SnowmanDK 352 Skrevet 25. September, 2021 Hej, jeg får en fejl når jeg prøver at bruge kortfunktionen på odloty.pl på en pige Fejlen er: Google Maps Platform rejected your request. The provided API key is invalid. Hvordan fixer jeg dette? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CR90 25 Skrevet 25. September, 2021 Den side er på den bedste dag ustabil. Tror den er kodet af en hamster og hostet på en server fra 70'erne. Tjek www.roksa.pl i stedet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 352 Skrevet 25. September, 2021 CR90 skrev, for 4 minutter siden: Den side er på den bedste dag ustabil. Tror den er kodet af en hamster og hostet på en server fra 70'erne. Tjek www.roksa.pl i stedet. Den side bruger jeg også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 26. September, 2021 SnowmanDK skrev, for 22 timer siden: Hej, jeg får en fejl når jeg prøver at bruge kortfunktionen på odloty.pl på en pige Fejlen er: Google Maps Platform rejected your request. The provided API key is invalid. Hvordan fixer jeg dette? The provided API key is invalid, hvilket betyder at siden ikke kan bruge Google Maps da deres nøgle til google maps er udløbet. Du kan intet gøre og hjemmesiden skal bare betale Google for at benytte Google maps. Det har heller intet med serveren - som næppe er fra 70'erne da webservere ikke fandtes dengang - at gøre overhoved. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 352 Skrevet 26. September, 2021 Chock Dims skrev, for 3 timer siden: The provided API key is invalid, hvilket betyder at siden ikke kan bruge Google Maps da deres nøgle til google maps er udløbet. Du kan intet gøre og hjemmesiden skal bare betale Google for at benytte Google maps. Det har heller intet med serveren - som næppe er fra 70'erne da webservere ikke fandtes dengang - at gøre overhoved. Kanon godt svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CR90 25 Skrevet 26. September, 2021 Chock Dims skrev, for 4 timer siden: The provided API key is invalid, hvilket betyder at siden ikke kan bruge Google Maps da deres nøgle til google maps er udløbet. Du kan intet gøre og hjemmesiden skal bare betale Google for at benytte Google maps. Det har heller intet med serveren - som næppe er fra 70'erne da webservere ikke fandtes dengang - at gøre overhoved. Kan se at nogen ikke har humoristisk sans. Så lad mig fortsætte i din egen tone og påpege at du tager fejl. Ikke nok med at det vi idag kalder internettet, startede i 60'er, (med tidlige byggesten lagt endnu længere tilbage), kommercielt udbudt datanetværk til private eksisterede faktisk i 70'erne. Det er en god ide at tjekke om man rent faktisk ved noget, før man spiller smart Bortset fra det ER det en utroligt dårligt kodet side der tilfældigvis er hostet på en meget ringe server. Det er ikke for sjov skyld at den ligner og fungerer som noget der ville have været pinligt for 15 år siden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 26. September, 2021 (edited) CR90 skrev, for 3 timer siden: Kan se at nogen ikke har humoristisk sans. Så lad mig fortsætte i din egen tone og påpege at du tager fejl. Ikke nok med at det vi idag kalder internettet, startede i 60'er, (med tidlige byggesten lagt endnu længere tilbage), kommercielt udbudt datanetværk til private eksisterede faktisk i 70'erne. Coool. Så fik jeg da lært at jeg nok er en klovn uden humoristisk sans. Jeg er glad for belæringen selvom ... ... det drejer sig om en hjemmeside hostet på en webserver, der ikke eksisterede i 70'erne men først blev udviklet i 1990 af folk hos CERN. Men skidt med faktuel information Citat Det er en god ide at tjekke om man rent faktisk ved noget, før man spiller smart Jeg prøver at læse op på det næste jeg føler behov for at være smart. Tak CR Citat Bortset fra det ER det en utroligt dårligt kodet side der tilfældigvis er hostet på en meget ringe server. Det er ikke for sjov skyld at den ligner og fungerer som noget der ville have været pinligt for 15 år siden. Hvordan kan du se det er dårligt kodet og at serveren er ringe? Hos mig ser det og virker det fornuftigt - omend gammeldags og grimt. Måske noget jeg overser Redigeret 26. September, 2021 af Chock Dims Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg