Hop til indhold
Guest Perlen

Kun skandinavisk udseende

Recommended Posts

"Er blot ved at være træt af dine udsagn. Jeg kommer aldrig til at beside det had du gør. Det er ganske enkelt kun vejen mod katastrofen. Tror mange glemmer den hetz der fandte sted mod jøder og drabet på 6 millioner af dem. Samme spor føre du an for nu næste gang er det bare muslimer. Igen du er på så lavt et niveau så jeg ikke gider dig. Breiviks vanvid kom af det vrøvl du skriver. "

Så at kritisere en voldelig og undertrykkende seksual kultur og moral fra jernalderen, er den direkte vej mod "katastrofen", hvor man sender sender folk i gaskamre? Det er en direkte absurd påstand og virkeligheden er, at det ofte forholder sig direkte modsat. Som Orwell skrev, så har totalitære ideologier og regimer ofte en interesse i at undertrykke disse drifter, da en undertrykt seksualitet fremmer hysteri og fanatisme. Derudover er det for nuværende muslimerne der begår de faktiske overgreb, på grund af denne kedelige religiøst betingede kultur. Der sidder piger derude der er bange for deres sikkerhed på grund af det, og det er sørgeligt at det skal være sådan.

"Jeg synes du skal læse op på det der zina.

For enten så undlader du enten med vilje eller også uvidenhed at dele med os andre essentielle detaljer som nok ændre billedet en smule."

Præcis hvilke essentielle detaljer?

"Nægter og svare dig mere. For som sagt så manipulere du med fuldt overlæg og udelader andre detaljer eller også er du blot en citerende papegøje der kun får sit stof fra sladder pressen."

Hvad er det præcis jeg manipulere angående og hvilke detaljer er det jeg udelader? Derudover er jeg ikke overrasket over, at du ikke længere ønsker at svare mig. Dine svar indeholder ikke andet end personlige beskyldninger og påstande uden den mindste substans.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Melder mig ud af det seneste skriveri. Mener ikke det har noget at gøre med mit oprindelige indlæg gøre.

Men korrekt jeg bliver utroligt provokeret over at der ikke findes nogen form for tollerance og at der altid går religion i den.

Flere udmeldinger er at jeg skulle gå i offer rollen, nej såment ikke jeg forsvare det enkle individ. Som jeg i øvrigt intet deler med andet end hudfarve.

Hvor er pigerne henne? Vil høre på dem og deres oplevelser og erfaringer og hvorfor de gør som de gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du ville vide hvorfor du ser flere og flere annoncer, hvor der skrives at man kun modtager skandinaviske mænd. Det har du fået dit svar på i de seneste indlæg, og svaret er at de bliver udsat for overgreb og dårlig behandling, som følge af en undertrykkende og voldelig seksual-kultur og moral hos dette ikke skandinaviske segment.

"jeg bliver utroligt provokeret over at der ikke findes nogen form for tollerance og at der altid går religion i den. "

Det er du nu nok ikke alene om. Imidlertid begrænser din ulempe sig til at læse ubehagelige sandheder på et internet forum. Det er desværre ikke tilfældet for dem.

"Flere udmeldinger er at jeg skulle gå i offer rollen, nej såment ikke jeg forsvare det enkle individ. Som jeg i øvrigt intet deler med andet end hudfarve. "

Hvis man vil undgå beskyldninger om offerrolle mentalitet, så kan jeg først og fremmest anbefale at undgå at skrive irrelevant nonsens om hudfarve, Breivik, holocaust etc. etc.

Del dette indlæg


Link til indlæg

#Perlen.

Sisse, Cherie, Charlotte og Line har da svaret dig, og hvis vi ser bort fra Nikita, så er det vist også dem, der er aktive i debatterne herinde.

Svarene var jo sammenfaldende, nemlig dårlige erfaringer.

Jeg forstår godt, at det er skuffende og måske krænkende at blive valgt fra på grund af etnicitet, men egentlig tror jeg godt, du har forståelse for, at pigerne vælger som de gør.

Lidt lige som med bidende hunde, så er det de dårlige erfaringer, der gør, at man ikke bare går hen og klapper en knurrende én af slagsen.

Og Cherie sætter endda trumf på, hun kommer med undskyldninger for at sige nej - hun tør ikke andet.

Nu skriver du selv, at du er en ældre , det er jeg også, faktisk snerper det i uhyggelig grad hen ad de 60 for mit vedkommende, og jeg oplever da også en sjælden gang, at en ung pige afviser mig med begrundelse i alderen. Det bliver jeg selvfølgelig ked af, og her er vi så igen ved ondets rod, for de kan sige nej til mig uden at frygte konsekvenser i form af vold eller andet. Det slemmeste jeg kan finde på er at lade være med at ringe igen, og det er begge parter nok godt tilfredse med. :)

En veninde i thai-branchen oplever chikanen i fuld skala, hun giver oliemassage og ikke andet, men det kunne en tilsyneladende flink og venlig kulturberiger ikke affinde sig med, så hun har fået sine vinduer smadret, bilen bulet og venskabelige besøg af diverse familiemedlemmer, ligesom hendes barn er blevet passet op på vej hjem fra skole.

Hun modtager nu kun skandinavisk udseende mænd og kvinder, diskrimination og generalisering af muslimer, ja måske, men når man stadig har tandmærker efter den sidste køter, men bare ville klø bag øret, så drister man sig ikke til at gøre forsøget igen, om man så ellers er nok så tolerant i dagligdagen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

#Perlen.

Sisse, Cherie, Charlotte og Line har da svaret dig, og hvis vi ser bort fra Nikita, så er det vist også dem, der er aktive i debatterne herinde.

Svarene var jo sammenfaldende, nemlig dårlige erfaringer.

Jeg forstår godt, at det er skuffende og måske krænkende at blive valgt fra på grund af etnicitet, men egentlig tror jeg godt, du har forståelse for, at pigerne vælger som de gør.

Lidt lige som med bidende hunde, så er det de dårlige erfaringer, der gør, at man ikke bare går hen og klapper en knurrende én af slagsen.

Og Cherie sætter endda trumf på, hun kommer med undskyldninger for at sige nej - hun tør ikke andet.

Nu skriver du selv, at du er en ældre , det er jeg også, faktisk snerper det i uhyggelig grad hen ad de 60 for mit vedkommende, og jeg oplever da også en sjælden gang, at en ung pige afviser mig med begrundelse i alderen. Det bliver jeg selvfølgelig ked af, og her er vi så igen ved ondets rod, for de kan sige nej til mig uden at frygte konsekvenser i form af vold eller andet. Det slemmeste jeg kan finde på er at lade være med at ringe igen, og det er begge parter nok godt tilfredse med. :)

En veninde i thai-branchen oplever chikanen i fuld skala, hun giver oliemassage og ikke andet, men det kunne en tilsyneladende flink og venlig kulturberiger ikke affinde sig med, så hun har fået sine vinduer smadret, bilen bulet og venskabelige besøg af diverse familiemedlemmer, ligesom hendes barn er blevet passet op på vej hjem fra skole.

Hun modtager nu kun skandinavisk udseende mænd og kvinder, diskrimination og generalisering af muslimer, ja måske, men når man stadig har tandmærker efter den sidste køter, men bare ville klø bag øret, så drister man sig ikke til at gøre forsøget igen, om man så ellers er nok så tolerant i dagligdagen..

Tryk på ignorer og vupti så forsvandt problemet :D

Jamen så er vi vidst også igennem må man sige hvis der kun er de piger du nævner her :lol:

Onslow, tror alle i en eller grad godt ved hvorfor og sætter skam heller ikke nogen pegefingre afsted. En ting der undre mig dog og det er hvorfor anmelder de her piger ikke episoderne? Det er jo ikke ulovligt at sælge sex og hvis det bliver gjort så vil signalet lynhurtigt blive meget effektivt mere end den modtager ikke sætning. Med voldstyper osv som er så skruppelløse som du beskriver tvivler jeg annoncen afholder dem. Er det en forkert antagelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske jeg i bund og grund bare burde ændre min tekst til.... modtager kun fyre der opfører sig ordentligt...

Se dér, er du inde på noget, Sisse. :)

Jeg skriver ikke, at jeg kun tager imod skandinaviske gæster. Men jeg modtager ikke særlig mange mellemøstlige gæster. Og Perlen... Jeg vil gerne fortælle dig hvorfor. Jeg er ikke ny, og jeg har givet det flere chancer. Jeg har nogle faste ældre mellemøstlige gæster, som jeg har kendt i lang tid og få unge. Som oftest når jeg slet ikke så langt som at hilse på dem, for de bliver sorteret fra af min telefondame alene pga attituden, som oftest ikke er særlig charmerende.

Jeg har haft dårlige oplevelser med både danske, svenske, amerikanske og mellemøstlige mænd. Men der er en radikal forskel, på de dårlige oplevelser med de mellemøstlige gæster, og det skal jeg prøve at forklare. Det som ofte mangler er respekten. Respekten for mig. Jeg kan simpelthen lugte det langt væk, når den ikke er der. Det er næsten mere reglen end undtagelsen, at det er sådan. Sorry, men det er dét, som jeg har oplevet.

