Hop til indhold
Guest Jan137

Sweet Erika på nympho

Recommended Posts

Guest Jan137

Jeg tilføjede hende på WhatsApp for at spørger om hun tilbød COF - Hun skriver det koster 1000kr ekstra... Så spørger jeg om hun virkelig kan være så smuk siden det koster så meget - Bliver blokeret hvor hun skriver, at jeg ikke er en gentleman :D

Er der nogen som har besøgt hende? 

https://nympho.dk/n5357/2174/erika-tantric-sweet-massage/

Redigeret af Jan137

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965

Jeg kan ikke find ud af om hindes bryster er ægte eller silicone . Men flotte er de.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jan137 skrev, for 4 timer siden:

Jeg tilføjede hende på WhatsApp for at spørger om hun tilbød COF - Hun skriver det koster 1000kr ekstra... Så spørger jeg om hun virkelig kan være så smuk siden det koster så meget - Bliver blokeret hvor hun skriver, at jeg ikke er en gentleman :D

1000 kr... :-o så er det da også betalt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jan137 skrev, for 5 timer siden:

Din kommentar er nok blevet opfattet som om, at du ønsker en dialog om hendes priser, hvilket mange piger ikke orker at respondere på, og så er vejen til en blokering ikke lang.

Der er i øvrigt nu kommet en anmeldelse af hende, se her: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 6 timer siden:

Tja hun mener jo selv det er hvad det skal koste.

Hun mener langt mere sandsynligt at det er et vink med en vognstang om at det er en ydelse hun ikke gider. Når hun så får en flabet kommentar tilbage, så bliver hun nok bare træt af svagtfattende tidsrøveri.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 3 timer siden:

Hun mener langt mere sandsynligt at det er et vink med en vognstang om at det er en ydelse hun ikke gider. Når hun så får en flabet kommentar tilbage, så bliver hun nok bare træt af svagtfattende tidsrøveri.

Måske - Men hvorfor så overhovedet tilbyde den ydelse? Det er da dumt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 13 minutter siden:

Njae, det er vel ikke så dumt endda, hvis pigens holdning er noget i stil med “Jeg gider egentlig ikke denne ydelse, men hvis en gæst er helt vild med det og gerne vil betale mange penge for det, så lad gå”. Og så er det i min optik mere gæsten, som er dum, hvis han ikke fanger, at der nok ikke er den store indlevelse fra pigen, når hun med sin høje pris indikerer, at ydelsen egentlig ikke har hendes interesse. Men så igen: som gæster har vi jo hver især forskellige ønsker og præferencer, så der skal nok være nogen enkelte mænd, der gerne køber ydelsen alligevel. Og for dem er det jo heller ikke dumt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 1 minut siden:

Njae, det er vel ikke så dumt endda, hvis pigens holdning er noget i stil med “Jeg gider egentlig ikke denne ydelse, men hvis en gæst er helt vild med det og gerne vil betale mange penge for det, så lad gå”. Og så er det i min optik mere gæsten, som er dum, hvis han ikke fanger, at der nok ikke er den store indlevelse fra pigen, når hun med sin høje pris indikerer, at ydelsen egentlig ikke har hendes interesse. Men så igen: som gæster har vi jo hver især forskellige ønsker og præferencer, så der skal nok være nogen enkelte mænd, der gerne køber ydelsen alligevel. Og for dem er det jo heller ikke dumt.

Hvis de 1000kr er udtryk for noget hun virkelig ikke har lyst til er det et overgreb på hende selv og det er virkelig ikke smart. Det er helt sikkert en del hvor 1000kr ikke spiller nogen rolle og derfor ikke har problemer med at lægge pengene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 2 minutter siden:

Hvis de 1000kr er udtryk for noget hun virkelig ikke har lyst til er det et overgreb på hende selv og det er virkelig ikke smart.

Der er i min optik forskel på, hvad man egentlig ikke rigtig har lyst til men godt kan spille med på under visse omstændigheder, og hvad man virkelig ikke har lyst til. Jeg forstår hendes annonce som værende i førstnævnte kategori. Jeg er enig med dig i, at ydelser, man virkelig ikke har lyst til, skal man ikke udbyde, heller ikke for en høj pris.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 40 minutter siden:

Pointen med at nævne en absurd pris er netop at hun ikke tilbyder det. Det er det jeg mener med, at det er et vink med en vognstang. Det står jo ikke nævnt i annoncen, og selvom teksten er lang står der ikke at man bare skal spørge efter flere ydelser. Det er en annonce der signalerer at hun har gennemtænkt dit koncept og hvad det indeholder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 3 minutter siden:

Pointen med at nævne en absurd pris er netop at hun ikke tilbyder det. Det er det jeg mener med, at det er et vink med en vognstang. Det står jo ikke nævnt i annoncen, og selvom teksten er lang står der ikke at man bare skal spørge efter flere ydelser. Det er en annonce der signalerer at hun har gennemtænkt dit koncept og hvad det indeholder.

1000 kr er ikke absurd det ligger indenfor manges formåen selvom det er dyrt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 7 minutter siden:

Præcis, jeg kan også komme i tanke om, at slynge et tilfældigt beløb ud, hvis folk spørger om noget uden gummi; 5000,- pund, så har de fleste fanget pointen ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 19 timer siden:

1000 kr er ikke absurd det ligger indenfor manges formåen selvom det er dyrt

Ja, men selv dem der formår det - det gør de fleste herinde jo - man kan bare droppe et andet besøg, så vil de færreste slå til når der er tale om så relativt stor merpris. Hvis hendes basistimepris var fx 10.000 stod sagen anderledes, for så henvendte hun sig til et andet kundesegment. Så det er et meget tydeligt signal, givet hendes basispris og hendes annoncetekst. Jeg er nødt til at sige, at det kommer bag på mig, at man overhovedet kan være i tvivl: Enten vil hun slet ikke, eller også bryder hun sig så lidt om det, at kun en voldsom pris kan retfærdiggøre det (og den indstilling vil ødelægge fornøjelsen hos mange kunder, så det er også et budskab).

Men endelig er pointen jo her, at kunden ikke vil acceptere svaret, men vælger at slynge en fornærmelse ud - altså vel at mærke efter den indirekte fornærmelse at han ikke har læst hendes annonce ordentligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 1 time siden:

Jeg er nødt til at sige, at det kommer bag på mig, at man overhovedet kan være i tvivl: Enten vil hun slet ikke, eller også bryder hun sig så lidt om det, at kun en voldsom pris kan retfærdiggøre det (og den indstilling vil ødelægge fornøjelsen hos mange kunder, så det er også et budskab).

Jeg er ikke enig med dig, 1000 kr er ikke en voldsomt opskruet pris det er bare dyrt og ikke så meget anderledes end så mange andre "ekstraydelser".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...