Hop til indhold
Harran

Når man bliver banned fra en tråd II

Recommended Posts

I nedenstående tråd skrev jeg : "Jeg er 100% sikker på at jeg ikke har brudt nogle regler, men alligevel blev jeg banned." og jeg var rimelig pissed over at blive banned uden forklaring.

Forklaringen har jeg nu fået. Det viser sig så irriterende, at jeg rent faktisk brød en regel ( så meget for 100% sikkerhed). @Stabilizer viste mig lige afsnittet i tråden og forklaringen på at jeg blev banned. Moderator havde bedt folk om ikke at skifte emne - ikke desto mindre deltog jeg efterfølgende i det emneskift, der have været.

Tilbage udestår selvfølgelig så min utilfredshed med at man ikke får en forklaring, når man bliver banned - men jeg tænker at det kræver en del administration.

Generelt er jeg jo rigtigt godt tilfreds ( og ville ønske at det skete noget oftere ) at folk kan blive banned fra en tråd når de nægter at holde sig til trådstarters emne.

Det pisser mig selvfølgelig af at jeg selv har brudt en regel om at holde mig til emnet. At jeg så ovenikøbet har gjort det efter at der var faldet en advarsel i tråde, ja men så må straffen bare falde prompte så jeg kan lære det.

Jeg er enig. Specielt når jeg selv bliver så træt af folk der skifter emne.

Så tak til moderatorteamet for at være obs på dette og banne folk, når det er nødvendigt. I den sammenhæng tænker jeg måske at funktionen "banned" kunne justeres - så man i det mindste kan følge med i tråden og læse den - men bare ikke blande sig i diskussionen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Lidt mærkeligt at der er en 2,er når nu 1,eren er blevet låst, men sådan er der så meget jeg ikke forstår. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 2 timer siden:

Lidt mærkeligt at der er en 2,er når nu 1,eren er blevet låst, men sådan er der så meget jeg ikke forstår. :)

Ja der bør slås hårdt ned ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Mesterjacob skrev, for 20 minutter siden:

Ja der bør slås hårdt ned ;)

Det behøves ikke, men det kunne være rart med en forklaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan man afspore en tråd der handler om afsporing og så blive banned for at afspore?

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...