pricie1039 59 Skrevet 20. September, 2021 Hej alle svende, Efter nogen tid hvor jeg synes det er blevet lidt for konventionelt, synes jeg der skal ske noget nyt. Jeg ved det kan være det lyder lidt for kinky, men jeg har fået lyst til en eller anden form for tabu rollespil. Nogen brødre som har kendskab til en sød GP som tilbyder dette ? alder er underordnet - det er jo alligevel ren fantasi ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 20. September, 2021 tabu rollespil ???? hvad er det??? et rolle spil hvor man ikke må tale om hvad man har lyst til, og den anden så skal gætte hvad det er man ikke må(vil) sige ??? Det lyder allerede som en dårlig anmeldese af besøget er på vej. Nej sjov til side, hvad er tabu rollespil, måske jeg allerede kender fetishen, men bare under andet navn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 20. September, 2021 Mon ikke vi er ude i far/steddatter, præst/nonne, lærer/skolepige eller noget i den dur? Der er flere piger der tilbyder rollespil i en eller anden forstand, jeg kan godt selv lide det. Går selv og søger nogen piger der er frisk på noget ekstra kinky rollespil. Det handler måske mere om dybden i det, en pige i skolepige outfit med rottehaler er sgu som regel lækker men hvis hun reelt kan spille rollen og reagere på dig, så er det altså noget helt andet. Jeg havde et rollespil med en GP der havde bestilt mig som sin ekstra lærer der kom hjem for at terpe matematik. Hun var møgfrækt klædt uden det var stripperlook. Hun havde selvfølgelig, igen, glemt at lave sine lektier og sagde ved konfrontation at det var fordi hun ikke kunne lade være med at tænke på mig. Jeg spurgte så hvad hun tænkte på, men det kunne hun ikke lide at sige, så jeg tog hendes hånd på mine bukser og spurgte om hun vidste hvad man skulle med sådan en. Dét ville hun gerne lære, og så måtte jeg jo forklare hende hvordan man skulle sutte, og hvis man var en god pige kunne man komme langt ned over pikken. Og så måtte jeg jo mærke hendes våde mis med fingrene og spørge om hun vidste hvorfor der var vådt, og vise at det hjalp pikken med at glide. Selvfølgelig også en snak om prævention. Videre med en finger i numsen, hvor hun spjættede “overrasket” og sagde den var jo slet ikke til at få noget ind i, men det kunne jeg også lære hende. det blev en lang smøre, men det var sgu frækt at hun var med på den og levede sig ind i det. Hun er desværre ikke aktiv mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 20. September, 2021 Rollespil kan været mange forskellige, frisør og kunde. baby og mor mm. Fælles ene er tabu for dig og omvendt helt naturlig for din nabo. Så for at få din ønske i opfyldes er du nød til at været åben om hvad du søger. Og evt enten en Domina eller slavetøs er de bedste til at hjælpe dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
happy9k 20 Skrevet 19. April, 2023 Er der nogen, der er blevet klogere på dette emne? Er der nogle søde gp'er derude, der er friske på lidt forbudt rolleleg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg