Hop til indhold
Beridderen

Karla karla Incall &Outcall - fabelagtig

Recommended Posts

Hej alle,

Det er længe siden, jeg sidst har anmeldt en GP.

Men smukke og charmerende italienske Karla fortjener virkelig et par ord. Først og fremmest fordi hun er hamrende smuk, lækker og sød - giver et fantastisk blowjob og er super i sengen :wub: Men også fordi hendes fotos simpelthen ikke viser, hvor lækker hun i virkeligheden er. Vi taler om en lille, super slank kvinde uden et gram for meget. Hun har et virkelig kønt ansigt og et dejligt smil. Små søde bryster, en lille fast røv og en lidt forsigtig charme. Fotografen må have simpelthen have haft sin dårligste dag og ældste kamera :D.

Jeg vil ikke gå i detaljer med den halve skønne time, jeg havde med hende, men blot konstatere: 10 på en skala fra 1-10. Noget af det er måske kemi - men jeg har svært ved at forestille mig, at man(d) ikke kan nyde hendes selskab.

Jeg anbefaler i den grad at man besøger hende - og behandler hende pænt! 

I samme lejlighed finder man faktisk Ariana, som også er omtalt af flere herinde, og som jeg også har haft fornøjelsen af for et par dage siden.

Så lige nu befinder to af de absolut skønneste tøser jeg nogensinde har knaldet sig i samme lejlighed centralt på Amager. De er begge uden tvivl på min top 5 over GPer. Jeg kan ikke lade være at tænke på, om man måske skulle se dem begge på én gang. Men så ville jeg sgu nok få hjertestop, haha.

God fornøjelse derude :D. Pas på pigerne og jer selv. Jeg har nok ikke tid til at svare på kommentarer, men jeg står inde for hvert et ord ovenfor!

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Beridderen skrev, den 10.9.2021 at 23:06:

Men smukke og charmerende italienske Karla fortjener virkelig et par ord. Først og fremmest fordi hun er hamrende smuk, lækker

Har besøgt Karla og kan bekræfte det ovenstående .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...