Hop til indhold
grandemarco

God oplevelse med LingLing

Recommended Posts

Jeg var forbi LingLing i dag. Fik hurtigt en aftale sat op via telefon og beskeder. Aftalen var at hun skulle være dominerende, og at det var hendes nydelse, der var i centrum. Døren blev åbnet og hun var klædt i lårlange støvler og lædertop. Jeg blev hevet ind og fik hendes pik i munden. Fik end ikke lov til at tage tøjet af. Helt efter aftale. Suttede hendes pik og røv til hun sprøjtede ud over mit ansigt og i min mund. Derefter fløj hun op fra sengen, trak mig ud til døren, gav mig en lussing og svinede mig til verbalt, hvorefter jeg kunne høre døren smække. Der stod jeg så på gaden med sperm ud over hele ansigtet og måtte gå en lang km tilbage til bilen. Dejligt ydmyget...

https://annoncelight.dk/showad/283355

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
grandemarco skrev, 1 time siden:

Jeg var forbi LingLing i dag. Fik hurtigt en aftale sat op via telefon og beskeder. Aftalen var at hun skulle være dominerende, og at det var hendes nydelse, der var i centrum. Døren blev åbnet og hun var klædt i lårlange støvler og lædertop. Jeg blev hevet ind og fik hendes pik i munden. Fik end ikke lov til at tage tøjet af. Helt efter aftale. Suttede hendes pik og røv til hun sprøjtede ud over mit ansigt og i min mund. Derefter fløj hun op fra sengen, trak mig ud til døren, gav mig en lussing og svinede mig til verbalt, hvorefter jeg kunne høre døren smække. Der stod jeg så på gaden med sperm ud over hele ansigtet og måtte gå en lang km tilbage til bilen. Dejligt ydmyget...

https://annoncelight.dk/showad/283355

 

Ser sgu også fræk ud , hvad måtte du slippe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
grandemarco skrev, for 8 timer siden:

Jeg var forbi LingLing i dag. Fik hurtigt en aftale sat op via telefon og beskeder. Aftalen var at hun skulle være dominerende, og at det var hendes nydelse, der var i centrum. Døren blev åbnet og hun var klædt i lårlange støvler og lædertop. Jeg blev hevet ind og fik hendes pik i munden. Fik end ikke lov til at tage tøjet af. Helt efter aftale. Suttede hendes pik og røv til hun sprøjtede ud over mit ansigt og i min mund. Derefter fløj hun op fra sengen, trak mig ud til døren, gav mig en lussing og svinede mig til verbalt, hvorefter jeg kunne høre døren smække. Der stod jeg så på gaden med sperm ud over hele ansigtet og måtte gå en lang km tilbage til bilen. Dejligt ydmyget...

https://annoncelight.dk/showad/283355

 

WoW. Sådan skal man behandles !

Del dette indlæg


Link til indlæg
grandemarco skrev, for 3 minutter siden:

Har forgæves været på jagt efter sådan en oplevelse. Men denne gang lykkedes det. Jeg var helt høj bagefter!

Kan jeg godt forstå. Har haft en lignende oplevelse med Tina ( Thai ) og en anden gang med Kimora i Holland. Elsker det !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, 1 time siden:

Kan jeg godt forstå. Har haft en lignende oplevelse med Tina ( Thai ) og en anden gang med Kimora i Holland. Elsker det !

Øh hende Tina thai jeg kender, er da kvinde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej igen, blev lige nødt til at gentage succesen her til morgen. Hvis jeg syntes LingLing var god i går, så var det intet mod i dag. Kom lidt for sent, hvilket jo ikke var så godt, så blev flået ind af døren skældt ud og tvunget på knæ. Derefter blev jeg vil mundkneppet i 15 min, kun afbrudt når hun vendte sin røv til og forlangte tungen op så langt den kunne komme, På et tidspunkt forlangte hun pengene, som hun proppede ned i de lårlange stiletstøvler. Til sidst fik jeg en ordentlig omgang ansigtsmaling, hun samlede mine ting op og smed mig og dem ud af døren, ledsaget af eder, forbandelse og lussinger. Total fed oplevelse. Langt bedre end i går og der var det ellers godt. Jeg er vist ved at blive afhængig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
grandemarco skrev, for 7 timer siden:

hej igen, blev lige nødt til at gentage succesen her til morgen. Hvis jeg syntes LingLing var god i går, så var det intet mod i dag. Kom lidt for sent, hvilket jo ikke var så godt, så blev flået ind af døren skældt ud og tvunget på knæ. Derefter blev jeg vil mundkneppet i 15 min, kun afbrudt når hun vendte sin røv til og forlangte tungen op så langt den kunne komme, På et tidspunkt forlangte hun pengene, som hun proppede ned i de lårlange stiletstøvler. Til sidst fik jeg en ordentlig omgang ansigtsmaling, hun samlede mine ting op og smed mig og dem ud af døren, ledsaget af eder, forbandelse og lussinger. Total fed oplevelse. Langt bedre end i går og der var det ellers godt. Jeg er vist ved at blive afhængig.

Hvad giver du for sådan en tur ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
1955 skrev, for 5 timer siden:

Tak for link til nogle frække optagelser, Jeg er enig i, at det ligner hende virkelig meget - det må være hende??

nej

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
OldGentlemann skrev, for 57 minutter siden:

Nå.

Er det et faktabaseret svar?

ja

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
OldGentlemann skrev, for 1 minut siden:

Hvis man kan leve sit liv på så begrænsede fakta, så er det sikkert meget nemmere.

det går fint tak - tjek fotos og profil på wiki så finder du nok selv ud af det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er netop kommet hjem fra et besøg hos Ling Ling. Havde læst en anden brugers oplevelser med hende og ville have det samme bare mere hårdt.

Jeg kom ind 10 min før og blev nu tvunget til at smide mit tøj og gå på badeværelset hvor hun straffede mig fordi jeg kom før ved at overpisse mig. Hun hev mig derefter ind i værelset hvor hun kylede mig ned i sengen og begyndte at slå mig hårdt med hendes støvler og give mig lussinger og hun spyttede på mig. Hun fik mig til at slikke røv og pik og boller på hende. Til sidst kom hun i min mund. Imens jeg tog tøj på så slog og spyttede hum mig flere gange i hovedet. Hun mistede til sidst tålmodigheden og smed mine sko og jakke ud på gaden lige foran et par der gik aftentur. Så måtte jeg stå i regnen og tage det sidste på.

Havde bedt hende om at spille at hun hadede mig over alt på jorden.

Hun er Go

Del dette indlæg


Link til indlæg
midtjyden skrev, for 43 minutter siden:

Kan hun også finde ud af sex uden at man bliver misbrugt…? :blink:B)

Hvis du søger på lingling, så kommer der flere anmeldelser frem. Sortér selv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
midtjyden skrev, 1 time siden:

Kan hun også finde ud af sex uden at man bliver misbrugt…? :blink:B)

Det tror jeg da godt at man kan. Jeg kan bare ikke få det hårdt nok.

Redigeret af Zar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...