Brundane 36 Skrevet 16. September, 2021 Jeg er 40år , for første gang i rigtig langt tid kom jeg 4 gang i løbet en aften/nat med en sugarbabe på 19 år. hvad er jeres erfaring? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb007 90 Skrevet 16. September, 2021 Har du et link til hende? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brundane 36 Skrevet 16. September, 2021 Jb007 skrev, for 26 minutter siden: Har du et link til hende? Tråden handler ikke om hende men om os daddies. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb007 90 Skrevet 16. September, 2021 Ville gerne vide hvem de var der KU holde til det hele natten hende KU jeg osse tænke mig at ha besøg af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb007 90 Skrevet 16. September, 2021 https://sugardaters.com/da/profile/1JZq0Lk7ZG med hende her kom jeh 6 gange på 4 timer hun var umættelig men det var den bedste sex jeg har haft 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny startegi Skrevet 16. September, 2021 Brundane skrev, for 1 time siden: Jeg er 40år , for første gang i rigtig langt tid kom jeg 4 gang i løbet en aften/nat med en sugarbabe på 19 år. hvad er jeres erfaring? ooorrrr hvor er du god Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 16. September, 2021 Det svinger meget, dels afhængigt af dagsformen, dels af min medspiller og dels omstændighederne. Som regel 1 - 3 gange den første time, nogle gange har jeg kunnet 6 - 8 gange på en dag/aften (bl.a. på Artemis og til et par sexfester). Når vi skal op på de 6 - 8 gange kræver det skiftende partnere og vildt meget lyst. Har aldrig prøvet sugarbabes, da det er vanskeligt her hvor jeg bor. Jeg er 65 og nyder hver eneste smukke kvinde og hver eneste udløsning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brundane 36 Skrevet 16. September, 2021 Jeg er sådan set meget privat person og taler aldrig om sex med min venner . men I det sidste 10 år min gennemsnit var på omkring 2 min min partner på min alder -/+. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 16. September, 2021 For tiden kan jeg aldrig komme mere end 6 gange på en time. Det er kedeligt eftersom jo kvantitet trumfer kvalitet. Dog, eftersom jeg fylder 90 i næste måned, så vil det jo næppe blive bedre fremtidigt. Måske er jeg nede på 4 gange/time om 10 år 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 16. September, 2021 Hold your horses and don't go bananas 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 16. September, 2021 Jeg kommer altid 14 gange på en time og sprøjter langt op ad vægen hver gang. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 374 Skrevet 16. September, 2021 Stakkels mig - jeg er ikke nogen maskine, men kun et skvat af kød og blod Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brundane 36 Skrevet 16. September, 2021 Hvor blev alle voksne? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1147 Skrevet 16. September, 2021 Jeg har ALDRIG kunne komme så mange gange.... Men til gengæld kan et samleje så også godt tage en time for at komme med et skud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 16. September, 2021 Brundane skrev, for 4 minutter siden: Hvor blev alle voksne? Voksne? Du mener dem som sammenligner hvor mange gange de kan komme på tid? Måske også dem som måler hvor langt de kan sprøjte? Ja hvor blev de af månne, de voksne mænd som verdens fremtid hviler på? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 16. September, 2021 Hvis pigen er dejlig, kommer jeg mange gange. Men jeg går igen hver gang. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965 Skrevet 16. September, 2021 Var det med kondom ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 359 Skrevet 16. September, 2021 Brundane skrev, for 5 timer siden: Jeg er 40år , for første gang i rigtig langt tid kom jeg 4 gang i løbet en aften/nat med en sugarbabe på 19 år. hvad er jeres erfaring? Min erfaring er at du går en grum tid i møde. Du skal jo nok regne med at det i fremtiden kun går ned ad bakke. Vil helt klart anbefale at du i god tid begynder at fokusere på kvalitet i stedet for kvantitet. Brundane skrev, for 2 timer siden: I det sidste 10 år min gennemsnit var på omkring 2 min min partner på min alder -/+. Forstår ikke helt hvad du mener med denne linje. Er det 2 min per gang. Vil absolut foretrække 1 gange 8 min. i stedet for 4 gange 2 min. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 359 Skrevet 16. September, 2021 Bananas skrev, for 3 timer siden: For tiden kan jeg aldrig komme mere end 6 gange på en time. Det er kedeligt eftersom jo kvantitet trumfer kvalitet. Dog, eftersom jeg fylder 90 i næste måned, så vil det jo næppe blive bedre fremtidigt. Måske er jeg nede på 4 gange/time om 10 år Hallo - kom nu ind i kampen. Øvelse gør jo mester, så det er jo bare med at holde på med øvelserne. Som plelehjemmets brunstige hingst burde der jo være masser af muligheder. Det er jo også fint at det er noget at tale om, når den lokale avis kommer og interviewer dig på din 100-års dag. Ved ikke hvordan man får en smiley sat ind, men kunne godt have brugt en her..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 17. September, 2021 Lucky you. Jeg kommer aldrig sammen med en kvinde, og det er desværre ikke en joke. Til gengæld gør jeg gerne et ihærdigt forsøg hver eneste gang chancen byder sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brundane 36 Skrevet 17. September, 2021 Kaspersen skrev, for 2 timer siden: Lucky you. Jeg kommer aldrig sammen med en kvinde, og det er desværre ikke en joke. Til gengæld gør jeg gerne et ihærdigt forsøg hver eneste gang chancen byder sig. Du er måske til mænd ;). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 17. September, 2021 Brundane skrev, for 6 timer siden: Du er måske til mænd ;). Ikke hvad jeg ved af. Det kræver nok bare at der skal mere til end et "tilfældigt" møde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg