FISHMAN 76 Skrevet 18. September, 2021 Hej Jeg vil spørge om nogle har kendskab til hvem man skal kontakte hvis man ønsker at leje "værelse" eller arbejde i en massageklinik i en periode? Jeg taler med nogle trans'er fra bl.a. tyskland og holland som ønsker at komme til København/Storkøbenhavn, men de ved ikke hvordan de finder et sted "at være". Og de vil helst undgå Hotel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 18. September, 2021 FISHMAN skrev, for 7 minutter siden: Hej Jeg vil spørge om nogle har kendskab til hvem man skal kontakte hvis man ønsker at leje "værelse" eller arbejde i en massageklinik i en periode? Jeg taler med nogle trans'er fra bl.a. tyskland og holland som ønsker at komme til København/Storkøbenhavn, men de ved ikke hvordan de finder et sted "at være". Og de vil helst undgå Hotel. Hvis de er thai'er er det jo bare at kontakte thaiklinikkerne. Hvis ikke så søg under "Alfonser" på Krak eller Degulesider. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 359 Skrevet 18. September, 2021 Bananas skrev, for 2 timer siden: Hvis de er thai'er er det jo bare at kontakte thaiklinikkerne. Hvis ikke så søg under "Alfonser" på Krak eller Degulesider. Det er jo nok ikke lige sådan at finde en udlejer - lovgivning, naboer og andet bøvl. Vil de på klinik, så er det vel bare at kontakte klinikkerne. Der skal vel ikke skrives lang ansøgning til rekrutteringsbureau med CV, anbefalinger og referecencer fra tidligere kunder. Og så lige lidt bonus info. Hvis du søger efter Alfons på eniro.dk, så får du ingen træffere. Hvis du derimod prøver på eniro.se, så er der masser af træffere. (kunne bare ikke lade være) 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kop 74 Skrevet 23. September, 2021 FISHMAN skrev, den 18/9/2021 at 23:06: Hej Jeg vil spørge om nogle har kendskab til hvem man skal kontakte hvis man ønsker at leje "værelse" eller arbejde i en massageklinik i en periode? Jeg taler med nogle trans'er fra bl.a. tyskland og holland som ønsker at komme til København/Storkøbenhavn, men de ved ikke hvordan de finder et sted "at være". Og de vil helst undgå Hotel. er det i kobenhavn sa ved jeg en thai klinik der lejer et varelse ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FISHMAN 76 Skrevet 28. September, 2021 kop skrev, den 23.9.2021 at 08:26: er det i kobenhavn sa ved jeg en thai klinik der lejer et varelse ud Ja det er det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg