Hop til indhold
Guest N10Ah

JESSYCA❤Back in your city ❤ Aarhus

Recommended Posts

Guest N10Ah

Jeg besøgte Jessyca petit her til aften. Og jeg må sige at hun er en pige man aldrig vil glemme. Hun er en utrolig flot kvinde med en slank og dejlig krop, hun har nogle øjne der kan skære igennem glas og er smil der får dit hjerte til at smelte. Jeg har ikke ord for hendes service, hun giver massage som jeg aldrig i mit liv har oplevet. Jeg havde en dejlig oplevelse med hende og havde fået GFE med og andet med og jeg kan sige at jeg skal besøge hende igen. Hun er det hele værd, hun er en sød, utrolig smuk og venlig kvinde der tager en med storm og man kan ikke få nok af hende. Hun giver den bedste kæreste oplevelse jeg i mit liv har oplevet og hun kan sine ting som ingen anden. Jeg skal helt sikkert besøge denne skønhed igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, 1 time siden:

Jeg er helt ny herinde så jeg ved ikke hvordan man finder links. Beklager

Når vi ikke kan finde pigen du har besøgt, kan vi ikke bruge dine anmeldelser til noget, - sorry

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 25 minutter siden:

Når vi ikke kan finde pigen du har besøgt, kan vi ikke bruge dine anmeldelser til noget, - sorry

HAHA !

Jo ! Vi er nogler der godt kan regne ud hvem "JESSYCA❤Back in your city ❤ Aarhus" er. I alle fald minimum undertegnede og bruger "Grabbing" der har hjulpet med link ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheDude TheDude skrev, for 9 timer siden:

HAHA !

Jo ! Vi er nogler der godt kan regne ud hvem "JESSYCA❤Back in your city ❤ Aarhus" er. I alle fald minimum undertegnede og bruger "Grabbing" der har hjulpet med link ;)

Det var bare min " søde" måde og skrive,Husk nu link

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grabbing skrev, den 22.9.2021 at 23:06:

Hvis det er hende her, kan jeg kun advare....

Hende har jeg prøvet i Aalborg, og det var en af de ringeste oplevelser jeg har haft med en GP.

Sur, arrogant og uengageret er min bedste beskrivelse af hende. Men dejlig krop, ingen tvivl om det, så hvis man kan leve med at have maskinsex, så skal man endelig besøge hende. 

0 procent indlevelse. Ingen anbefaling herfra...

Del dette indlæg

Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 10 timer siden:

Hvis det er hende her, kan jeg kun advare....

Hende har jeg prøvet i Aalborg, og det var en af de ringeste oplevelser jeg har haft med en GP.

Sur, arrogant og uengageret er min bedste beskrivelse af hende. Men dejlig krop, ingen tvivl om det, så hvis man kan leve med at have maskinsex, så skal man endelig besøge hende. 

0 procent indlevelse. Ingen anbefaling herfra...

Jamen så kan trådstarter N10AH måske have hende i fred, sjovt så forskelligt oplevelserne kan være !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
TheDude TheDude skrev, for 12 timer siden:

Ja ok - sorry :) Det lyd bare en anelse harsk - så jeg kunne ikke dy mig haha ;)

Servciesboy skrev, for 3 timer siden:

Jamen så kan trådstarter N10AH måske have hende i fred, sjovt så forskelligt oplevelserne kan være !

Servciesboy skrev, for 3 timer siden:

Det er jo en smags sag, jeg havde en helt fin oplevelse. Men det var nok også fordi jeg bare skulle have tømt bolcherne så jeg tænkte ikke over noget som helst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah a scris, la 22.09.2021 la 22:48:

Am jititat-o pe Jessyca petit în seara asta. Trebuie să spun că este o fată pe care nu o vei uita niciodată. Femeile incredibile, cu un corp subordonat și minunat, nu o fac capabilă să fie lăsată afară și sunt gri în fața ei. Nu am niciun serviciu disponibil și ofer un masaj cu care nu experimentez. Dacă aveți experiență cu GFE sau dacă doriți să-l urmați, puteți avea grijă de el înainte de a-l vizita. Merit total, este femeia dulce, necredincioasă a prietenilor ai a celor dragi, grijă ia sau furtună nui nu poate fi satura de ea. Ea offer this may be the experience of iubit pe care o am în viața mea și știe lucrurile ei ca nimeni altul. Această victorie este singura de vizitat 

Hello dear.  Thank you for your kind words .  yes it was a beautiful experience to meet you, and I hope to see you again soon.

Redigeret af Jessyca.Petit❤❤❤

Del dette indlæg

Link til indlæg
kingdane68 skrev, den 23.09.2021 at 23:19:

Dacă este ea aici, nu pot decât să avertizez ....

Am încercat-o în Aalborg și a fost una dintre cele mai proaste experiențe pe care le-am avut cu un medic de familie.

Supărată, arogantă și fără angajament este cea mai bună descriere a mea despre ea. Dar corp frumos, fără îndoială, așa că, dacă poți trăi cu sexul automat, atunci ar trebui să o vizitezi în cele din urmă. 

Empatie 0%. Nici o recomandare de aici ...

I think all people have bad days! And I remember you ... !! Just respect me and I will respect you !!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jessyca.Petit❤❤❤ skrev, for 3 minutter siden:

I think all people have bad days! And I remember you ... !! Just respect me and I will respect you !!! 

I did not have a bad day, at all....Mabye you did, and thats is forgivable - But please do NOT ask me to respect you with exclamationmarks....!!! I did nothing but respect you, which I do with all girls I am with. I am a very sweet guy, and was also very sweet to you.

So Yes, everyone can have a bad day - but the right thing to do about that, is to apologize, and move on - not to be disrespectfull and pretend that I did not respect you. That is the behaviour of a spoiled brat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 40 minutter siden:

I did not have a bad day, at all .... Mabye you did, and thats is forgivable - But please do NOT ask me to respect you with exclamationmarks .... !!! I did nothing but respect you, which I do with all the girls I am with. I am a very sweet guy, and was also very sweet to you.

So Yes, everyone can have a bad day - but the right thing to do about that, is to apologize, and move on - not to be disrespectfull and pretend that I did not respect you. That is the behavior of a spoiled brat.

I don't think so.  I said everyone has a bad day.  Nobody is perfect .  There is no perfect person everyone has his mistakes in life.  That's what I'm trying to say!  I apologized for what happened.  But I see you're focused on me.  And I don't understand why ... I don't think I'm the first or the last woman.  You have something personal with me I understand.  Every experience is from one person to another.  But I think we should end this conversation. For the end I'm apologize for the time and service I hope we are finsih here 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jessyca.Petit❤❤❤ skrev, for 9 timer siden:

I don't think so.  I said everyone has a bad day.  Nobody is perfect .  There is no perfect person everyone has his mistakes in life.  That's what I'm trying to say!  I apologized for what happened.  But I see you're focused on me.  And I don't understand why ... I don't think I'm the first or the last woman.  You have something personal with me I understand.  Every experience is from one person to another.  But I think we should end this conversation. For the end I'm apologize for the time and service I hope we are finsih here 

We're quite finished here :) And I have never been focused on you espespecially - BUT this site is for reviews of the women that we have been with.....so....of course I write about my experince with you. Nothing wrong or strange about that.

The concept of Eroguide is  not to argue with girls, but for guys to exchange opinions about girls. Thats it!

Have a nice day:P - and remember, that you're still hot

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Servciesboy skrev, den 23.9.2021 at 00:45:

Nå for dælen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...