Orladrengen 55 Skrevet 14. September, 2021 Hyggesnak. Snik snak, det var i grunden ikke så hyggeligt. Har i lang tid jagtet oplevelser med store forlygter. Vel at mærke de naturlige af slagsen. Altså forlygterne. Desværre hører de stort set altid sammen med et ditto stort bagparti. Har derfor ofte gjort mig umage med at nærstudere annoncernes fotos i håbet om at finde en slank GP med disse fortrin. Det har ført til et pænt antal skuffelser og kun en enkelt af de rigtige - hun havde så bare et par læber, der kunne have siddet på en sugemalle. Findes der virkelig nogen, der synes sådan et par totalt opsvulmede røde læber er pæne? Nå, det havde så fået mig til i stedet at rette fokus mod en slank, dansk GP med bitte små, nærmest positionslys. Det så jeg rigtig meget frem til. Og så aflyste hun dæleme i 11. time. Så var gode dyr rådne, for hvor fandt man så en erstatning med kort varsel? Frem med Annoncelight og en ind med en geografisk angivelse, søg - og du skal finde. Der dukkede flere emner op. Stort set alle havde til gaden, men sandelig også til gården. Ingen danske imellem. Men, en enkelt skilte sig ud. Fortsat rigtig pænt til gaden. Ikke antydning af en stor bag, slank og fin. Selv ansigtet så slankt ud. Fik hurtigt en aftale i stand, og dukkede op til aftalt tid. Blev modtaget i døren af en kvinde i højhælede sko, med et fint, stort forparti. Men desværre også en ladeport af et bagparti. Bliver man aldrig klogere? Det er anden gang, jeg har besøgt bemeldte sted, og begge gange med samme udgangspunkt. Og begge gange er jeg endt med en stor maskine, der nær havde slukket lysten. Nu har jeg lovet mig selv, at jeg skal holde fast i ønsket om en smuk, slank dansk model. Og så må det bare lykkes næste gang. Gider simpelthen ikke disse redigerede fotos 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 14. September, 2021 Orladrengen skrev, for 3 minutter siden: Hyggesnak. Snik snak, det var i grunden ikke så hyggeligt. Har i lang tid jagtet oplevelser med store forlygter. Vel at mærke de naturlige af slagsen. Altså forlygterne. Desværre hører de stort set altid sammen med et ditto stort bagparti. Har derfor ofte gjort mig umage med at nærstudere annoncernes fotos i håbet om at finde en slank GP med disse fortrin. Det har ført til et pænt antal skuffelser og kun en enkelt af de rigtige - hun havde så bare et par læber, der kunne have siddet på en sugemalle. Findes der virkelig nogen, der synes sådan et par totalt opsvulmede røde læber er pæne? Nå, det havde så fået mig til i stedet at rette fokus mod en slank, dansk GP med bitte små, nærmest positionslys. Det så jeg rigtig meget frem til. Og så aflyste hun dæleme i 11. time. Så var gode dyr rådne, for hvor fandt man så en erstatning med kort varsel? Frem med Annoncelight og en ind med en geografisk angivelse, søg - og du skal finde. Der dukkede flere emner op. Stort set alle havde til gaden, men sandelig også til gården. Ingen danske imellem. Men, en enkelt skilte sig ud. Fortsat rigtig pænt til gaden. Ikke antydning af en stor bag, slank og fin. Selv ansigtet så slankt ud. Fik hurtigt en aftale i stand, og dukkede op til aftalt tid. Blev modtaget i døren af en kvinde i højhælede sko, med et fint, stort forparti. Men desværre også en ladeport af et bagparti. Bliver man aldrig klogere? Det er anden gang, jeg har besøgt bemeldte sted, og begge gange med samme udgangspunkt. Og begge gange er jeg endt med en stor maskine, der nær havde slukket lysten. Nu har jeg lovet mig selv, at jeg skal holde fast i ønsket om en smuk, slank dansk model. Og så må det bare lykkes næste gang. Gider simpelthen ikke disse redigerede fotos Glemte du ikke et link ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 14. September, 2021 Orladrengen skrev, for 34 minutter siden: Hyggesnak. Snik snak, det var i grunden ikke så hyggeligt. Har i lang tid jagtet oplevelser med store forlygter. Vel at mærke de naturlige af slagsen. Altså forlygterne. Desværre hører de stort set altid sammen med et ditto stort bagparti. Har derfor ofte gjort mig umage med at nærstudere annoncernes fotos i håbet om at finde en slank GP med disse fortrin. Det har ført til et pænt antal skuffelser og kun en enkelt af de rigtige - hun havde så bare et par læber, der kunne have siddet på en sugemalle. Findes der virkelig nogen, der synes sådan et par totalt opsvulmede røde læber er pæne? Nå, det havde så fået mig til i stedet at rette fokus mod en slank, dansk GP med bitte små, nærmest positionslys. Det så jeg rigtig meget frem til. Og så aflyste hun dæleme i 11. time. Så var gode dyr rådne, for hvor fandt man så en erstatning med kort varsel? Frem med Annoncelight og en ind med en geografisk angivelse, søg - og du skal finde. Der dukkede flere emner op. Stort set alle havde til gaden, men sandelig også til gården. Ingen danske imellem. Men, en enkelt skilte sig ud. Fortsat rigtig pænt til gaden. Ikke antydning af en stor bag, slank og fin. Selv ansigtet så slankt ud. Fik hurtigt en aftale i stand, og dukkede op til aftalt tid. Blev modtaget i døren af en kvinde i højhælede sko, med et fint, stort forparti. Men desværre også en ladeport af et bagparti. Bliver man aldrig klogere? Det er anden gang, jeg har besøgt bemeldte sted, og begge gange med samme udgangspunkt. Og begge gange er jeg endt med en stor maskine, der nær havde slukket lysten. Nu har jeg lovet mig selv, at jeg skal holde fast i ønsket om en smuk, slank dansk model. Og så må det bare lykkes næste gang. Gider simpelthen ikke disse redigerede fotos burde den ikke ligge under anmeldelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Moon Skrevet 14. September, 2021 Kender det kun alt for godt. De ser slanke og pæne ud på billederne, men i virkeligheden møder en kvinde man egentlig burde have betaling for at knalde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thecabel Skrevet 14. September, 2021 Jeg kan godt lide det stort både for og bag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 14. September, 2021 Jydedreng skrev, for 11 minutter siden: Kender det kun alt for godt. De ser slanke og pæne ud på billederne, men i virkeligheden møder en kvinde man egentlig burde have betaling for at knalde. Du mener altså at store kvinder ikke burde sælge sex eller tager jeg fejl? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 14. September, 2021 Thecabel skrev, for 1 minut siden: Jeg kan godt lide det stort både for og bag. Der skal jo være noget til at udligne balancen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thecabel Skrevet 14. September, 2021 Frodige Ida skrev, for 1 minut siden: Der skal jo være noget til at udligne balancen. Nemlig og noget at røre ved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 14. September, 2021 Jydedreng skrev, for 34 minutter siden: Kender det kun alt for godt. De ser slanke og pæne ud på billederne, men i virkeligheden møder en kvinde man egentlig burde have betaling for at knalde. Hvis billederne ikke er retvisende, så gå igen. Du kan jo slå dig ned som playboy og se hvor mange kvindelige kunder du får. Mit gæt vil være ZERO, da du sikkert ikke har noget særligt at tilbyde kvinder, udover lidt guldmønter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 14. September, 2021 Orladrengen skrev, for 2 timer siden: Og så aflyste hun dæleme i 11. time. Så var gode dyr rådne, for hvor fandt man så en erstatning med kort varsel? Frem med Annoncelight og en ind med en geografisk angivelse, søg - og du skal finde. Der dukkede flere emner op. Stort set alle havde til gaden, men sandelig også til gården. Ingen danske imellem. Men, en enkelt skilte sig ud. Fortsat rigtig pænt til gaden. Ikke antydning af en stor bag, slank og fin. Selv ansigtet så slankt ud. Det er nok noget af det dummeste man kan gøre, hvis man bare er en smule skuffet over, at et møde man havde set frem til, bliver aflyst i 11, altså at panik søge et alternativ,. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orladrengen 55 Skrevet 14. September, 2021 Frodige Ida skrev, for 1 time siden: Du mener altså at store kvinder ikke burde sælge sex eller tager jeg fejl? Sælg endeligt løs, der er kunder til alle typer, tænker jeg. Jeg anker såmænd kun over anvendelsen af manipulerede fotos. