svebbe 7 Skrevet 11. September, 2021 Var forbi busaba i Næstved http://www.busaba.dk/index.php Lille lettere buddet thai pige med flotte naturlige bryster (rigtig flot efter min mening) Var blevet lovet body to body med pussy slide for 1000 kr. Fik en dejlig massage på ryggen og blev bedt om at vende mig om. Fik lidt massage på pikken og lille bj uden gummi også fik jeg gummi på og kunne få lov til at tage hende bagfra. Ingen pussy slide øv. Nok ikke et sted jeg kommer tilbage til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2813 Skrevet 11. September, 2021 svebbe skrev, for 13 minutter siden: Var forbi busaba i Næstved http://www.busaba.dk/index.php Lille lettere buddet thai pige med flotte naturlige bryster (rigtig flot efter min mening) Var blevet lovet body to body med pussy slide for 1000 kr. Fik en dejlig massage på ryggen og blev bedt om at vende mig om. Fik lidt massage på pikken og lille bj uden gummi også fik jeg gummi på og kunne få lov til at tage hende bagfra. Ingen pussy slide øv. Nok ikke et sted jeg kommer tilbage til. Blevet lovet body to body med pussy slide- men du fik superfransk og samleje syntes da ikke du kan klage. 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1145 Skrevet 12. September, 2021 sweetstone skrev, for 18 timer siden: Blevet lovet body to body med pussy slide- men du fik superfransk og samleje syntes da ikke du kan klage. Nej, det er da en fin handel. Cocktail koster 1500 og han slap med 1000. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 787 Skrevet 12. September, 2021 sweetstone skrev, for 19 timer siden: Blevet lovet body to body med pussy slide- men du fik superfransk og samleje syntes da ikke du kan klage. Nåh nej..?? Altså når jeg går i netto efter 2 liter mælk og en bakke leverpostej - kan jeg ikke rigtig bruge det til noget hvis jeg kommer hjem med en oksemørbrad og 4 rundstykker... Valuta for pengene? - javist, men svebbe fik jo ikke det han bad om/ ville have...?! - Nå, det sker ikke så sjældent. Brokker mig næsten aldrig, medmindre det er virkelig grelt.. Men jeg synes jo også at det som regel er spændende at se hvad man får.. Ofte får man ret god valuta for pengene, hvis man er sød og venlig og optræder med respekt.. Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har fået mega og ofte tilbudt dk. uden - for 1200 kr. ( der springer jeg så lige over..) - men for de 1200 jeg som regel lægger på stamstedet har jeg også oplevet massage + lidt sf. + hj.. Og så er det pludselig ikke billigt mere.. - men det tænker jeg ikke så meget over. Så er der nok fuld skrue næste gang.. Fordelen ved det koncept er at jeg aldrig møder en træt, sur madame, der ikke gider.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jørgen55 19 Skrevet 11. November, 2021 Jeg springer alt alm. massage over !!! Var der gensidig oralsex, hvor du slikke fisse/klitoris så hun får orgasme ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
svebbe 7 Skrevet 12. November, 2021 jørgen55 skrev, for 21 timer siden: Jeg springer alt alm. massage over !!! Var der gensidig oralsex, hvor du slikke fisse/klitoris så hun får orgasme ? Nej ingen gensidig oralsex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jørgen55 19 Skrevet 13. November, 2021 Så må du tage på besøg hos thai pigerne i østergade i Næstved og få gensidig oralsex. 1.000 for 1/2 time, 1.500 for 1 time. Skriv tilbage med en anmeldelse når du kneppet dem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jørgen55 19 Skrevet 13. November, 2021 Link til østergade hvor du kan have oralsex https://www.orchid-thaimassage.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg