hskøbenhavn50 8 Skrevet 13. September, 2021 Ja jeg har sku tænkt over dette i længere tid, det kan ikke være rigtigt at man som mand i 2021 betaler for noget som burde være gratis. Glædespiger har i mange år taget røven på kunder uden og give det de har betalt for, snydt med tid, snydt med penge. Og mange siger man ikke kan melde dem til politiet. Her snakker jeg om udlandske glædes piger. Jeg syntes det er for meget, jeg syntes glædes piger enten skal have nedsat deres priser af regeringen ellers må de ulovligøres. 2 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 13. September, 2021 hskøbenhavn50 skrev, for 2 minutter siden: Ja jeg har sku tænkt over dette i længere tid, det kan ikke være rigtigt at man som mand i 2021 betaler for noget som burde være gratis. Glædespiger har i mange år taget røven på kunder uden og give det de har betalt for, snydt med tid, snydt med penge. Og mange siger man ikke kan melde dem til politiet. Her snakker jeg om udlandske glædes piger. Jeg syntes det er for meget, jeg syntes glædes piger enten skal have nedsat deres priser af regeringen ellers må de ulovligøres. tror ikke du skal tænke så meget fremover... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
average joe 261 Skrevet 13. September, 2021 hskøbenhavn50 skrev, for 18 minutter siden: Ja jeg har sku tænkt over dette i længere tid, det kan ikke være rigtigt at man som mand i 2021 betaler for noget som burde være gratis. Glædespiger har i mange år taget røven på kunder uden og give det de har betalt for, snydt med tid, snydt med penge. Og mange siger man ikke kan melde dem til politiet. Her snakker jeg om udlandske glædes piger. Jeg syntes det er for meget, jeg syntes glædes piger enten skal have nedsat deres priser af regeringen ellers må de ulovligøres. Ok weird post Men kan godt lide ideen med at Mettemor skal sætte prisen for hvad det skal koste at anal penetrere en rumænsk glædespige, 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 13. September, 2021 hskøbenhavn50 skrev, for 22 minutter siden: Ja jeg har sku tænkt over dette i længere tid, det kan ikke være rigtigt at man som mand i 2021 betaler for noget som burde være gratis. Glædespiger har i mange år taget røven på kunder uden og give det de har betalt for, snydt med tid, snydt med penge. Og mange siger man ikke kan melde dem til politiet. Her snakker jeg om udlandske glædes piger. Jeg syntes det er for meget, jeg syntes glædes piger enten skal have nedsat deres priser af regeringen ellers må de ulovligøres. Trooooooooooool..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 13. September, 2021 Bare nøjes med det gratis så. Der er ingen der tvinger dig til prostituerede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sparks 200 Skrevet 13. September, 2021 hskøbenhavn50 skrev, for 57 minutter siden: Ja jeg har sku tænkt over dette i længere tid, det kan ikke være rigtigt at man som mand i 2021 betaler for noget som burde være gratis. Glædespiger har i mange år taget røven på kunder uden og give det de har betalt for, snydt med tid, snydt med penge. Og mange siger man ikke kan melde dem til politiet. Her snakker jeg om udlandske glædes piger. Jeg syntes det er for meget, jeg syntes glædes piger enten skal have nedsat deres priser af regeringen ellers må de ulovligøres. Jeg tænker på, hvem du har til at snøre dine snørebånd 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. September, 2021 hskøbenhavn50 skrev, 1 time siden: Ja jeg har sku tænkt over dette i længere tid, det kan ikke være rigtigt at man som mand i 2021 betaler for noget som burde være gratis. Glædespiger har i mange år taget røven på kunder uden og give det de har betalt for, snydt med tid, snydt med penge. Og mange siger man ikke kan melde dem til politiet. Her snakker jeg om udlandske glædes piger. Jeg syntes det er for meget, jeg syntes glædes piger enten skal have nedsat deres priser af regeringen ellers må de ulovligøres. Hvis der var en pris for mest uigennemtænkte indlæg, så ville dette være en klar vinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hskøbenhavn50 8 Skrevet 13. September, 2021 Thaiuser skrev, for 48 minutter siden: Bare nøjes med det gratis så. Der er ingen der tvinger dig til prostituerede. men hvorfor snyder de så med tiden og deres ydelser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hskøbenhavn50 8 Skrevet 13. September, 2021 average joe skrev, for 49 minutter siden: Ok weird post Men kan godt lide ideen med at Mettemor skal sætte prisen for hvad det skal koste at anal penetrere en rumænsk glædespige, sparks skrev, for 12 minutter siden: Jeg tænker på, hvem du har til at snøre dine snørebånd hvorfor snyder de med tiden, når jeg bruger min hårdt arbejdende penge på dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1338 Skrevet 13. September, 2021 hskøbenhavn50 skrev, for 17 minutter siden: hvorfor snyder de med tiden, når jeg bruger min hårdt arbejdende penge på dem? Et skud-i-tågen gæt ville være "Fordi du lyder som en suverænt nederen person at omgås" .. men hvad ved jeg .. