Hop til indhold
Mads73

Claire Kolding.nu Århus

Recommended Posts

GENTLE CLAIRE FIRST time in Kolding!!BEST DEEP BJ

https://annoncelight.dk/showad/326722

Kommunikation: 

watsapp fungerer fint hun vil dog have tilsendt selfie, et med ansigt og et med tungen ud. Mærkeligt så det afslog jeg med det sammen. Hun skrev at det var for hendes sikkerhed. Ha ja, godt med dig, tænkte jeg og sikkert hendes pimp jeg skrev med. skrev så tilbage at hun kunne sende en selfie af sig selv så kunne jeg måske gengælde det.

og overraskende nok fik jeg et billede af hende.

Ha ha, har nu et billede af pigen som viser sin tunge og kunne ikke lade være med at grine over det komiske billede. Så hun fik et retur. Fik dog ikke en forklaring hvorfor denne selfie form skulle øge hendes sikkerhed.

Stedet. 

Ny moderne lejlighed som er lejet ind til formålet. Nem at finde og diskret i mine øjne, Parkering lige til døren. 

Pigen:

Er fra polen 26 år og det skal nok passe. Hendes billeder passer 100 procent. Kønt og cermerende ansigt som jeg faldt for i hendes annonce. Hun er ikke petite eller har en særlig ungdommelig krop. Mere en krop der har en fødsel el. to i bagagen. Ikke noget i vejen for det men ikke helt ungdommelig, hvis det er det man forventer.

 

Service.

Tog 30 min standard med super bj.

Hun yder en ok service, som nok er noget rutine præget.  

Hun vil gerne styre showet, så måtte stoppede hende ved at give hende Kys, kram og kompliment for hendes look, som hun tog godt i mod og blev gengældt. 

Det fik hende også lidt ned i gear for en stund. 

Bj var ok ikke noget specielt deep over det.

Men som skrevet vil hun vil gerne styre showet, og måtte overgive mig alt for hurtigt.

Da det er sjældent at jeg får afsluttet, så er det lidt af en bedrift af hende, men med denne kønne pige og hendes stramme mis som stramede lige der hvor jeg er mest følsom, ja så måtte jeg kapitulere alt for hurtigt. 

20 min så var jeg ude af døren igen, og det er første gang jeg har prøvet det så hurtigt. Tror sku hun tog rekorden for den hurtigste tid fra jeg kom til jeg gik igen 

Jeg fik hvad jeg kom efter og meget godt tilfreds. 

 

Gentagelse.

Never. har dårlige erfaringer med genbesøg, og vil hellere have det gode minde af hende end et genbesøg som ikke lever op til det første.

Men kan godt anbefale hende.

sød pige med mærkelige selfies i kartoteket. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gætter på at det er for at sikre sig at det første billede du sender ikke bare er et du har fundet på nettet. For hvis det er, så kan det være svært at finde et til af samme person med tungen ude, hvilket er med til at sansynliggøre at det rent faktisk er et billede af den person hun skriver med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...