm.  Er du sikker på det?

Mig bekendt er eneste registrering at stille sin P-skive, for at kunne holde omtalte 2 timer.

På Frederiksberg skal du bruge parkeringsappen, også selv om det er under 2 timer.

Hvor cirka på Frederiksberg holder Tina til?

Skrevet

Franske Jessy er et godt bud (evt  kommer hun til byen snart)

Skrevet
Lasselas skrev, for 23 minutter siden:

På Frederiksberg skal du bruge parkeringsappen, også selv om det er under 2 timer.

Klart. Det er kun Frederiksberg borgere med beboer licens, som ikke behøver p-appen.

Redigeret af sanook
rettelse

Skrevet
Lasselas skrev, for 3 timer siden:

Hvor cirka på Frederiksberg holder Tina til?

Står i annoncen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.