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drmabuse 725 Skrevet 13. September, 2021 hskøbenhavn50 skrev, for 1 time siden: Ja jeg har sku tænkt over dette i længere tid, det kan ikke være rigtigt at man som mand i 2021 betaler for noget som burde være gratis. Glædespiger har i mange år taget røven på kunder uden og give det de har betalt for, snydt med tid, snydt med penge. Og mange siger man ikke kan melde dem til politiet. Her snakker jeg om udlandske glædes piger. Jeg syntes det er for meget, jeg syntes glædes piger enten skal have nedsat deres priser af regeringen ellers må de ulovligøres. Er det trolling, så er det helt formidabelt, er det alvorligt ment så..... Argent skrev, for 9 minutter siden: Et skud-i-tågen gæt ville være "Fordi du lyder som en suverænt nederen person at omgås" .. men hvad ved jeg .. -Tak for dagens grin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4169 Skrevet 13. September, 2021 (edited) sparks skrev, for 2 timer siden: Jeg tænker på, hvem du har til at snøre dine snørebånd Det ser ud til, at nogle af curlingbørnene er blevet voksne og forlanger gratis fisse! Mon ikke han kan bede sine forældre om at arrangere det? Redigeret 13. September, 2021 af warmgun 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 13. September, 2021 hskøbenhavn50 skrev, for 2 timer siden: men hvorfor snyder de så med tiden og deres ydelser? Fordi du vælger de forkerte, muligvis går efter det billigste og derfor ofte rammer fuskerne. Sex er aldrig gratis. En kæreste “koster” på andre måder. Og en one night stand fra byen har sikkert også fået drinks. Faktisk enste en kunde hos mig i weekenden pga en narrefisse aftenen før. Så ingen garantier nogen steder og aldrig gratis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 13. September, 2021 sparks skrev, for 3 timer siden: Jeg tænker på, hvem du har til at snøre dine snørebånd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2259 Skrevet 13. September, 2021 Igen en tråd, som trækker lidt på smilebåndet. Hyggelæsning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 13. September, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 51 minutter siden: Fordi du vælger de forkerte, muligvis går efter det billigste og derfor ofte rammer fuskerne. Sex er aldrig gratis. En kæreste “koster” på andre måder. Og en one night stand fra byen har sikkert også fået drinks. Faktisk enste en kunde hos mig i weekenden pga en narrefisse aftenen før. Så ingen garantier nogen steder og aldrig gratis. Du har helt ret, jeg er selv gift og ved at det koster også derhjemme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 13. September, 2021 Intet er gratis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 13. September, 2021 Liverpool skrev, for 5 minutter siden: Intet er gratis Du har åbenbart ikke mødt min Svigermor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. September, 2021 Tv 2 skrev, for 12 minutter siden: Du har åbenbart ikke mødt min Svigermor Knalder hun gratis? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 13. September, 2021 Aarhuselsker skrev, for 43 minutter siden: Knalder hun gratis? Ja, følger lige med her…… Link? Nogen der har “prøvet” hende der? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 13. September, 2021 Talte til aften med Svigermor på 93 og spurgte til Link, hvorpå hun svarer, total overflødig, de står alligevel i kø Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 13. September, 2021 Helt enig med trådstarter. Hvad er det med kvinder som altså ikke kan forstå at deres opgave er at stå til mændens rådighed? Den simple vejen til lykke for alle parter. Hvor svært kan det være? Og når vi alligevel er igang så burde også whisky være gratis - etanol med lidt smag i, det er jo ren snyd. Og den der lortebilen Tesla som ikke en gang fungerer med benzin. Snyd ggr 10. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 359 Skrevet 13. September, 2021 hskøbenhavn50 skrev, for 8 timer siden: Ja jeg har sku tænkt over dette i længere tid, det kan ikke være rigtigt at man som mand i 2021 betaler for noget som burde være gratis. Glædespiger har i mange år taget røven på kunder uden og give det de har betalt for, snydt med tid, snydt med penge. Og mange siger man ikke kan melde dem til politiet. Her snakker jeg om udlandske glædes piger. Jeg syntes det er for meget, jeg syntes glædes piger enten skal have nedsat deres priser af regeringen ellers må de ulovligøres. Endelig en mand der stiller sig op og ønsker fri fisse til alle. Vi skal tilbage til stenalderen. Her tog manden jo køllen på nakken (den som altid er hård), og gik ud og afsøgte området. Når han så fandt noget interessant, så var det vel kun et spørgsmål om der var velvillighed, eller om køllen skulle bruges til at gokke med. Dengang behøvede man ikke at blande regeringen ind i sådan noget. Nogle forsøger at hjælpe med en pædagogisk tilgang, en anden tilbyder sin svigemor - fantastisk tråd. Nogle dage er altså festligere end andre her på EG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big bang 344 Skrevet 14. September, 2021 Hold da op en koger trådstarter er på her. Kan det ryges eller drikkes ? Kom gerne med navnet så jeg kan styre udenom det stærke rusmiddel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14135 Skrevet 14. September, 2021 Thaiuser skrev, for 21 timer siden: Bare nøjes med det gratis så. Der er ingen der tvinger dig til prostituerede. En klog mand som var blevet gift sagde engang at sexen var den samme - det var bare dyrere 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg