Smeden81 9 Skrevet 24. September, 2021 https://annoncelight.dk/showad/324541 har lige besøgt hende ok pæn pige, men så stopper det også her. sexen var Max 2/10 og hun kiggede på tlf hele tiden ! Total turnoff havde betalt for 45 min. Efter et kedeligt blow på 5 min ca. så mekanisk kedelig sex…. efter første runde på 25 min ca. så tog hun sin tlf og svarede sms og kiggede på fb mm…. Øv! Jeg blev bare træt af det så tog mit tøj og gik efter 30 min ØV. Så jeg kan ikke anbefale hende. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2795 Skrevet 25. September, 2021 Ja, hun har tidligere huseret under andre navne. Simi Symi Ligia og lign. Tror at jeg har til gode at se et godt review af hende. Mit var heller ikke godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TT123 117 Skrevet 25. September, 2021 Har også besøgt hende under andre navne en 3 gange. Ked af at høre du har haft dårlig oplevelses med hende, at der er flere der har det. Hun er ellers en rigtig flot og sød pige, med nogen store dejlige bryster. Har haft ok erfaring med hende. Ville også besøge hende igen hvis der ikke lige i tiden er så mange andre nye, som også frister med et besøg. Når det så er sagt kommer hun nu hellere ikke op blandt mine favorit piger. Som også skal besøges engang i mellem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg