Guest Tv 2 Skrevet 27. September, 2021 Ved ikke lige om det passer ind på dette cite, ellers må en af de grønne jo slette da den som sådan ikke har meget med sex og Gp at gøre men go fest, det var det! Jeg var inviteret af en gl dk ven som har en Thai-kone og havde som sådan ikke lige hverken tænkt eller set den komme, men jeg skal dog lige love for jeg blev indviet i den verden Jeg har aldrig set lignende, hold da op de gav den gas og lige fra vi havde afsluttet spisningen og uden nogen form for opvarmning, bare lige på og uden der manglede nogen form for hverken Udsmykning eller påklædning, hold da op jeg var solgt! Mit spørgsmål kunne dog være, er der andre herinde som har deltaget i den slags fester? Nb. Håber ikke mit skriv er for usexet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 414 Skrevet 27. September, 2021 Jeg kan ikke få overskriften til at hænge sammen med hvad du skriver. Uden sex, men alligevel blev det gået til den? og jeg kan ikke tyde hvad det, du prøver at beskrive..kan du være lidt mere klar i dit eventuelle svar? Pft 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 27. September, 2021 Tv 2 skrev, for 2 timer siden: hverken Udsmykning eller påklædning, hold da op jeg var solgt! Det bliver jeg også nemt når der ikke er nogen påklædning på thaikvinderne.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 27. September, 2021 Esbjerghanhund skrev, for 31 minutter siden: Jeg kan ikke få overskriften til at hænge sammen med hvad du skriver. Uden sex, men alligevel blev det gået til den? og jeg kan ikke tyde hvad det, du prøver at beskrive..kan du være lidt mere klar i dit eventuelle svar? Pft Den tar du bare helt selv, såfremt du ikke forstår så scrool videre og som jeg skrev til slut, finder du den usexet , så blot scrool videre, det var blot en Fest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 27. September, 2021 Thai`er er meget gode til at feste, længe og meget HØJT. Der behøver ikke at være de store mængder alkohol, bare rigeligt mad, og især papaja salat/Sumdam. De elsker karaoke, og det forhindre dem ikke at synge meget og højt, at de ikke har en ren tone i livet, bare de har det sjovt. Har selv været til en del Thai fester, og det er festligt. jeg forstår fuldt ud hvad det er du prøver at sige, og håber for dig at du må deltage i mange flere Thai fester. PS: bare de ikke skulle larme så meget, skru op for musikken, så man skal råbe lidt Højer, så skruer vi mere op for musikken, men så råber de bare endnu mere, og sådan forsætter det, medbring øre propper. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donethat 235 Skrevet 28. September, 2021 Grydeskeen skrev, for 4 timer siden: Thai`er er meget gode til at feste, længe og meget HØJT. Der behøver ikke at være de store mængder alkohol, bare rigeligt mad, og især papaja salat/Sumdam. De elsker karaoke, og det forhindre dem ikke at synge meget og højt, at de ikke har en ren tone i livet, bare de har det sjovt. Har selv været til en del Thai fester, og det er festligt. jeg forstår fuldt ud hvad det er du prøver at sige, og håber for dig at du må deltage i mange flere Thai fester. PS: bare de ikke skulle larme så meget, skru op for musikken, så man skal råbe lidt Højer, så skruer vi mere op for musikken, men så råber de bare endnu mere, og sådan forsætter det, medbring øre propper. Fuldstændig enig. Thai’erne elsker at feste og have det sjovt. Og der bliver danset og grinet så man skulle tro de var på stoffer og to flasker thai whisky. Men mange thai’er drikker ikke en dråbe alkohol men fester som gjorde de. Elsker at se dem gå til den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 28. September, 2021 Grydeskeen skrev, for 19 timer siden: Thai`er er meget gode til at feste, længe og meget HØJT. Der behøver ikke at være de store mængder alkohol, bare rigeligt mad, og især papaja salat/Sumdam. De elsker karaoke, og det forhindre dem ikke at synge meget og højt, at de ikke har en ren tone i livet, bare de har det sjovt. Har selv været til en del Thai fester, og det er festligt. jeg forstår fuldt ud hvad det er du prøver at sige, og håber for dig at du må deltage i mange flere Thai fester. PS: bare de ikke skulle larme så meget, skru op for musikken, så man skal råbe lidt Højer, så skruer vi mere op for musikken, men så råber de bare endnu mere, og sådan forsætter det, medbring øre propper. Tak for skriv og forståelse, lidt sjovt så forskellige vi mennesker er og specielt herinde og nok grunden til der skændes så meget på Eg, men Fed Fest var det og selvfølgelig pga Thai-pigerne og dit skriv passer fuldt ud med min oplevelse, Tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 28. September, 2021 Donethat skrev, for 15 timer siden: Fuldstændig enig. Thai’erne elsker at feste og have det sjovt. Og der bliver danset og grinet så man skulle tro de var på stoffer og to flasker thai whisky. Men mange thai’er drikker ikke en dråbe alkohol men fester som gjorde de. Elsker at se dem gå til den Tak! Sjovt nok var det netop sådan jeg oplevede det, uden undtagelse og dit skriv er total fyldesgørende, de fester med eller uden sprut som om de nærmest er på stoffer, DET ER DE IKKE, de ved bare hvordan man gør Verden glad, også uden alkohol, det var i hvertfald min oplevelse og ja præcis de smiler/griner fra de kommer til slut Glæder mig allerede til næste Fest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 28. September, 2021 Esbjerghanhund skrev, for 21 timer siden: Jeg kan ikke få overskriften til at hænge sammen med hvad du skriver. Uden sex, men alligevel blev det gået til den? og jeg kan ikke tyde hvad det, du prøver at beskrive..kan du være lidt mere klar i dit eventuelle svar? Pft Nu er der så ej nogen som forlanger at dem fra Esbjerg og Ålborg samt Fyn nødvendigvis skal forstå at der der findes en Verden hvor sex ikke nødvendigvis indgår Sådan tænker vi så forskellig, trods lille Dk men good luck til jeres Landsdel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 16. Oktober, 2021 (edited) Det lidt speciel ved Festen var dog at de fleste af mændene havde en Thai kone som har en Thai massage i Århus så mon ikke de Herre herinde har besøgt disse steder uden jeg ved hvor, min mund er lukket med 7 men sjov var det, uanset Redigeret 16. Oktober, 2021 af Tv 2 Dobbelt tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg