Hop til indhold
Orladrengen

Lærer man det aldrig?

Recommended Posts

Hyggesnak. Snik snak, det var i grunden ikke så hyggeligt.

Har i lang tid jagtet oplevelser med store forlygter. Vel at mærke de naturlige af slagsen. Altså forlygterne. Desværre hører de stort set altid sammen med et ditto stort bagparti. Har derfor ofte gjort mig umage med at nærstudere annoncernes fotos i håbet om at finde en slank GP med disse fortrin. Det har ført til et pænt antal skuffelser og kun en enkelt af de rigtige - hun havde så bare et par læber, der kunne have siddet på en sugemalle. Findes der virkelig nogen, der synes sådan et par totalt opsvulmede røde læber er pæne?

Nå, det havde så fået mig til i stedet at rette fokus mod en slank, dansk GP med bitte små, nærmest positionslys. Det så jeg rigtig meget frem til. Og så aflyste hun dæleme i 11. time. Så var gode dyr rådne, for hvor fandt man så en erstatning med kort varsel? Frem med Annoncelight og en ind med en geografisk angivelse, søg - og du skal finde. Der dukkede flere emner op. Stort set alle havde til gaden, men sandelig også til gården. Ingen danske imellem. Men, en enkelt skilte sig ud. Fortsat rigtig pænt til gaden. Ikke antydning af en stor bag, slank og fin. Selv ansigtet så slankt ud. 

Fik hurtigt en aftale i stand, og dukkede op til aftalt tid. Blev modtaget i døren af en kvinde i højhælede sko, med et fint, stort forparti. Men desværre også en ladeport af et bagparti. Bliver man aldrig klogere? Det er anden gang, jeg har besøgt bemeldte sted, og begge gange med samme udgangspunkt. Og begge gange er jeg endt med en stor maskine, der nær havde slukket lysten. 

Nu har jeg lovet mig selv, at jeg skal holde fast i ønsket om en smuk, slank dansk model. Og så må det bare lykkes næste gang. Gider simpelthen ikke disse redigerede fotos

Del dette indlæg

Link til indlæg
Orladrengen skrev, for 3 minutter siden:

Har i lang tid jagtet oplevelser med store forlygter. Vel at mærke de naturlige af slagsen. Altså forlygterne. Desværre hører de stort set altid sammen med et ditto stort bagparti. Har derfor ofte gjort mig umage med at nærstudere annoncernes fotos i håbet om at finde en slank GP med disse fortrin. Det har ført til et pænt antal skuffelser og kun en enkelt af de rigtige - hun havde så bare et par læber, der kunne have siddet på en sugemalle. Findes der virkelig nogen, der synes sådan et par totalt opsvulmede røde læber er pæne?

Nå, det havde så fået mig til i stedet at rette fokus mod en slank, dansk GP med bitte små, nærmest positionslys. Det så jeg rigtig meget frem til. Og så aflyste hun dæleme i 11. time. Så var gode dyr rådne, for hvor fandt man så en erstatning med kort varsel? Frem med Annoncelight og en ind med en geografisk angivelse, søg - og du skal finde. Der dukkede flere emner op. Stort set alle havde til gaden, men sandelig også til gården. Ingen danske imellem. Men, en enkelt skilte sig ud. Fortsat rigtig pænt til gaden. Ikke antydning af en stor bag, slank og fin. Selv ansigtet så slankt ud. 

Fik hurtigt en aftale i stand, og dukkede op til aftalt tid. Blev modtaget i døren af en kvinde i højhælede sko, med et fint, stort forparti. Men desværre også en ladeport af et bagparti. Bliver man aldrig klogere? Det er anden gang, jeg har besøgt bemeldte sted, og begge gange med samme udgangspunkt. Og begge gange er jeg endt med en stor maskine, der nær havde slukket lysten. 

Nu har jeg lovet mig selv, at jeg skal holde fast i ønsket om en smuk, slank dansk model. Og så må det bare lykkes næste gang. Gider simpelthen ikke disse redigerede fotos

Glemte du ikke et link ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Orladrengen skrev, for 34 minutter siden:

burde den ikke ligge under anmeldelser 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Moon

Kender det kun alt for godt. De ser slanke og pæne ud på billederne, men i virkeligheden møder en kvinde man egentlig burde have betaling for at knalde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jydedreng skrev, for 11 minutter siden:

Kender det kun alt for godt. De ser slanke og pæne ud på billederne, men i virkeligheden møder en kvinde man egentlig burde have betaling for at knalde. 

Du mener altså at store kvinder ikke burde sælge sex eller tager jeg fejl? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thecabel
Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

Der skal jo være noget til at udligne balancen. 

Nemlig og noget at røre ved 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zero
Jydedreng skrev, for 34 minutter siden:

Hvis  billederne  ikke  er  retvisende,  så  gå  igen. 

Du  kan  jo  slå  dig  ned  som  playboy  og  se  hvor  mange  kvindelige  kunder  du  får.  Mit  gæt  vil  være  ZERO, da  du  sikkert  ikke  har  noget  særligt  at  tilbyde  kvinder, udover  lidt  guldmønter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Orladrengen skrev, for 2 timer siden:

Og så aflyste hun dæleme i 11. time. Så var gode dyr rådne, for hvor fandt man så en erstatning med kort varsel? Frem med Annoncelight og en ind med en geografisk angivelse, søg - og du skal finde. Der dukkede flere emner op. Stort set alle havde til gaden, men sandelig også til gården. Ingen danske imellem. Men, en enkelt skilte sig ud. Fortsat rigtig pænt til gaden. Ikke antydning af en stor bag, slank og fin. Selv ansigtet så slankt ud. 

Det er nok noget af det dummeste man kan gøre, hvis man bare er en smule skuffet over, at et møde man havde set frem til, bliver aflyst i 11, altså at panik søge et alternativ,. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 1 time siden:

Sælg endeligt løs, der er kunder til alle typer, tænker jeg. Jeg anker såmænd kun over anvendelsen af manipulerede fotos. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 52 minutter siden:

Det er nok noget af det dummeste man kan gøre, hvis man bare er en smule skuffet over, at et møde man havde set frem til, bliver aflyst i 11, altså at panik søge et alternativ,. 

Dog bedre end ingenting ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zero skrev, 1 time siden:

Du  kan  jo  slå  dig  ned  som  playboy  og  se  hvor  mange  kvindelige  kunder  du  får.  Mit  gæt  vil  være  ZERO, da  du  sikkert  ikke  har  noget  særligt  at  tilbyde  kvinder, udover  lidt  guldmønter. 

Det var dog en uforskammet kommentar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Moon
Frodige Ida skrev, for 1 time siden:

Jo, bare billederne ligner den kvinde man møder og ikke er +10 år gamle eller manipulerede. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Moon
Zero skrev, for 1 time siden:

Ok, det var ment som en joke. Min pointe var, at jeg har mødt kvinder i døren som jeg ikke havde lyst til at knalde, om så jeg blev betalt for det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 3 timer siden:

burde den ikke ligge under anmeldelser 

Nej, der er jo tale om nogle generelle betragtninger/oplevelser, hvor omtalen af den bestemte pige/klinik blot er brugt som et eksempel og rent en pessant.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zero
Jydedreng skrev, den 14.9.2021 at 22:32:

Ok, det var ment som en joke. Min pointe var, at jeg har mødt kvinder i døren som jeg ikke havde lyst til at knalde, om så jeg blev betalt for det. 

Så er  det  eneste  rigtige  at  gå  igen samt  skrive  en  anmeldelse  af  at billeder  og  beskrivelse  i annoncen  ikke  er  det  man  møder.  Eneste  måde  at  komme  disse  snydere  til  livs.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Ja for nogle er fede kvinder et must og os andre absolut no go - derfor piger ærlige fotos så går kunden ikke i døren, men bliver og lægger penge, det Sanne gælder alder en ældre sag er ikke mig men andre er vilde med “oldesex” 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bødlen skrev, for 22 timer siden:

Ja for nogle er fede kvinder et must og os andre absolut no go - derfor piger ærlige fotos så går kunden ikke i døren, men bliver og lægger penge, det Sanne gælder alder en ældre sag er ikke mig men andre er vilde med “oldesex” 

Prøv dog at styre dit sprog. Olde og fede kvinder . Syntes det er fint at der er forskellige smag men derfor vel ingen grund til at nedgøre andres lyster. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Jeg nedgøre ingen og jeg anderkender at lyst er forskelligt - Længere er den ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zero
Bødlen skrev, for 1 time siden:

Jeg nedgøre ingen og jeg anderkender at lyst er forskelligt - Længere er den ikke. 

Du  har  fuldstændig ret,  dejligt  med anerkendelse af  forskellige  præferencer. 

Der  er  en  del  kvinder der  er  tiltrukket  af  mænd som  formår  at  begå  sig  socialt  og  så  er  der  selvfølgelig  segmenter  indenfor købesex  verdenen,  hvor sociale handicaps accepteres  fordi der  bare  skal  tjenes  penge. 

Det  er  der  flere  brugere  på  EG  som der  skal  være taknemmelige  for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 14.9.2021 at 20:19:

Ej, det er jo ikke det han skriver. Vi har alle vore præferencer og det er spild af alles tid når der bruges billeder i annincerne, som ikke svarer til virkeligheden. Man oplever ganske rigtigt oftest piger, der bruger billeder, der enten er gamle eller fotoshoppede, så de er væsentligt slankere end i virkeligheden. Men det ville være ligeså irriterende hvis en slank pige brugte billeder, hvor hun vejede  30 kg mere. Der var ingen fat-shaming i hans indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...