Kakashi9000 28 Skrevet 9. September, 2021 https://annoncelight.dk/showad/322448 syntes jeg har set nogle opslag med hende men kan ikke finde noget. Har prøvet men er der nogle der kan sige om hun er noget værd et besøg ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 580 Skrevet 9. September, 2021 I seem to remember she's about as fake as a $3..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 265 Skrevet 9. September, 2021 Jeg besøgte hende - men ikke hende på fotos - den 30.august i Kolding. Se anmeldelse. Elendigt besøg - måtte stort set intet og det er slet ikke hende på fotos . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kakashi9000 28 Skrevet 9. September, 2021 TheJack skrev, for 3 minutter siden: Jeg besøgte hende - men ikke hende på fotos - den 30.august i Kolding. Se anmeldelse. Elendigt besøg - måtte stort set intet og det er slet ikke hende på fotos . Yeah, fandt den lige. havde ikke søgt de rigtige ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 9. September, 2021 (edited) Pokkers, kun ellers se det samme potentiale som @Kakashi9000 Redigeret 9. September, 2021 af Rolias ahh kan ikke finde ud af hvordan man laver det blå link - undskyld 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg