Hop til indhold
Aarhusfyr1983

Nogen der har mødt den studerende?

Recommended Posts

Interessant tiltag. Lagt behørigt uden for undervisningstiden, og med nogle pæne billeder.

På de fleste kollegier må man ikke holde hund og kat, men sexkunder er måske ok her,

Jeg kan lige se mig selv vandre søgende rundt mellem studerende på lange lige gange. Til sidst må man opgive, og spørge om vej til missen på værelse 218. Efter overstået dåd, med ivrige tilråb fra dårligt lydisolerede naboværelser, kan man så, naturligvis med et håndklæde omkring sig, smutte ned i de fælles badefaciliteter for at få en skyller.

Det her er jeg nok blevet for gammel til.

PS: Hvis man bliver afkrævet en solid forudbetaling, så bør man nok overveje det en gang til............

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der. Underligt sted og hun henter en. Først tænkte jeg, jeg gå igen (men så gik jeg med hende op - hun henter en). Der er et kollegie og hun har egen bad. Der så der rodet ud og hun er lige flyttet ind. Billeder er ægte og tjekkede også alder (hun viste pass - hun er pær dansk)

Fransk var uden og jeg måtte lidt dirigere hende. Kneppede hende med gummi, hun er ret stram. Det virkede at hun kunne lige det. Hold sig flere gange hånden for munden for ikke at være for højlydt. Være er dog ikke så hun som jeg vil vurdere. Diskret er så en sag. På vej ind så jeg andere studerende i køkken, men hun var ligeglad. 

Har blandede følelser, hun virker som en stakkel, men hun virkede ikke påvirket. Hvis hun rydder op i hendes rod vil det være er plus. Om jeg kommer igen? Ved jeg ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 7 timer siden:

fælles badefaciliteter for at få en skyller.

Hun har et billede fra badeværelse, så mon ikke hun har bad på værelset?

Æskildsen skrev, for 56 minutter siden:

De priser er dæleme skruet op!!

Hvad er din pointe? Du er fattig? Hendes priser er relativt normale danske bordelpriser.

Aarhusfyr1983 skrev, for 9 timer siden:

nogen herinde som har erfaringer med hende??

Min: Har skrevet pænt og konkret, som hun beder om, men fik ikke svar. Som så mange amatører, hvis hun er ægte, skal man nok være tålmodig og heldig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er rimelig sikker på hun har huseret et godt stykle tid under diverse navne. Jeg besøgte hende på hotel for vel et halvt års tid siden. Det var ikke nogen synderlig god oplevelse. Husker hende som værende lidt kedelig i sengen men rigtig flot krop. 

Der er ingen planer fra min side om at komme igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tugwell skrev, for 19 minutter siden:

Jeg er rimelig sikker på hun har huseret et godt stykle tid under diverse navne.

Det lyder sandsynligt og støttes af, at hendes AL-annonce blev oprettet i 2018 (men kan dog i princippet være overtaget fra en anden pige).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 3 timer siden:

Hendes priser er relativt normale danske bordelpriser

10 min. For 1000 kr. det har jeg da aldrig givet på et dansk bordel..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blue man skrev, for 1 time siden:

10 min. For 1000 kr. det har jeg da aldrig givet på et dansk bordel..

Næ, men 2100 for en time. Derfor jeg skriver "relativt".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 7 timer siden:

Hvad er din pointe? Du er fattig? Hendes priser er relativt normale danske bordelpriser.

Man kan være fattig på mange måder, jeg foretrækker min

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pigernesven skrev, for 19 timer siden:

Jeg var der. Underligt sted og hun henter en. Først tænkte jeg, jeg gå igen (men så gik jeg med hende op - hun henter en). Der er et kollegie og hun har egen bad. Der så der rodet ud og hun er lige flyttet ind. Billeder er ægte og tjekkede også alder (hun viste pass - hun er pær dansk)

Fransk var uden og jeg måtte lidt dirigere hende. Kneppede hende med gummi, hun er ret stram. Det virkede at hun kunne lige det. Hold sig flere gange hånden for munden for ikke at være for højlydt. Være er dog ikke så hun som jeg vil vurdere. Diskret er så en sag. På vej ind så jeg andere studerende i køkken, men hun var ligeglad. 

Har blandede følelser, hun virker som en stakkel, men hun virkede ikke påvirket. Hvis hun rydder op i hendes rod vil det være er plus. Om jeg kommer igen? Ved jeg ikke. 

Så findes hun altså. Det havde jeg ikke givet mange chancer. Synes det lyder helt utroligt at tage på GP besøg på et kollegie. Jeg kan helt klart godt følge dig i din følelse af at det var et underligt sted. Måske kunne man få lov at spise med i køkkenet, hvis man lige var færdig til spisetid. Så kunne man jo underholde med om man nu var en en onkel, en hun havde støvet op på cafe eller værtshus eller hvad der lige kunne give mening. Thumbs up til dig for at gennemføre besøget. Godt at høre hun åbenbart har det ok med studiejobbet, det må være svært på dette sted.

