Hop til indhold
palle tromme

så lykkes det igen at få en tid hos malai

Recommended Posts

det er lang tid siden hun har svaret på mine sms men det lykkes i dag mums det var godt at besøge hende igen syndes hun var godt liderlig i dag hun kunne næsten ikke vente med at bestige den håber ikke der går så lang tid til næste besøg nu bliver det en god dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem er Malai? 

Hvad tilbyder Malai? 

Hvordan kommer man i kontakt med Malai? 

Hvor bor Malai? 

Hvad koster det at være sammen med Malai? 

Redigeret af Steenborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Steenborg skrev, for 2 timer siden:

Hvem er Malai? 

Hvad tilbyder Malai? 

Hvordan kommer man i kontakt med Malai? 

Hvor bor Malai? 

Hvad koster det at være sammen med Malai? 

Den må næsten ende hos Palle Fromme, vi andre ved absolut nados :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
palle tromme skrev, for 5 timer siden:

det er lang tid siden hun har svaret på mine sms men det lykkes i dag mums det var godt at besøge hende igen syndes hun var godt liderlig i dag hun kunne næsten ikke vente med at bestige den håber ikke der går så lang tid til næste besøg nu bliver det en god dag 

igen nyt medlem , og ingen link.... :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chock Dims
pdrhan skrev, for 2 minutter siden:

igen nyt medlem , og ingen link.... :-(

 

Det er vist lige meget med link. "Anmeldelsen" er jo ikke brugbar når personen ikke forsøger at bruge punktummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chock Dims skrev, for 1 time siden:

Det er vist lige meget med link. "Anmeldelsen" er jo ikke brugbar når personen ikke forsøger at bruge punktummer.

Der burde absolut være et link på, manglende link er første stopklods for om man gider læse videre.

Jeg har også et lidt anstrengt forhold til tegnsætning, men jeg kan godt se, at helt at afskaffe det også kan give lidt bøvl.

Men at sige at indlæget ikke er brugbart, det mener jeg ikke er helt rimeligt.

Alle skal have love til at komme med deres bidrag herinde - der kommer jo også meget med korrekt tegnsætning og og fuld stavekontrol, som ikke giver mening for mig.

Her kan man jo selv forsøge sig med lidt tegnsætning - så kan man sagtens få noget ud af det....

Det er lang tid siden. Hun har svaret på mine sms, men det lykkes i dag - mums. Det var godt at besøge hende igen syndes hun. Var godt liderlig i dag hun kunne næsten ikke vente med at bestige. Den håber ikke der går så lang tid til næste besøg nu. Bliver det en god dag?          (her skulle have været en smiely, men kan stadig ikke finde ud af det)

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 3 timer siden:

Brug Google - Søg på Malee thai massage Vestre Alle Aalborg.

 

Ikke Malee men i stedet Malai. Der er et andet sted der hedder Malee tæt derpå og det er ikke den samme.

Malai Thai massage: https://annoncelight.dk/showad/269605

Meget svær at komme i kontakt med. Jeg har besøgt butikken et par gange for at få en tid. Hun beder så en om at sende en sms. Det gør jeg så og får svar ugen efter.

Jeg har givet op, den måde at gøre det på duer ikke for mig.

En skam, for hendes massage bliver meget rost. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For ikke længe siden var der en anden tråd om Malai i Aalborg. Der var Palle Tromme også ret aktiv med påstande om at man kunne få det hele der. Den tråd blev slettet. Jeg kan forestille mig at der var en admin ind over ... 
Stort set alle Palle Trommes indlæg har handlet om hans bedrifter hos Malai. Hun siger selv at hun ikke længere tilbyder sex. Jeg stoler mere på hende end jeg gør på Palle Tromme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 19.9.2021 at 20:12:

For ikke længe siden var der en anden tråd om Malai i Aalborg. Der var Palle Tromme også ret aktiv med påstande om at man kunne få det hele der. Den tråd blev slettet. Jeg kan forestille mig at der var en admin ind over ... 
Stort set alle Palle Trommes indlæg har handlet om hans bedrifter hos Malai. Hun siger selv at hun ikke længere tilbyder sex. Jeg stoler mere på hende end jeg gør på Palle Tromme.

Malai tilbyder STADIG sex, men den såkaldte Palle-fyr har et problem ved at blive ved med stadig at skrive det samme igen og igen, hvad det så kommer an på

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 15 timer siden:

Ja  korrekt hvor svært kan det være

Meget svært med et søgeord, malai, der måske er stavet forkert. :biggrin::biggrin::biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bekræfte, at det er muligt med ekstra, inkl. FP hos Malai - jeg fik i hvert fald tilbuddet for lidt over en uge siden. Jeg valgte dog at takke nej, og det var ikke pga. prisen, der var i overensstemmelse med, hvad der tidligere er blevet oplyst i en anden tråd. Det skyldtes, at Malai desværre havde et ganske omfattende udbrud af akne på den ene kind/kæbe, hvilket jeg med min sensibilitet og skrøbelige libido simpelthen ikke kunne distrahere fra. Hun er dog virkeligt sød, og rigtig god til at massere på den "av for satan det gjorde ondt; men godt" måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...