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orladrengen 55 Skrevet 14. September, 2021 TheVoice skrev, for 52 minutter siden: Det er nok noget af det dummeste man kan gøre, hvis man bare er en smule skuffet over, at et møde man havde set frem til, bliver aflyst i 11, altså at panik søge et alternativ,. Dog bedre end ingenting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orladrengen 55 Skrevet 14. September, 2021 Zero skrev, 1 time siden: Hvis billederne ikke er retvisende, så gå igen. Du kan jo slå dig ned som playboy og se hvor mange kvindelige kunder du får. Mit gæt vil være ZERO, da du sikkert ikke har noget særligt at tilbyde kvinder, udover lidt guldmønter. Det var dog en uforskammet kommentar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Moon Skrevet 14. September, 2021 Frodige Ida skrev, for 1 time siden: Du mener altså at store kvinder ikke burde sælge sex eller tager jeg fejl? Jo, bare billederne ligner den kvinde man møder og ikke er +10 år gamle eller manipulerede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Moon Skrevet 14. September, 2021 Zero skrev, for 1 time siden: Hvis billederne ikke er retvisende, så gå igen. Du kan jo slå dig ned som playboy og se hvor mange kvindelige kunder du får. Mit gæt vil være ZERO, da du sikkert ikke har noget særligt at tilbyde kvinder, udover lidt guldmønter. Ok, det var ment som en joke. Min pointe var, at jeg har mødt kvinder i døren som jeg ikke havde lyst til at knalde, om så jeg blev betalt for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14135 Skrevet 14. September, 2021 BlackMagic2020 skrev, for 3 timer siden: burde den ikke ligge under anmeldelser Nej, der er jo tale om nogle generelle betragtninger/oplevelser, hvor omtalen af den bestemte pige/klinik blot er brugt som et eksempel og rent en pessant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 15. September, 2021 Muligt emne? Liva https://70210026.dk/liva Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 16. September, 2021 Jydedreng skrev, den 14.9.2021 at 22:32: Ok, det var ment som en joke. Min pointe var, at jeg har mødt kvinder i døren som jeg ikke havde lyst til at knalde, om så jeg blev betalt for det. Så er det eneste rigtige at gå igen samt skrive en anmeldelse af at billeder og beskrivelse i annoncen ikke er det man møder. Eneste måde at komme disse snydere til livs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 16. September, 2021 Ja for nogle er fede kvinder et must og os andre absolut no go - derfor piger ærlige fotos så går kunden ikke i døren, men bliver og lægger penge, det Sanne gælder alder en ældre sag er ikke mig men andre er vilde med “oldesex” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 16. September, 2021 Rejsenetværk skrev, den 15.9.2021 at 01:46: Muligt emne? Liva https://70210026.dk/liva Venlig hilsen Rejsenetværk Nej, for de er ikke naturlige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 17. September, 2021 Bødlen skrev, for 22 timer siden: Ja for nogle er fede kvinder et must og os andre absolut no go - derfor piger ærlige fotos så går kunden ikke i døren, men bliver og lægger penge, det Sanne gælder alder en ældre sag er ikke mig men andre er vilde med “oldesex” Prøv dog at styre dit sprog. Olde og fede kvinder . Syntes det er fint at der er forskellige smag men derfor vel ingen grund til at nedgøre andres lyster. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 17. September, 2021 Jeg nedgøre ingen og jeg anderkender at lyst er forskelligt - Længere er den ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 17. September, 2021 Bødlen skrev, for 1 time siden: Jeg nedgøre ingen og jeg anderkender at lyst er forskelligt - Længere er den ikke. Du har fuldstændig ret, dejligt med anerkendelse af forskellige præferencer. Der er en del kvinder der er tiltrukket af mænd som formår at begå sig socialt og så er der selvfølgelig segmenter indenfor købesex verdenen, hvor sociale handicaps accepteres fordi der bare skal tjenes penge. Det er der flere brugere på EG som der skal være taknemmelige for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 867 Skrevet 17. September, 2021 Frodige Ida skrev, den 14.9.2021 at 20:19: Du mener altså at store kvinder ikke burde sælge sex eller tager jeg fejl? Ej, det er jo ikke det han skriver. Vi har alle vore præferencer og det er spild af alles tid når der bruges billeder i annincerne, som ikke svarer til virkeligheden. Man oplever ganske rigtigt oftest piger, der bruger billeder, der enten er gamle eller fotoshoppede, så de er væsentligt slankere end i virkeligheden. Men det ville være ligeså irriterende hvis en slank pige brugte billeder, hvor hun vejede 30 kg mere. Der var ingen fat-shaming i hans indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg