Hop til indhold
UnderSolen

Søndags åben - Randers/Viborg/Hobro

Recommended Posts

Hej 

Søger info om hvilen Thai massør man kan besøge om søndagen. Måske ligefrem med anbefaling. :)

Søger primært i området Randers/Viborg/Hobro, men mindre afvigelser herfra er ok.

Pigen skal kunne give en rimelig god massage. Ekstra er velkommen, men ikke et krav denne søndag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

To forslag i Randers, begge forstår dansk og overholder aftaler.

Em, Markedsgade 30, tlf 23342771, ingen ekstra så vidt jeg ved, god massage, 300/time

Nana, Nørrebrogade 5, tlf 50662999, god (hård hvis du vil) massage, 300/time og ekstra.

Redigeret af fila

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er Lamyai på Aarhusvej i Randers. Jeg har ikke været der efter Corona lukningen, men både massage og ekstra har været rigtigt godt. Jeg bor ikke i Randers, men passerer somme tider Lamyai om søndagen og der plejer at være åbent. Så tag en for holdet, så vi ved om det kan betale sig at køre til Randers om søndagen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
fila skrev, for 37 minutter siden:

To forslag i Randers, begge forstår dansk og overholder aftaler.

Em, Markedsgade 30, tlf 23342771, ingen ekstra så vidt jeg ved, god massage, 300/time

Nana, Nørrebrogade 5, tlf 50662999, god (hård hvis du vil) massage, 300/time og ekstra.

Tak for svar. Ringer nok til Nana. Har været der for år tilbage og viste ikke der var søndags åbent. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prikken skrev, for 19 minutter siden:

Der er Lamyai på Aarhusvej i Randers. Jeg har ikke været der efter Corona lukningen, men både massage og ekstra har været rigtigt godt. Jeg bor ikke i Randers, men passerer somme tider Lamyai om søndagen og der plejer at være åbent. Så tag en for holdet, så vi ved om det kan betale sig at køre til Randers om søndagen :-)

Takker for din info, men vælger et sted der er mere diskret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prikken skrev, for 52 minutter siden:

Der ser ud til at være to, når man ser på huset. Tænker det er Lamyai i kælderen til højre og en anden i sidebygning til venstre? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
UnderSolen skrev, for 44 minutter siden:

Takker for din info, men vælger et sted der er mere diskret. 

Du har ret. Indgangen er nogenlunde lige så diskret som indgangen til Bilka :-) Dog er der ingen blinkende skilte, så hvis man ikke kender stedet, kan det jo bare være et uskyldigt sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prikken skrev, for 6 timer siden:

Du har ret. Indgangen er nogenlunde lige så diskret som indgangen til Bilka :-) Dog er der ingen blinkende skilte, så hvis man ikke kender stedet, kan det jo bare være et uskyldigt sted.

Der ser også ud til at være en indgang både på siden af huset og på bagsiden i gården/indkørslen om hjørnet mod Vorup Blvd. Til sidebygningen er der også en dør i gården. Dørene på bagsiden virker diskrete, men jeg ved ikke om de kan benyttes. Tænker jeg vil spørge, hvis jeg kommer der, men måske andre ved det..

Redigeret af fila

Del dette indlæg

Link til indlæg
UnderSolen skrev, for 7 timer siden:

Tak for svar. Ringer nok til Nana. Har været der for år tilbage og viste ikke der var søndags åbent. 

Tror også det skal aftales på forhånd lørdag/søndag, hun plejer at være god til at besvare sms’er

Redigeret af fila

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Babysam

Indgang fra Århusvej er på ingen måde diskret,  -  aftal med klinikken, så bliver i lukket ind af bagdøren. Ingen problem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Babysam skrev, for 8 timer siden:

Indgang fra Århusvej er på ingen måde diskret,  -  aftal med klinikken, så bliver i lukket ind af bagdøren. Ingen problem. 

Og det gælder begge klinikker på adressen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Babysam

Hej Fila. Har godt set den nye klinik,  men har ikke været der, så bliver dig svar skyldig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...