DaJe8000 103 Skrevet 23. September, 2021 https://annoncelight.dk/showad/325498 Er der nogen der har besøgt hende, og kan sige lidt om det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 25. September, 2021 DaJe8000 skrev, den 23.9.2021 at 09:32: https://annoncelight.dk/showad/325498 Er der nogen der har besøgt hende, og kan sige lidt om det? På billederne ser hun da bestemt interessant ud. Fik du besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kronhjorten 2 Skrevet 25. September, 2021 Er besøgt billederne er ikke nye. Kedelig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. September, 2021 Kronhjorten skrev, for 29 minutter siden: Er besøgt billederne er ikke nye. Kedelig Kan du fortælle lidt mere detaljeret om hende og din oplevelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 431 Skrevet 25. September, 2021 (edited) Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden: Kan du fortælle lidt mere detaljeret om hende og din oplevelse? hun har et meget kønt ansigt og lidt mere buttet... men på en sexy måde Redigeret 25. September, 2021 af peter.c Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 25. September, 2021 Besøgte Sunisalala i dag. Ja, billederne er lidt gamle, men man er ikke i tvivl om, at det er den rigtige person. Hun taler nogenlunde dansk og sagde selv, at hun havde boet her i 5 år. Det blev ikke til ret meget massage, da hun ret hurtigt gik over til lingammassage og flere gange sex mange forskellige stillinger. Jeg fik 50 min for 1200 - med. Ingen BJ eller tungekys. Meget sød og som Peter.C skriver lidt buttet. Hvis jeg skal der ned igen, vil jeg prøve med mutter, der fik en omgang i aflukket over for køkkenet. Sunisalala er ikke en GP, som jeg umiddelbart vil bruge mere tid og økonomi på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. September, 2021 Aalborg skrev, for 11 minutter siden: Besøgte Sunisalala i dag. Ja, billederne er lidt gamle, men man er ikke i tvivl om, at det er den rigtige person. Hun taler nogenlunde dansk og sagde selv, at hun havde boet her i 5 år. Det blev ikke til ret meget massage, da hun ret hurtigt gik over til lingammassage og flere gange sex mange forskellige stillinger. Jeg fik 50 min for 1200 - med. Ingen BJ eller tungekys. Meget sød og som Peter.C skriver lidt buttet. Hvis jeg skal der ned igen, vil jeg prøve med mutter, der fik en omgang i aflukket over for køkkenet. Sunisalala er ikke en GP, som jeg umiddelbart vil bruge mere tid og økonomi på. er det i midtbyen nær banegården? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 25. September, 2021 (edited) Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden: er det i midtbyen nær banegården? Nej. Det er ikke nær ved banegården. Du skal længere mod syd over viadukten ved banesporene.... Redigeret 25. September, 2021 af Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 129 Skrevet 25. September, 2021 Et velkendt bordel med forhæng nær Harald Jensens plads. kan ikke anbefales. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 26. September, 2021 Ridderlig skrev, for 10 timer siden: Et velkendt bordel med forhæng nær Harald Jensens plads. kan ikke anbefales. Harald Jensens plads er ca 1 Km fra banesporene, eller lign. Men ved nu godt hvor det er udfra Aalborgs beskrivelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 431 Skrevet 26. September, 2021 Ridderlig skrev, for 14 timer siden: Et velkendt bordel med forhæng nær Harald Jensens plads. kan ikke anbefales. kan helt sikkert anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 26. September, 2021 peter.c skrev, 1 time siden: kan helt sikkert anbefales Hvorfor ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg