Guest Betelgeuse1965 Skrevet 3. Februar, 2022 (edited) N10Ah skrev, for 14 minutter siden: Jeg køre dog ikke stærkere, men jeg er selv helt høj efter et besøg hos hende. Man skal lede længe efter så god en gfe som Hottie giver. Jeg sidder selv og tænker oplevelsen igennem efter hvert et besøg. Jeg har tænkt mig at besøge hende mange gange endnu, jeg er ved at spare op til mit næste besøg. Måske jeg er lidt primitiv så jeg reagere på den fysisk måde . Tænker ikke så maget over oplevelsen men mærker den i krop. jeg har besøgt hende rigtig mange gang , jeg er en halv gammel mand så jeg har råd til det. så jeg kan lov dig at det bliver nærmere når du bliver ældre. Redigeret 3. Februar, 2022 af Betelgeuse1965 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 4. Februar, 2022 Betelgeuse1965 skrev, for 1 minut siden: Måske jeg er lidt primitiv så jeg reagere på den fysisk måde . Tænker ikke så maget over oplevelsen men mærker den i krop. jeg har besøgt hende rigtig mange gang , jeg er en halv gammel mand så jeg har råd til det. så jeg kan lov dig at det bliver nærmere nor du bliver ældre. Det jeg mener med det er at jeg får et kæmpe Kick ud af det og kicket og det sus jeg får i maven af et besøg sidder der stadig når jeg kommer hjem efter et besøg er slut. Jeg har besøgt hende 11 gange, og jeg skal da gerne indrømme at jeg vil besøge hende mange gange endnu. Jeg er stadig ung lidt endnu, men det bliver jeg nok ikke ved med at være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sparta 17 Skrevet 4. Februar, 2022 N10Ah skrev, for 9 timer siden: Det synes jeg du skal, hun får min største anbefaling hun er min faste favorit glædespige, Hun er som jeg siger super sød, smuk og lækker. Hun giver en gfe i verdensklasse jeg har ikke oplevet en der giver en bedre gfe end Hottie hun er nærværende fra du træder ind af døren, og til du går ud igen. Hendes kys er dybe og blide, og sexen er absolut ikke kold, hun er en virkelig dejlig og sød pige. Jeg besøgte hende for 11 gang i mandags og jeg skal besøge hende mange gange endnu, hendes service er unik og er aldrig den samme. Hun tager snart hjem til sit hjemland for at slappe lidt af, jeg ved ikke om du kan nå at få hende besøgt denne omgang men hun er tilbage igen i slutningen af måneden. Godmorgen desværre, har fået kontakt hvor er hun bare sød at skrive med. Hun kommer først tilbage den 25 februar. virker oprigtig dejlig varm menneske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 350 Skrevet 4. Februar, 2022 Tak for information. Var netop på vej mod Aarhus for at se om man kunne være heldig, og møde hende i dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sparta 17 Skrevet 4. Februar, 2022 N10Ah skrev, for 7 timer siden: Det jeg mener med det er at jeg får et kæmpe Kick ud af det og kicket og det sus jeg får i maven af et besøg sidder der stadig når jeg kommer hjem efter et besøg er slut. Jeg har besøgt hende 11 gange, og jeg skal da gerne indrømme at jeg vil besøge hende mange gange endnu. Jeg er stadig ung lidt endnu, men det bliver jeg nok ikke ved med at være Jeg er 51 år gammel, tiden går stærkt og man skal nyde det mens man kan. Holder mig i god form ligesom dig har trænet siden jeg var 18 år. husk alder er bare et tal. Men vil da gerne være 25 år igen. Nu rejser jeg til prag idag du må have det godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 4. Februar, 2022 Sparta skrev, for 1 time siden: Godmorgen desværre, har fået kontakt hvor er hun bare sød at skrive med. Hun kommer først tilbage den 25 februar. virker oprigtig dejlig varm menneske. Hun er rigtig sød, både over skrift og når du møder hende. Så glæd dig til til hun kommer tilbage, hun er en man virkelig bør opleve. Jeg ser Også frem til når hun er tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 4. Februar, 2022 (edited) Sparta skrev, for 30 minutter siden: Jeg er 51 år gammel, tiden går stærkt og man skal nyde det mens man kan. Holder mig i god form ligesom dig har trænet siden jeg var 18 år. husk alder er bare et tal. Men vil da gerne være 25 år igen. Nu rejser jeg til prag idag du må have det godt. Så er du jo i din bedste alder, og det er stærkt at du holder formen, at holde formen er bestemt en god ting og det tager jeg hatten af for at du gør. Du har ret, du var tæt på min alder men jeg er 27 år men ja du har ret alder er bare et tal du havde en god tur til Prag Redigeret 4. Februar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 4. Februar, 2022 Listelømmel skrev, for 56 minutter siden: Tak for information. Var netop på vej mod Aarhus for at se om man kunne være heldig, og møde hende i dag. Jeg havde også planlagt at grave dybt i lommen og så besøge hende en sidste gang inden hun tager afsted, men jeg venter til hun kommer tilbage så kan man også have noget at glæde sig til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
perbo 1 Skrevet 21. Marts, 2022 N10Ah skrev, den 4.2.2022 at 09:29: Jeg havde også planlagt at grave dybt i lommen og så besøge hende en sidste gang inden hun tager afsted, men jeg venter til hun kommer tilbage så kan man også have noget at glæde sig til Ved du hvornår hun kommer tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sparta 17 Skrevet 21. Marts, 2022 perbo skrev, for 2 timer siden: Ved du hvornår hun kommer tilbage? Hun kommer tilbage den 22 marts 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg