Bananas 17745 Skrevet 13. September, 2021 Meget simpelt spørgsmål: Er det stadig obligatorisk at vise pigerne et coronatest ikke ældre end 72 timer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zombie 359 Skrevet 13. September, 2021 Kun hvis pigen forlanger det Alle (næsten) restriktioner er officielt ophævet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 13. September, 2021 Det er bare at fravælge de piger, der stadigvæk kræver det (hvis man altså ikke gå meget op i det) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 13. September, 2021 zombie skrev, for 2 minutter siden: Kun hvis pigen forlanger det Alle (næsten) restriktioner er officielt ophævet. Jeg tænkte lige det. Men er den restriktionen ophævet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zombie 359 Skrevet 13. September, 2021 Bananas skrev, for 1 minut siden: Jeg tænkte lige det. Men er den restriktionen ophævet? Jeg må indrømme, jeg ikke har nærlæst de seneste ændringer, men den bedste antagelse er nok, at alt der ikke er udtrykkeligt forbudt er tilladt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 13. September, 2021 Bananas skrev, for 3 minutter siden: Jeg tænkte lige det. Men er den restriktionen ophævet? Alle restriktioner blev ophævet den 10 september 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zombie 359 Skrevet 13. September, 2021 TheVoice skrev, for 6 minutter siden: Alle restriktioner blev ophævet den 10 september Ikke i lufthavnene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 13. September, 2021 zombie skrev, for 3 minutter siden: Ikke i lufthavnene. Ikke knalde i lufthavnene uden coronatest altså? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 13. September, 2021 zombie skrev, for 3 minutter siden: Ikke i lufthavnene. Ja det er faktisk rigtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr1976 7 Skrevet 14. September, 2021 Der er ikke krav om coronapas - men man må stadig godt forlange det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big bang 344 Skrevet 14. September, 2021 Bananas skrev, for 6 timer siden: Ikke knalde i lufthavnene uden coronatest altså? Nej og husk også mundble og skridtbeskytter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny startegi Skrevet 14. September, 2021 følgeri ikke med ? Coronapas blev ophævet 10 september ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 14. September, 2021 Bananas skrev, for 7 timer siden: Meget simpelt spørgsmål: Er det stadig obligatorisk at vise pigerne et coronatest ikke ældre end 72 timer? For liberalt erhverv blev det ophævet allerede d. 1/9, så kom bare Bananas 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 801 Skrevet 14. September, 2021 31 aug. Var sidste dag der skulle vise corona pas ved alle service liberale erhverv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 14. September, 2021 fyr1976 skrev, for 4 timer siden: Der er ikke krav om coronapas - men man må stadig godt forlange det Husk at de udenlandske piger vi besøger ikke er vaccineret, og derfor er de bange for og blive smittet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 14. September, 2021 Hvis man læser annonceligth er der stadig piger der skriver der skal vises coronapas for at besøge dem, der er også foreninger og lignende der forlanger der skal vises coronapas ved deres arrangementer, jeg har ikke noget coronapas så kommer ikke de steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 14. September, 2021 Den flittige skrev, for 2 timer siden: Husk at de udenlandske piger vi besøger ikke er vaccineret, og derfor er de bange for og blive smittet. Husk også, at man stadig kan blive smittet og smitte videre, selvom man er vaccineret. Jeg sætter stor pris på de gæster, der bliver testet før et besøg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 14. September, 2021 Kammerherre skrev, for 2 timer siden: Hvis man læser annonceligth er der stadig piger der skriver der skal vises coronapas for at besøge dem, der er også foreninger og lignende der forlanger der skal vises coronapas ved deres arrangementer, jeg har ikke noget coronapas så kommer ikke de steder. Hvordan kan man ikke have et Coronapas? Du er ikke vaccineret og testet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1906 Skrevet 15. September, 2021 Liv skrev, den 14.9.2021 at 11:31: Hvordan kan man ikke have et Coronapas? Du er ikke vaccineret og testet? Det er vel en mulighed. Jeg tænker at mange af dem der ikke vil vaccineres, heller ikke er at finde i testcentrene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 15. September, 2021 Liv skrev, den 14.9.2021 at 11:31: Hvordan kan man ikke have et Coronapas? Du er ikke vaccineret og testet? Nej jeg er ikke vaccineret, det er frivilligt, vi lever ikke i Nordkorea. Jeg er heller aldrig blevet testet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 15. September, 2021 Elprebsi skrev, for 52 minutter siden: Det er vel en mulighed. Jeg tænker at mange af dem der ikke vil vaccineres, heller ikke er at finde i testcentrene. Ja, det er vel muligt…. Gad vide hvor mange der er i den gruppe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1906 Skrevet 16. September, 2021 Liv skrev, for 10 timer siden: Ja, det er vel muligt…. Gad vide hvor mange der er i den gruppe? Jeg tror egentlig ikke den gruppe er så stor som man måske kunne få indtrykket af gennem medierne. Medierne kan jo godt lide modsætninger og konflikter, så det er en god historie. Jeg kan personligt sagtens forstå de piger der ønsker at se coronapas eller test, da der trods alt er tale om meget tæt fysisk kontakt med en del folk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 16. September, 2021 Kammerherre skrev, for 13 timer siden: Nej jeg er ikke vaccineret, det er frivilligt, vi lever ikke i Nordkorea. Jeg er heller aldrig blevet testet Begge dele er ellers gratis, og du kan nå det endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 16. September, 2021 Læger og tandlæger og lægelaboratorier kræves stadig mundbind og ankomst kort før man har tid, forsvinde kommer svagelige patienter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny startegi Skrevet 16. September, 2021 Bødlen skrev, for 1 time siden: Læger og tandlæger og lægelaboratorier kræves stadig mundbind og ankomst kort før man har tid, forsvinde kommer svagelige patienter. sludder og vrøvl . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg