Hop til indhold
SnowmanDK

odloty Problemer

Recommended Posts

Hej, jeg får en fejl når jeg prøver at bruge kortfunktionen på odloty.pl på en pige

Fejlen er: Google Maps Platform rejected your request. The provided API key is invalid.

Hvordan fixer jeg dette?

Warsaw.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chock Dims
SnowmanDK skrev, for 22 timer siden:

Hej, jeg får en fejl når jeg prøver at bruge kortfunktionen på odloty.pl på en pige

Fejlen er: Google Maps Platform rejected your request. The provided API key is invalid.

Hvordan fixer jeg dette?

Warsaw.png

The provided API key is invalid, hvilket betyder at siden ikke kan bruge Google Maps da deres nøgle  til google maps er udløbet. Du kan intet gøre og hjemmesiden skal bare betale Google for at benytte Google maps.

Det har heller intet med serveren - som næppe er fra 70'erne da webservere ikke fandtes dengang - at gøre overhoved.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chock Dims skrev, for 3 timer siden:

The provided API key is invalid, hvilket betyder at siden ikke kan bruge Google Maps da deres nøgle  til google maps er udløbet. Du kan intet gøre og hjemmesiden skal bare betale Google for at benytte Google maps.

Det har heller intet med serveren - som næppe er fra 70'erne da webservere ikke fandtes dengang - at gøre overhoved.

Kanon godt svar ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chock Dims skrev, for 4 timer siden:

Kan se at nogen ikke har humoristisk sans.
Så lad mig fortsætte i din egen tone og påpege at du tager fejl. Ikke nok med at det vi idag kalder internettet, startede i 60'er, (med tidlige byggesten lagt endnu længere tilbage), kommercielt udbudt datanetværk til private eksisterede faktisk i 70'erne.

Det er en god ide at tjekke om man rent faktisk ved noget, før man spiller smart ;)

Bortset fra det ER det en utroligt dårligt kodet side der tilfældigvis er hostet på en meget ringe server. Det er ikke for sjov skyld at den ligner og fungerer som noget der ville have været pinligt for 15 år siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chock Dims
CR90 skrev, for 3 timer siden:

Kan se at nogen ikke har humoristisk sans.
Så lad mig fortsætte i din egen tone og påpege at du tager fejl. Ikke nok med at det vi idag kalder internettet, startede i 60'er, (med tidlige byggesten lagt endnu længere tilbage), kommercielt udbudt datanetværk til private eksisterede faktisk i 70'erne.

Coool. Så fik jeg da lært at jeg nok er en klovn uden humoristisk sans. Jeg er glad for belæringen selvom ...
... det drejer sig om en hjemmeside hostet på en webserver, der ikke eksisterede i 70'erne men først  blev udviklet i 1990 af folk hos CERN.  Men skidt med faktuel information

Citat

Det er en god ide at tjekke om man rent faktisk ved noget, før man spiller smart ;)

Jeg prøver at læse op på det næste jeg føler behov for at være smart. Tak CR

Citat

Bortset fra det ER det en utroligt dårligt kodet side der tilfældigvis er hostet på en meget ringe server. Det er ikke for sjov skyld at den ligner og fungerer som noget der ville have været pinligt for 15 år siden.

Hvordan kan du se det er dårligt kodet og at serveren er ringe?

Hos mig ser det og virker det fornuftigt  - omend gammeldags og grimt. Måske noget jeg overser

Redigeret af Chock Dims

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...