Den_glade_amatør 5250 Skrevet 9. September, 2021 En række udenlandske GPer vælger i deres annoncer at gøre opmærksom på, at de kun kan besøges kort tid endnu, inden de “holder ferie”. Det gøres ved, at der anføres “Last days” eller noget tilsvarende i annoncetitlerne. Men er det egentlig godt eller skidt at besøge en pige, når hun har “last days”? Pigen håber selvfølgelig på, at det kan lokke nogen ud af busken her på falderebet, og at stamkunderne vil anstrenge sig for at nå en runde mere. Det er med de øjne en service at oplyse, at så er det nu, det gælder. Omvendt vil nogle mænd (bl.a mig) nok tænke, at pigens tanker måske mere er rettet mod hendes forestående ferie, og at hendes engagement i forhold til en ny gæst måske er lavere, for han kan jo alligevel ikke nå et besøg mere, inden hun er væk. Og i særdeleshed, hvis hun ikke har tænkt sig at komme tilbage til Danmark, hvilket man som gæst ikke kan vide noget om (selvom man måske nogen gange har en ide om det, hvis pigen ofte er kommet igen efter lidt tid). Hvad oplever I? Er der forskel på pigens indlevelse og serviceniveau, når hun er rimeligt nyankommet i forhold til, når hun annoncerer “last days”? 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2968 Skrevet 9. September, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 7 minutter siden: En række udenlandske GPer vælger i deres annoncer at gøre opmærksom på, at de kun kan besøges kort tid endnu, inden de “holder ferie”. Det gøres ved, at der anføres “Last days” eller noget tilsvarende i annoncetitlerne. Men er det egentlig godt eller skidt at besøge en pige, når hun har “last days”? Pigen håber selvfølgelig på, at det kan lokke nogen ud af busken her på falderebet, og at stamkunderne vil anstrenge sig for at nå en runde mere. Det er med de øjne en service at oplyse, at så er det nu, det gælder. Omvendt vil nogle mænd (bl.a mig) nok tænke, at pigens tanker måske mere er rettet mod hendes forestående ferie, og at hendes engagement i forhold til en ny gæst måske er lavere, for han kan jo alligevel ikke nå et besøg mere, inden hun er væk. Og i særdeleshed, hvis hun ikke har tænkt sig at komme tilbage til Danmark, hvilket man som gæst ikke kan vide noget om (selvom man måske nogen gange har en ide om det, hvis pigen ofte er kommet igen efter lidt tid). Hvad oplever I? Er der forskel på pigens indlevelse og serviceniveau, når hun er rimeligt nyankommet i forhold til, når hun annoncerer “last days”? Min erfaring er, at servicen falder efterhånden. Den kan være god lige efter ankomst men falder derefter. Mange øst-piger kører sig selv alt for hårdt. Min erfaring er, at man skal kigge tit på annoncerne og slå til, når der en ny - eller er en der kommet tilbage efter en længere pause. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 9. September, 2021 Jeg bider ikke på "last days" annoncerne af skræk for hun nok er godt træt efter en hård turnus. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 809 Skrevet 9. September, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 4 timer siden: Hvad oplever I? Er der forskel på pigens indlevelse og serviceniveau, når hun er rimeligt nyankommet i forhold til, når hun annoncerer “last days”? Kommer sq lidt an på hvad man søger på dagen. Jeg har forskellige præferencer dag for dag. Hvis jeg bare skal have et hurtigt blow og knep, kan "last days" til nedsat pris være godt nok. Eller hvis jeg har besøgt pigen nogle gange inden, føler jeg ikke sløseri med service. Men ville aldrig snuppe en "last days" hvis jeg er i humør til den store service omgang, og det er mit første besøg hos hende. Det har jeg prøvet, det var en fortryder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Løsgænger 146 Skrevet 10. September, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 11 timer siden: Hvad oplever I? Er der forskel på pigens indlevelse og serviceniveau, når hun er rimeligt nyankommet i forhold til, når hun annoncerer “last days”? Jeg har flere gange bemærket at nogle piger benytter Last Days overskriften, i meget lang tid som trækplaster, uden at oplyse sidste dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 10. September, 2021 Jeg har besøgt flere af de udlandske piger før de tilføjer “last day” og efter de har tilføjet det - jeg har ikke oplevet nedgang i service eller styrke fra pigens side… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 10. September, 2021 Løsgænger skrev, for 1 time siden: Jeg har flere gange bemærket at nogle piger benytter Last Days overskriften, i meget lang tid som trækplaster, uden at oplyse sidste dag. Ja, i flere uger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Testeren2000 36 Skrevet 12. September, 2021 Jeg formoder ikke at udenlandske piger på gennemrejse har ret mange faste kunder . De kan jo dårligt nå at få det hvis de kun er i Danmark i nogle få dage eller uger ? Jeg har desværre brugt alt for mange penge på at besøge udenlandske lykkeriddere og 98 % af dem har været snyd og bedrag eller bare spild af penge . Derfor har jeg for længst truffet en beslutning om kun at besøge danske GP' er og så betale det ekstra det koster. Er der kemi ved en dansk GP' er der også en chance for at kunne finde og besøge hende igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 12. September, 2021 Testeren2000 skrev, for 1 time siden: Jeg formoder ikke at udenlandske piger på gennemrejse har ret mange faste kunder . De kan jo dårligt nå at få det hvis de kun er i Danmark i nogle få dage eller uger ? Det tror jeg ikke, du har ret i. Om man kan kalde det stamkunde, når pigen kun er her en gang imellem, kan man måske godt strides lidt om, men trådene herinde giver indtryk af, at i hvert fald nogle af pigerne har gæster, som gerne kommer på genbesøg, når pigen med jævne mellemrum er i byen. Flere mandlige EG-brugere har nogen gange også info om, hvornår og hvor længe pigen er at træffe. Så selvom hun i en vis forstand er på gennemrejse, så har disse piger kunder, som jeg ville kalde faste. Tror faktisk, at @Tantra på et tidspunkt har nævnt, at over 90 procent af hendes besøg bliver foretaget af mænd, der har været hos hende før (en ret flot genbesøgsrate). Så er der da vist en slags stamkunde over det, er der ikke? Du har selvfølgelig ret i, at danske piger og for den sags skyld også de herboende thaipiger jo ikke kører med “Last Days”, da man kan besøge dem mere eller mindre, når man selv har tid og lyst til det, så de to grupper er ikke rigtigt relevante for denne tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg