Honky-Dory 107 Skrevet 31. August, 2021 (edited) Hej folkens, Nogen der har haft fornøjelsen (eller andre ender af spektrum) at møde hende her, og kan bekræfte hun er ægte? Kan se at billedet med Ekstra Bladet er fra 2017, og selvfølgelig lidt underligt hun netop der ikke viser ansigt https://annoncelight.dk/showad/326306 Er især interesseret i hendes evner og entusiasme i det franske, men alt andet input er velkomment Redigeret 31. August, 2021 af Honky-Dory Tilføjelse af EB kommentar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder69 141 Skrevet 6. September, 2021 (edited) Hun er en perle. Utrolig smuk og meget serviceminded. Besøgte hende en sen aftenstund og hun duftede dejligt, nyvasket og total glatbarberet. Dejlig stram og de skønneste små bryster. Sutter som en drøm. Måtte stoppe hende for ikke at komme for tidligt. Det er hende på foto og alle pengene værd.. Eneste lille minus var at kondomet var rødt. Det må se sådan ud når man knepper en “blødende” kvinde og det var lidt underligt… Redigeret 6. September, 2021 af Livsnyder69 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest meorts Skrevet 10. September, 2021 Livsnyder69 skrev, den 6.9.2021 at 22:40: Hun er en perle. Utrolig smuk og meget serviceminded. Besøgte hende en sen aftenstund og hun duftede dejligt, nyvasket og total glatbarberet. Dejlig stram og de skønneste små bryster. Sutter som en drøm. Måtte stoppe hende for ikke at komme for tidligt. Det er hende på foto og alle pengene værd.. Eneste lille minus var at kondomet var rødt. Det må se sådan ud når man knepper en “blødende” kvinde og det var lidt underligt… Hvor henne i aarhus er det ca. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TankTop 41 Skrevet 10. September, 2021 (edited) Tæt på langenæs/kongsvang. Har dog ikke været der men spurgte til adressen. Og har været på adressen før og var derfor ikke interesseret. Ved ik noget om pigen. Men det var ren automatsvar/tlf pigesvar på sms Redigeret 10. September, 2021 af TankTop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Honky-Dory 107 Skrevet 15. September, 2021 Tak, Livsnyder69 Så først dit svar her til aften efter jeg havde besøgt Ella, som så viste sig at være Isabelle.. og hun er, som du siger, gude-smuk Blowet er jeg ikke helt enig med dig i, var for mig en smule kedeligt.. men resten var sgu i orden Har skrevet min anmeldelse her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg