Honky-Dory 107 Skrevet 15. September, 2021 Jeg har fået besøgt Ella... eller var det Isabelle? Oprindeligt lavede jeg en efterlysning på Isabelle, men da der ikke kom noget svar de første dage gik jeg bort fra det.. Jeg var så for nylig i liderligt humør, og valgte at tage chancen på Ella (som jeg nu kan se der er en efterlysning på også, uden svar.. så linker lige til denne anmeldelse i den tråd når jeg har offentliggjort den) Da jeg ankommer til adressen, en af de velkendte på Langenæs, er der lidt knas i kommunikationen.. Det går lidt langsomt, og hun virkede til at have glemt aftalen selvom den var blot 1½ time gammel.. Nå, men jeg kom ind ad døren efter lidt besvær med at få hende til at lukke op (kræver lidt tålmodighed).. var ret sikker på det ville blive en skuffende oplevelse.. Men da jeg kommer ind i lejligheden på 1. sal ser jeg den model-smukke (seriøst, hun er gudesmuk og der sidder ikke et gram forkert!) Ella.... eller det vil sige, det er vist nok Isabelle Isabelle har p.t. fjernet ansigtsbillederne fra sin annonce, men jeg var nu ikke i tvivl.. det forklarer måske også den svære kommunikation på SMS, hvis hun håndterer to profiler Anyway, lang historie gjort lidt kortere: Da jeg endelig var inde hos Ella/Isabelle, var hun gude-smuk, mega sød og selve agten fejlede ikke noget. Blow en smule kedeligt, men ok.. synet af det model-skønne ansigt mens hun red mig, og den slanke talje og fine pariser-bagdel gjorde det til en god oplevelse alt i alt Så Pro = smuk, dejlig pige... Con = Hvis man forventer Ella, er det vist ikke det man får https://annoncelight.dk/showad/326668 Ella https://annoncelight.dk/showad/326306 Isabelle 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 16. September, 2021 Lignede hun hende fra Ella eller hende fra Isabelle annoncen mest og hvordan med sproget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Honky-Dory 107 Skrevet 16. September, 2021 Hun lignede naturligvis pigen på Isabelle's billeder Formerne er dog ikke langt fra billederne på Ella's profil (begge slanke piger, ikke så store bryster m.v.) Sproget var intet problem, glimrende engelsk-kundskaber Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest meorts Skrevet 19. September, 2021 Hvor diskret var det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Side99 Skrevet 19. September, 2021 meorts skrev, for 1 time siden: Hvor diskret var det? Boligblok omkring langenæs Håber ik det for meget info, men det okay diskret hvis hun er hurtig til at åbne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TankTop 41 Skrevet 20. September, 2021 Den har været aktiv super længe den lejlighed og fravælger den altid men let parkering osv og som skrevet er den på langenæs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alien 13 Skrevet 23. September, 2021 Har lige besøgt Ella. Det er hendes sidste dag i denne omgang. Sød pige, Ok køn, ingen tatoveringer slank pæn stram krop, kunstige men pæne medium bryster. Hun er nok omkring de 30- måske sidst i tyverne, så hun er ikke helt ung. Betalte ekstra, så vi gjorde det hele, lækker stram miss, gfe tungekys, 69, jeg fingerkneppede hende, ovenikøbet lidt bag i. Jeg kom i hendes mund. Eneste minus var hun ikke slugte, men skyndte sig at bruge noget mundrens. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ST22 49 Skrevet 3. November, 2021 hun er en meget svær kvinde få i tale hu svare ikke på sit mobil nummer jeg tvivler lidt på om hun er ægte hendes billeder er fra et andet site Dosug - Настя, +7 999 397-7770 (newdosug.eu) jeg tro det er et fake site og nummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaJe8000 103 Skrevet 5. November, 2021 ST22 skrev, den 3.11.2021 at 11:08: hun er en meget svær kvinde få i tale hu svare ikke på sit mobil nummer jeg tvivler lidt på om hun er ægte hendes billeder er fra et andet site Dosug - Настя, +7 999 397-7770 (newdosug.eu) jeg tro det er et fake site og nummer Det er ikke hende på billederne, men hun er reel nok, og ligner lidt hen ad pigen på billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knaldesen 39 Skrevet 16. April, 2022 (edited) Efter at have sendt melding til diverse GP'er, var det så Ella der svarede, og var tilgængelig i dag. Og det var da fint. Spændende at prøve en ny pige også. Jeg har den samme oplevelse, som jeg kan se at andre har haft. Samme sted, og nogle problemer med kommunikationen, men det gik godt til sidst. Billederne er "close enough". Modelhøj, slank og pæn. Stram, og gode færdigheder . Redigeret 16. April, 2022 af Knaldesen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg