Hop til indhold
Guest Betelgeuse1965

Ny i eroguide

Recommended Posts

Guest Betelgeuse1965

Hej kære livs nyder.

jeg bruger mest af min tid når jeg på nettet ; her på eroguide . Blev træt af nyheder , og ikke interesseret i tinder, Facebook eller tv serie.

jeg er en single man på 55 , den yngste er på efterskole , så der er ingen der kan kig på mine forbudte aktiverer på min i pad .

jeg har læst maget her , og lærte af jeres erfaringer .jeg er i gp verden i mare end 10 år og glæder mig til at dale min erfaringer Bode i thai verden og de udlandske . Har ikke så maget erfaring med Danske gp . 
jeg vil spørge hvor maget tid bruger i om dagen på ero guide. 
advarsel . Stavefejl kan forkomm.

go aften herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Betelgeuse1965 skrev, for 46 minutter siden:

Det betyder at jeg er afhængig .

Man kan ikke være afhængig af Eroguide. Eroguide giver jo ikke nogen kick, man får ikke nogen belønning. Men man kan mangle mere forstandige ting at bruge sin tid på. Jeg foreslår at du køber dig en lækker cykel, og opdager Danmark via det bedste fordon som findes. Når du kommer hjem kan du belønne dig med en øl og lidt vrøvl på EG. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Betelgeuse1965 skrev, for 9 timer siden:

Hej kære livs nyder.

jeg bruger mest af min tid når jeg på nettet ; her på eroguide . Blev træt af nyheder , og ikke interesseret i tinder, Facebook eller tv serie.

jeg er en single man på 55 , den yngste er på efterskole , så der er ingen der kan kig på mine forbudte aktiverer på min i pad .

jeg har læst maget her , og lærte af jeres erfaringer .jeg er i gp verden i mare end 10 år og glæder mig til at dale min erfaringer Bode i thai verden og de udlandske . Har ikke så maget erfaring med Danske gp . 
jeg vil spørge hvor maget tid bruger i om dagen på ero guide. 
advarsel . Stavefejl kan forkomm.

go aften herfra

Velkommen til, jeg bruger 1,5 timer hver morgen, dog ikke når jeg er på ferie med familien.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965

Tak for j’ers svar. Jeg bruger selv 1-2 timer om dagen .jeg blev bedere til at finde det jeg søger. Nemlig gfe.

og som fornyelig med yngre kvinder .fantastisk ,!!! På den måde undgå jeg fiasko. Som jeg har oplevet mange gang før.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...