larokka 162 Skrevet 11. August, 2013 Super oplevelse med liderlig 26 årig mor lørdag nat. Fandt hende på Annonceligt og fik fint kontakt på sms hvor vi aftalte et sted jeg hentede hende og kørte så til et diskret sted hvor jeg fik fantastisk blow. Super sød pige let at snakke med fortalte hun var blevet brændt af to nætter i træk og var træt af alle dem der henvendte sig og ikke ville noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 11. August, 2013 Har du et link til hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mor26 146 Skrevet 11. August, 2013 Hejsa The-man:) det er mig der bliver omtalt her men har taget min annonce på annoncelight ned igen da der var så meget respon at jeg er booket i et godt stykke tid. De useriøse skal lige sorteres fra os:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 11. August, 2013 hvornår kommer den på igen tror du søde ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. August, 2013 og i hvilket område holder du til ? :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mor26 146 Skrevet 11. August, 2013 Jamen befinder mig tæt på vejle. Jamen tror at annoncrn bliver lagt herind (hvis man da må. Kender ikke siden ret godt.) Ellers ryger den på annoncelight når jeg har ledige tider. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1734 Skrevet 11. August, 2013 Du må annoncere gratis her: http://www.eroguide.dk/forum/viewforum.php?f=34 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. August, 2013 Jamen befinder mig tæt på vejle. Jamen tror at annoncrn bliver lagt herind (hvis man da må. Kender ikke siden ret godt.) Ellers ryger den på annoncelight når jeg har ledige tider. du kan vist ligge din annonce ind under "annoncering" herinde gratis ud på hovedsiden, og så nederste halvdel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. August, 2013 Hej Mor26, som du kan se, har jeg gjort dig PINK, som er farven på glædespiger. Du kan nu som sådan oprette dine annoncer på boardet. Velkommen herinde. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mor26 146 Skrevet 11. August, 2013 Iihh hvor er i alle søde og hjælpsomme. Mange tak :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lassej 0 Skrevet 12. August, 2013 Hejsa The-man:) det er mig der bliver omtalt her men har taget min annonce på annoncelight ned igen da der var så meget respon at jeg er booket i et godt stykke tid. De useriøse skal lige sorteres fra os:) Hejsa jeg kommer fra Vejle ose så hvi du får tid en dag sender du så ikke lige en besked så vi kan finde ud af noget hilsen lasse [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
caspar den lange 6 Skrevet 17. August, 2013 Jeg syntes ikke der har været noget indlæg fra mor 26 på Annonce Light ??? Er hun holdt igen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 17. August, 2013 Caspar..... men hun har fået en profil herinde Hejsa The-man:) det er mig der bliver omtalt her men har taget min annonce på annoncelight ned igen da der var så meget respon at jeg er booket i et godt stykke tid. De useriøse skal lige sorteres fra os:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 18. August, 2013 Hun er absolut stadig aktiv herinde, har skrevet en del med hende på det sidste pr. Pb - prøv selv :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 460 Skrevet 4. Oktober, 2013 Caspar..... men hun har fået en profil herinde Link til hends annonce herinde viewtopic.php?f=34&t=8915 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg