Hop til indhold
larokka

26 årig liderlig mor

Recommended Posts

Super oplevelse med liderlig 26 årig mor lørdag nat. Fandt hende på Annonceligt og fik

fint kontakt på sms hvor vi aftalte et sted jeg hentede hende og kørte så til et diskret sted

hvor jeg fik fantastisk blow. Super sød pige let at snakke med fortalte hun var blevet brændt

af to nætter i træk og var træt af alle dem der henvendte sig og ikke ville noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa The-man:) det er mig der bliver omtalt her men har taget min annonce på annoncelight ned igen da der var så meget respon at jeg er booket i et godt stykke tid. De useriøse skal lige sorteres fra os:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen befinder mig tæt på vejle.

Jamen tror at annoncrn bliver lagt herind (hvis man da må. Kender ikke siden ret godt.) Ellers ryger den på annoncelight når jeg har ledige tider.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen befinder mig tæt på vejle.

Jamen tror at annoncrn bliver lagt herind (hvis man da må. Kender ikke siden ret godt.) Ellers ryger den på annoncelight når jeg har ledige tider.

du kan vist ligge din annonce ind under "annoncering" herinde gratis

ud på hovedsiden, og så nederste halvdel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Mor26,

som du kan se, har jeg gjort dig PINK, som er farven på glædespiger.

Du kan nu som sådan oprette dine annoncer på boardet.

Velkommen herinde. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa The-man:) det er mig der bliver omtalt her men har taget min annonce på annoncelight ned igen da der var så meget respon at jeg er booket i et godt stykke tid. De useriøse skal lige sorteres fra os:)

Hejsa jeg kommer fra Vejle ose så hvi du får tid en dag sender du så ikke lige en besked så vi kan finde ud af noget

hilsen lasse

[email protected]

Del dette indlæg

Link til indlæg

Caspar.....

men hun har fået en profil herinde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...