Hop til indhold
Møffe

Tilbage til de gode gamle dage.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/293397

Med "Simon og Garfunkel" til ørene -og 2 timeres massage forud bliver man jo heven lige tilbage til ungdommens vår... Det var ultimativt hygge på højt plan -Mutter var også i hopla -og gjorde det godt... -pirring afpasset og tilpas igennem hele de 2 timer -hun er mere moden end dem jeg normalt tænder på... -Men pikkemand var ligeglad og hun holdte ham halvstiv under hele massagen uden det gik ud over selve massagen der var hård;-) Så da det var et kvarter tilbage og jeg lå på ryggen og pikken pulset og ville have gang i den -så da hun sagde "skal du have hj" -naah det skulle jeg så ikke, men sex jatak -så grinte hun og sagde "øjeblik" og gik ud af rummet, kom dog hurtig tilbage nøgen -og sprang på den gamle -det gjorde hun sgu også godt, og er da velholdt i forhold til alderen;-) Da jeg efter 2½ time var på vej til bilen igen -følte en lykke, og tilfredshed med livet, og tingenes tilstand -mættet og tilfredsstillet på alle måder... Jeg kan ikke mindes hvornår jeg sidst har haft denne følelse, men det er nogle år siden;-)

Og når jeg så tænker på alle de gange, hvor jeg ofte har haft en mellemfornøjet føleles efter et besøg på det sidste. Så var det lige, hvad jeg trængte til...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, 1 time siden:

Med "Simon og Garfunkel" til ørene -og 2 timeres massage forud bliver man jo heven lige tilbage til ungdommens vår... Det var ultimativt hygge på højt plan -Mutter var også i hopla -og gjorde det godt... -pirring afpasset og tilpas igennem hele de 2 timer -hun er mere moden end dem jeg normalt tænder på... -Men pikkemand var ligeglad og hun holdte ham halvstiv under hele massagen uden det gik ud over selve massagen der var hård;-) Så da det var et kvarter tilbage og jeg lå på ryggen og pikken pulset og ville have gang i den -så da hun sagde "skal du have hj" -naah det skulle jeg så ikke, men sex jatak -så grinte hun og sagde "øjeblik" og gik ud af rummet, kom dog hurtig tilbage nøgen -og sprang på den gamle -det gjorde hun sgu også godt, og er da velholdt i forhold til alderen;-) Da jeg efter 2½ time var på vej til bilen igen -følte en lykke, og tilfredshed med livet, og tingenes tilstand -mættet og tilfredsstillet på alle måder... Jeg kan ikke mindes hvornår jeg sidst har haft denne følelse, men det er nogle år siden;-)

Og når jeg så tænker på alle de gange, hvor jeg ofte har haft en mellemfornøjet føleles efter et besøg på det sidste. Så var det lige, hvad jeg trængte til...

Cool , var det hende på billedet der servicerede dig? Hvad måtte du slippe for det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 time siden:

Ja hun gør det sgu godt, og er dog også mit "sikre kort" når jeg virkelig trænger. 

En dag hvor jeg besøgte hende havde hun lavet rottehaler, som jeg roste meget. Så nu har hun altid lavet rottehaler når jeg besøger hende :-), hvilket for mig er sindsygt frækt på den modne thaidame. Og ja, hun holder sig godt alderen til trods. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pdrhan skrev, for 24 minutter siden:

Cool , var det hende på billedet der servicerede dig? Hvad måtte du slippe for det?

-det er hende på billede for +10år siden;-) 1.400kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
peter P skrev, for 5 minutter siden:

Lyder som en super oplevelse!

Hvor gammel vi du skyde hende til at være ?

-Tror hun er over 60 ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 18 timer siden:

-Tror hun er over 60 ;-)

Jeg VED hun er et godt stykke over 60 ;-)

Men det kan man bestemt ikke se.....og slet ikke mærke på hendes "behandling" :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg lige været hos hende for 2. gang -der var så ikke "Simon og Garfunkel" til ørene -og er sikker på det var med til at gøre 1. besøg helt specielt for mig;-) -jeg fik lige den massage jeg havde brug for og sex efterfølgende -og det hele gik op i en højere enhed med den musik -og det føltes som det -jeg havde brug for netop den dag -så jeg mærkede lykkefølelse og fuld tilfredsstillelse da det var overstået. Her 2. gang var det en blandet fornøjelse -hun gav en udmærket massage -musikken var fra radioen med reklamer og træls at lytte til -da hun så også følte behov for at snakke "fanden et øre af" ja så slappede jeg slet ikke af -og nåede ikke dertil hvor jeg kunne nyde noget som helst -og 1 time med det var mere en nok for mig -og da hun så mente at hendes massage var så god, at det var 100kr. dyre for en time -var det en misfornøjet mand der gik derfra... 

Det har jeg bare prøvet flere gange -at jeg har fundet et sted og 1. gang har været helt utroligt dejligt og jeg har været glad og tilfreds -derfor kan man næste ikke vente til, at komme tilbage og opleve mere af det samme, men har skuffet fælt de fleste gange... -Så når det kommer en ekstraordinær god oplevelse er det med, at nyde det og være i det -og glæde sig over det efterfølgende -og så lade være at sætte forventningerne efter det skal ske næste gang også -for det er ej givet på forhånd...;-)  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...