Hop til indhold

ADVARSEL - voldigt røveri, Selma / Sonya

Featured Replies

Skrevet

Skide godt håndteret.

• 3 months later...
Skrevet

Tja det lyder jo helt vildt nærmest tragikomisk. Underholdende læsning som både får en til at gyse og grine lidt. Det minder mig om en gammel oplevelse jeg havde i både Istanbul og Tyskland, men det må komme en anden gang. Modigt at du turde konfrontere dem jeg var sgu nok skredet og tænkt at det ikke var værre end en parkeringsbøde. Pigerne har nok opnået dennne adfærd grundet et brutalt miljø men det er naturligvis ingen undskyldning. Det var altså også lidt grineren at læse om denne nærmeste surrelle oplevelse. Godt klaret og mega cohones at ringe til politiet. Jeg er gift og ville derfor aldrig gøre dette - sikkert også hvad kællingerne tænkte. Håber så i øvrigt at du er 100 på at de penge var i pungen!

Skrevet

Det minder mig om en gammel oplevelse jeg havde i både Istanbul og Tyskland, men det må komme en anden gang.

Det lyder ellers spændende! Hvem forfulgte hvem, og startede I i Tyskland eller Istanbul?

Skrevet

Det lyder ellers spændende! Hvem forfulgte hvem, og startede I i Tyskland eller Istanbul?

OK skriver om Istanbul så i ny tråd under udlandet!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.