Advarsel skrev, for 16 timer siden:

Hun har et billede fra badeværelse, så mon ikke hun har bad på værelset?

Min fantasi rakte ikke til at kunne forestille mig at billederne kunne være ægte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æskildsen skrev, for 16 timer siden:

Man kan være fattig på mange måder, jeg foretrækker min

Du svarer ikke på, hvad din pointe er med at dele din opfattelse af prisniveauet, som vi allesammen kan læse i annoncen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 8 timer siden:

Hvis kollegiet er på Østerbrogade, så er hun ikke den eneste der arbejder fra den lokation (altså kollegiet). :-)

Interessant :shock: :rolleyes:  ...gamle bordeller lukker og nye opstår ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 10 timer siden:

Hvis kollegiet er på Østerbrogade, så er hun ikke den eneste der arbejder fra den lokation (altså kollegiet). :-)

Kan du oplyse hvem der ellers “arbejder” fra den lokation?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 15 timer siden:

Måske en ny og anderledes form for "Tour de chambre" kunne komme på tale? :shock: :razz: ;)  ...beklager de små afsporinger :ph34r: :wub: ...tilbage til studinen (og evt Co.). :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 9 timer siden:

Du svarer ikke på, hvad din pointe er med at dele din opfattelse af prisniveauet, som vi allesammen kan læse i annoncen?

Du fatter ikke selv, at prisen for 30 min er helt hen i vejret, i rest my case, blamer du dig bare videre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 5 timer siden:

Skal jo lige have bekræftet at det er på Østerbrogade. 

Har skrevet med hende, uden aftale blev til noget. Det er ikke på Østerbrogade, ligesom det nok er en tilsnigelse at kalde hendes lokation for et kollegie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
VPN skrev, for 2 timer siden:

Har skrevet med hende, uden aftale blev til noget. Det er ikke på Østerbrogade, ligesom det nok er en tilsnigelse at kalde hendes lokation for et kollegie.

Af diskretionsårsager kan jeg ikke nærmere gå ind på det. Man som jeg så der, så er det et kollegie.  Er dog ikke 100% sikkert og derfor var jeg også tæt på at gå igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æskildsen skrev, for 15 timer siden:

Du fatter ikke selv, at prisen for 30 min er helt hen i vejret, i rest my case, blamer du dig bare videre

Jeg fatter prisniveauet, men stadig ikke, hvad din pointe er med at skrive din subjektive vurdering af noget som er objektivt tilgængeligt for os allesammen? Altså når det er det eneste indhold i dit indlæg? Tror du andre mennesker går op i, hvad du synes er dyrt?

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æskildsen skrev, den 22.9.2021 at 05:49:

De priser er dæleme skruet op!!

Advarsel skrev, for 16 timer siden:

Jeg fatter prisniveauet, men stadig ikke, hvad din pointe er med at skrive din subjektive vurdering af noget som er objektivt tilgængeligt for os allesammen? Altså når det er det eneste indhold i dit indlæg? Tror du andre mennesker går op i, hvad du synes er dyrt?

I annoncerne er der normalt skrevet mange oplysninger om pigen, stedet og hvad hun ydbyder. Helt objektivt tilgængeligt for os alle. Anmeldelser og efterfølgende kommentarer er så i stor grad subjektive vurderinger af et besøg og levering af de udbudte ydelser. Står der at pigen er 180 høj, så kan man mene at pigen er for høj. Udbydes der sex uden beskyttelse, så kan man mene det er for risikabelt. Skriver hun byens lækreste sild, så kan der være delte meninger om det. Det samme gælder de priser hun tilbyder sine ydelser til.

Her giver Æskildsen sin subjektive vurdering af priserne, og han finder dem høje. Efterfølgende sammenlignes timeprisen med prisen på danske bordeller, og det passer nok meget godt med niveauet. Hun har så nogle priser for korte besøg, som måske stikker noget af. Jeg ville i hvert fald føle mig - taget i røven - som man så pænt siger, hvis jeg skulle give disse priser. Om man så vil sammenligne med et besøg på et bordel, en thaibutik eller saftige Sybille fra Ydre Mongoliet, det afhænger jo af folks præferencer. 

Om det så er interessant om prisen er høj, det må enhver selv vurdere. Jeg kan kun konstantere at vældig mange tråde er fyldt med spørgsmål som pris, hvad måtte du give og hvad kostede det så. Man kan også finde tråde hvor det rette prisniveau livligt diskuteres. Derfor kunne jeg godt forestille mig, at der kunne sidde mange bag skærmen og have interese i andres mening om priserne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 9 timer siden:

Derfor kunne jeg godt forestille mig, at der kunne sidde mange bag skærmen og have interese i andres mening om priserne.

Som regel hvis de har erfaring med dem. Men tror du nogen er interesserede i hvad en tilfældig person mener om prisen i annoncen alene - helt uden vedkommende har nogen anden information end hvad der står i samme annonce, og som derfor er tilgængeligt for alle? Det er jo hele indlæggets indhold: "Jeg synes annoncens priser er høje."

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...