Hop til indhold
lillekim

hvad for nogle side bruger folk

Recommended Posts

spigerne skrev, den 20.10.2021 at 07:21:

Synes altid tingene bliver så sort/hvide herinde.

Min erfaring er at de fleste mænd er på jagt efter sex, også dem der er på SD. Det er jo helt fair.

Så oplever jeg også, at hvis en pige (som mig), også er mest interesseret i sex, så er det pludselig i nogens øjne sølle og ødelæggende.

Jeg synes sugardating er frækt, fordi jeg får muligheden for at møde søde gentlemen, der endda har overskud til at forkæle mig. Jeg har primært fokus på sex, og det bedste sex jeg har fået, har jeg fået gennem SD. Så godt at nogle af mine veninder også har prøvet de mænd.

Jeg nyder det virkelig, men er bange for at manglende respekt kan ødelægge det her for mange af os. Både manglende respekt fra mænd og fra pigerne.

I øvrigt er jeg stoppet med at bruge SD, men bruger i stedet bare snap.

Interessant. Hvordan forgår det? det er jo helt tilfældige personer man skriver med der? Jeg oplever det som helt i blinde, at kontakte piger på snap. Det er jo ikke sådan at man er sugar babe bare fordi man har en snap konto lol. Men der er rigtig mange der sælger billeder derinde, og det fatter jeg slet ikke der er et marked for (!)

Del dette indlæg


Link til indlæg


jeg er q og søger sugar forhold... men får kun beskeder fra mænd der ønsker “ hurtigt møde for sugar “ eller gratis elskerinde på sugardaters....

er den helt død, den med at vi tager “ hele pakken” med kemi, hyggesnak, søde overraskelser ( fra begges side) og sugar, gaver, cash, oplevelser og masser dejlig lyst- fra-begges - side - sex ??

nogen tips til hvor/ hvordan jeg kan møde mænd der er interesseret i den form for relation ? 
har før mødt gennem tinder men skal igennem bunker af mænd før der er true match 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nysgerrigq skrev, for 21 timer siden:


jeg er q og søger sugar forhold... men får kun beskeder fra mænd der ønsker “ hurtigt møde for sugar “ eller gratis elskerinde på sugardaters....

er den helt død, den med at vi tager “ hele pakken” med kemi, hyggesnak, søde overraskelser ( fra begges side) og sugar, gaver, cash, oplevelser og masser dejlig lyst- fra-begges - side - sex ??

nogen tips til hvor/ hvordan jeg kan møde mænd der er interesseret i den form for relation ? 
har før mødt gennem tinder men skal igennem bunker af mænd før der er true match 

Jeg kan ikke give dig gode råd om hvordan du møder disse mænd - jeg ved kun af egen erfaring, at det tager syv lange og syv brede for at finde en, der vil SD forhold med oplevelser og intimitet  - så jeg gætter, at det går begge veje :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres kommentarer både her og i besked 

nu er jeg en del ældre ( ca dobbelt så gammel) end gennemsnittet af pigerne på sd det gør det måske heller ikke nemmere at finde det jeg leder efter, men det ser da ud til det stadig er muligt at finde sugar dating relation

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søgerhygge skrev, den 10.11.2021 at 17:41:

Jeg har også mødt unge kvinder på tinder med deres reel navne og andet. 

Jeg er heller ikke typen der vil betale for 2500 for en halv time, uden der sker noget. 

 

hansens skrev, den 10.11.2021 at 20:09:

Går man lidt forsigtigt til værks kan man finde mange kvinder på fx tinder og scor som vil have fræk sex for penge;-)

Har I lyst til at uddybe lidt, hvordan I bærer jeg ad med det? :) Det slet ikke noget jeg selv er stødt på, hverken på Tinder eller Scor. Hvad har jeres fremgangsmåde været? 

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...