Tsla 41 Skrevet 16. September, 2021 Hej Er der nogen der har besøgt denne gp,og vil fortælle lidt om oplevelsen, måske i pm. https://annoncelight.dk/showad/309068 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 178 Skrevet 16. September, 2021 (edited) Næste gang venligst skrive pigens navn og by i titlen i stedet for. Redigeret 16. September, 2021 af Buck 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1038 Skrevet 16. September, 2021 Er enig med Buck - og du er ikke ny her, så du burde være lidt mere præcis til dit spørgsmål. Jeg har prøvet hende, vil dog sige hun er ikke min type - men teksten tændte mig, og var godt liderlig og tog chancen - det var ikke god sex for mig - jeg kommer aldrig til at prøve hende igen…. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
odensefyr 17 Skrevet 17. September, 2021 jeg har prøvet for over 1 år siden - det var mekanisk - aldrig igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 17. September, 2021 Buck skrev, den 16.9.2021 at 15:38: Næste gang venligst skrive pigens navn og by i titlen i stedet for. fræk6 skrev, den 16.9.2021 at 15:53: Er enig med Buck - og du er ikke ny her, så du burde være lidt mere præcis Han skriver det annonce overskriften starter med. Det er vel reelt ok? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1038 Skrevet 18. September, 2021 22 cm and thick skrev, for 8 timer siden: Han skriver det annonce overskriften starter med. Det er vel reelt ok? Det vi jeg ikke diskuterer. - men alligevel når man spørger til en pige - giver det bedst mening at skrive hvor i landet evt. pigens navn hvis det fremgår sandsynligheden få jeg kan hjælpe, er at det er en pige i mit område - eller jeg genkender hende, selvom jeg læser mange indlæg, får jeg ikke alle med - men helt sikkert læser jeg indlæg i mit eget område Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 178 Skrevet 18. September, 2021 22 cm and thick skrev, for 9 timer siden: Han skriver det annonce overskriften starter med. Det er vel reelt ok? https://www.eroguide.dk/forum/announcement/8-skriv-pigens-navn-og-by-i-overskriften/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg