Hop til indhold
SlikkeFrands

Harmony-hamburg 29/30 Oktober. Mit første besøg på en FKK Klub.

Recommended Posts

Hej brødre

Jeg har planer om , at besøge Harmony 29 Oktober. Natten mellem 29 og 30 vil jeg så overnatte på et nærliggende hotel.

Det er mit første besøg på en FKK Klub.

Så jeg har uden tvivl meget at lære og har også mange spørgsmål.

Det er min opfattelse, at Harmony, blandt andet, er et godt begynder sted. Ret mig, hvis jeg tager fejl.

Når nu man skal vælge en GP, så ville det jo være rart, at man kan få alle GPerne at se. Er det noget problem?

Hvor lang tid bruger i typisk på stedet? Jeg regner med, at være fremme 13.00.

Er det bedst, at have en rejse kammerat? Jeg har ikke nogen. Men måske er der en af brødrene herinde, der gerne vil med?

Alle input er velkomne.

Kærligst

SF.

Redigeret af SlikkeFrands

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej SlikkeFrands

På Harmony og på FKK klubber generelt, der opholder alle piger sig i de samme fællesområder som mændene opholder sig i.

Du ser og oplever dem bare ved selv tage plads i baren, bio, haven etc.

Personligt foretrækker jeg selskab på ture, men det er individuelt fra person til person.

Du kan fint få en god tur alene.

God tur.

Mvh

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej SlikkeFrans

Jeg plejer at være afsted sammen med en eller 2 kammerater. Så kan vi sidde og drikke lidt øl imellem hver "halvleg", og nyde udsigten af damerne som vimser rundt, samtidig med at vi sidder og snakker. Ofte tager vi direkte i klubben uden bytur først, da man kan købe øl og drinks på stedet - og man kan sidde og kigge på damerne imens man drikker.

Whats not to like?

Det skal også siges at hvis jeg var på arbejde i Tyskland kunne jeg sagtens finde på selv at tage afsted alene. 

mvh

GoingSouth

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg regner med at tag afsted herfra grækenland til en af byerne i tyskland hvor der er fleste fkk'er, jeg gider ikke hamburg.

Måske koln eller frankfurt, er der nogen der ved hvor der findes fleste fkk i europe?  og helst bynavn, jeg tager afsted i weekend højt sandsynligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
letsgo skrev, for 7 minutter siden:

Jeg regner med at tag afsted herfra grækenland til en af byerne i tyskland hvor der er fleste fkk'er, jeg gider ikke hamburg.

Måske koln eller frankfurt, er der nogen der ved hvor der findes fleste fkk i europe?  og helst bynavn, jeg tager afsted i weekend højt sandsynligt.

Frankfurt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
SlikkeFrands skrev, den 26.9.2021 at 17:35:

Er det bedst, at have en rejse kammerat? Jeg har ikke nogen. Men måske er der en af brødrene herinde, der gerne vil med?

Det kan være en fordel, da man hurtigt kan udveksle info om pigerne - og pigerne kan evt. også se en fordel i at få en god anbefaling og flere kunder i butikken - men hende den ene bror finder fantastisk, kan måske synes middelmådig for den anden - og en kan lide en tyk og en anden en tynd, eller en med mange tatoveringer, store kolde plastpatter, fremfor en sød naturlig og slank mørkhåret italiener ;-)

Jeg skal snart en tur til Tyskland, men tør ikke sætte nogen dato på - og det bliver ikke i en weekend - Tyskland en søndag er dødens pølse, da de fleste butikker er lukkede og der foregår nada.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jabe

Nogen der ved om man skal have mundbind på i klubben?
Hvor kort tid har man til at besøge klubben i forhold til covid test? 24 timer?
Nogen der skal derned 29 nov - 1 dec? Skal derned alene for første gang, men kunne være fedt hvis jeg kunne mødes med en anden dernede?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sååå...er Harmony værd at besøge?

Jeg har haft kig på Harmony, men jeg synes klubben ligger langt ude i Lars Tyndskids Mark når man er afhængig af offentligt transport. Samtidigt når man lider af køresyge er beliggenheden et issue. Jeg synes klubbens beliggenhed er egnet til folk med egen bil, selvom man sagtens kan komme til klubben med taxi, lejebil osv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikolaj80 skrev, den 6.11.2021 at 12:28:

jeg synes klubben ligger langt ude i Lars Tyndskids Mark når man er afhængig af offentligt transport. Samtidigt når man lider af køresyge er beliggenheden et issue. Jeg synes klubbens beliggenhed er egnet til folk med egen bil, selvom man sagtens kan komme til klubben med taxi, lejebil osv.

 

Hvis  du ikke har egen bil - så har du nok også råd til en taxi af og til ;-) - mener du kan finde en beregner, så du på forhånd kan se hvad en taxitur koster fra enten Hbf eller du kan tage U-Bahn til en station i nærheden - og når du først er i klubben, kan du se om der er andre danskere - eller høre nogen andre friere om de kan give dig kørelejlighed ind mod centrum/til en U-Bahn station.

Men forsøg først og fremmest om du ikke kan hægte dig på en fællestur og blive samlet op på vejen - det er ofte mere interessant at være flere afsted, fremfor at sidde alene og kigge på pigerne - selvom de nok ikke lader dig sidde alene  ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...