Hop til indhold
Brundane

Hvor mange gange

Recommended Posts

Guest Ny startegi
Brundane skrev, for 1 time siden:

Jeg er 40år , for første gang i rigtig langt tid kom jeg 4 gang i løbet en aften/nat med en sugarbabe på 19 år.

hvad er jeres erfaring?

ooorrrr hvor er du god :-o

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det svinger meget, dels afhængigt af dagsformen, dels af min medspiller og dels omstændighederne. Som regel 1 - 3 gange den første time, nogle gange har jeg kunnet 6 - 8 gange på en dag/aften (bl.a. på Artemis og til et par sexfester). Når vi skal op på de 6 - 8 gange kræver det skiftende partnere og vildt meget lyst.

Har aldrig prøvet sugarbabes, da det er vanskeligt her hvor jeg bor.

Jeg er 65 og nyder hver eneste smukke kvinde og hver eneste udløsning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er sådan set meget privat person og taler aldrig om sex med min venner .

men 

I det sidste 10 år min gennemsnit var på omkring 2 min min partner på min alder -/+.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For tiden kan jeg aldrig komme mere end 6 gange på en time. Det er kedeligt eftersom jo kvantitet trumfer kvalitet.

Dog, eftersom jeg fylder 90 i næste måned, så vil det jo næppe blive bedre fremtidigt. Måske er jeg nede på 4 gange/time om 10 år:huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ALDRIG kunne komme så mange gange....  Men til gengæld kan et samleje så også godt tage en time for at komme med et skud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brundane skrev, for 4 minutter siden:

Hvor blev alle voksne? 

Voksne? Du mener dem som sammenligner hvor mange gange de kan komme på tid? Måske også dem som måler hvor langt de kan sprøjte?

Ja hvor blev de af månne, de voksne mænd som verdens fremtid hviler på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brundane skrev, for 5 timer siden:

Jeg er 40år , for første gang i rigtig langt tid kom jeg 4 gang i løbet en aften/nat med en sugarbabe på 19 år.

hvad er jeres erfaring?

Min erfaring er at du går en grum tid i møde. Du skal jo nok regne med at det i fremtiden kun går ned ad bakke. Vil helt klart anbefale at du i god tid begynder at fokusere på kvalitet i stedet for kvantitet.

Brundane skrev, for 2 timer siden:

I det sidste 10 år min gennemsnit var på omkring 2 min min partner på min alder -/+.

Forstår ikke helt hvad du mener med denne linje. Er det 2 min per gang. Vil absolut foretrække 1 gange 8 min. i stedet for 4 gange 2 min.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 timer siden:

For tiden kan jeg aldrig komme mere end 6 gange på en time. Det er kedeligt eftersom jo kvantitet trumfer kvalitet.

Dog, eftersom jeg fylder 90 i næste måned, så vil det jo næppe blive bedre fremtidigt. Måske er jeg nede på 4 gange/time om 10 år:huh:

Hallo -  kom nu ind i kampen. Øvelse gør jo mester, så det er jo bare med at holde på med øvelserne. Som plelehjemmets brunstige hingst burde der jo være masser af muligheder. Det er jo også fint at det er noget at tale om, når den lokale avis kommer og interviewer dig på din 100-års dag.

Ved ikke hvordan man får en smiley sat ind, men kunne godt have brugt en her.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kaspersen

Lucky you. Jeg kommer aldrig sammen med en kvinde, og det er desværre ikke  en joke. Til gengæld gør jeg gerne et ihærdigt forsøg hver eneste gang chancen byder sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kaspersen skrev, for 2 timer siden:

Lucky you. Jeg kommer aldrig sammen med en kvinde, og det er desværre ikke  en joke. Til gengæld gør jeg gerne et ihærdigt forsøg hver eneste gang chancen byder sig.

Du er måske til mænd ;).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kaspersen
Brundane skrev, for 6 timer siden:

Du er måske til mænd ;).

Ikke hvad jeg ved af. Det kræver nok bare at der skal mere til end et "tilfældigt" møde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...