Hop til indhold
EsbjergFyren

Juleferie med sex - nogle forslag?

Recommended Posts

Jeg har besluttet, at jeg vil have en god juleferie hvor der skal være rigeligt af sex fra lidt før julen og så til den anden side af nytår - nok 10-14 dage i alt. Men jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal tage hen. Mange steder holder jo lukket over juledagene eller har meget begrænset udbud, og andre lande er ramt på udbuddet pga. COVID-19. Så nu beder jeg mine kære brødre om hjælp.

 

Hvor syntes I jeg skal tage hen, og hvorfor? Hele verdenen er i betragtning. Så kom med nogle gode bud / anbefalinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny startegi skrev, for 20 minutter siden:

Thailand er jo oplagt hvis du er til det .

Jeg er til alt, men tror Thailand er under delvis COVID-19 nedlukning endnu. Pattaya er f.eks. ikke åbnet op for gogo og barer ud fra hvad jeg kan læse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er desværre bange for at de opdaterede rejsevejledninger fra Udenrigsministeriets Borgerservice hver fredag.

Kommer til at udgøre pejlemærkerne for hvor til hvornår vi vil kunne rejse.

Jeg er i samme beklagelige situation i min ferie hele november og den første uge i december.

Du ønskes held og lykke med dine planer.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...