De danske mænd vil nærmest hoppe på pinde for, at jeg også skal synes, at samværet er rart, og det synes jeg er så dejligt og prisværdigt. Det har jeg sjældent oplevet fra de mellemøstlige mænd. Jeg har én gang oplevet i hele mit virke at være direkte utryg. Det var osse en mellemøstlig mand, der var skyld i det. Han flippede ud, fordi han blev afvist.

Så det er ikke på baggrund af én enkelt eller to oplevelser... Generelt så har mellemøstlige mænd faktisk et rigtig dårligt ry blandt pigerne i branchen. Et sådan ry kommer ikke af sig selv. Det går desværre ud over jer, som er the good guys, men det er bare sådan, det er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Se dér, er du inde på noget, Sisse. :)

Jeg skriver ikke, at jeg kun tager imod skandinaviske gæster. Men jeg modtager ikke særlig mange mellemøstlige gæster. Og Perlen... Jeg vil gerne fortælle dig hvorfor. Jeg er ikke ny, og jeg har givet det flere chancer. Jeg har nogle faste ældre mellemøstlige gæster, som jeg har kendt i lang tid og få unge. Som oftest når jeg slet ikke så langt som at hilse på dem, for de bliver sorteret fra af min telefondame alene pga attituden, som oftest ikke er særlig charmerende.

Jeg har haft dårlige oplevelser med både danske, svenske, amerikanske og mellemøstlige mænd. Men der er en radikal forskel, på de dårlige oplevelser med de mellemøstlige gæster, og det skal jeg prøve at forklare. Det som ofte mangler er respekten. Respekten for mig. Jeg kan simpelthen lugte det langt væk, når den ikke er der. Det er næsten mere reglen end undtagelsen, at det er sådan. Sorry, men det er dét, som jeg har oplevet.

De danske mænd vil nærmest hoppe på pinde for, at jeg også skal synes, at samværet er rart, og det synes jeg er så dejligt og prisværdigt. Det har jeg sjældent oplevet fra de mellemøstlige mænd. Jeg har én gang oplevet i hele mit virke at være direkte utryg. Det var osse en mellemøstlig mand, der var skyld i det. Han flippede ud, fordi han blev afvist.

Så det er ikke på baggrund af én enkelt eller to oplevelser... Generelt så har mellemøstlige mænd faktisk et rigtig dårligt ry blandt pigerne i branchen. Et sådan ry kommer ikke af sig selv. Det går desværre ud over jer, som er the good guys, men det er bare sådan, det er.

Kanon input Nikita tak for det :-),

Tror vi alle er enige om at det er uheldigt at der er sådanne nogen typer og det betyder så i må tage jeres forbehold og med rette vil jeg sige, ingen tvivl.

Men tager hatten af for at både du og Sisse holder døren på klem for dem der netop ikke er sådan og gerne vil dele hyggelig gensidig stund.

Fik en PB tidligere af flink gut herinde. Han anbefaler en dejlig pige og mente jeg på trod af hendes tekst skulle ringe og selvfølgelig være ærlig og se om der ikke kunne komme en aftale id af det alligevel.

Hvad mener I om det?

Personligt synes jeg det er det samme som at bede om sex uden gummi. Er der sagt nej må det være et nej. Ihvertfald i min optik. Eller sidder de fleste og siger som jer 2 at hvis den høflige perle er der så er han ligeså velkommen som de andre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror vi alle er enige om at det er uheldigt at der er sådanne nogen typer og det betyder så i må tage jeres forbehold og med rette vil jeg sige, ingen tvivl.

Perlen jeg synes du har blottet din underbevidsthed og din indre holdning (på trods af du prøver at være respektfuld og være "the good guys") med din dialog med MZ og Onslow.

Du lod dig påvirke og provokere...

Tilbage til dit spørgsmål, pigerne har svaret dig. Dixi :lol:

Det lyder til at der skal kun én eller et par dårlige oplevelser til at pigerne lukker af for "mørke" mænd. Og sandsynligheden for at pigerne får dårlige oplevelser med "mørke" mænd, lyder til at være ret høj. Så hvis du opfører dig anderledes eller har en dansk respektfuld holdning ang. pigerne, må du være en sjældenhed og lige så svær at finde som en sort perle i havet, så dit valgt af nickname Perlen er ret rammende... det er svært at være god og bevise det modsatte, når andre har ødelagt jeres rygte.

Vi hjælper dig gerne her på EG med dine spørgsmål,

vil du dele med os hvis du har nogle tips/insider viden til mellemøstlige piger ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Perlen jeg synes du har blottet din underbevidsthed og din indre holdning (på trods af du prøver at være respektfuld og være "the good guys") med din dialog med MZ og Onslow.

Du lod dig påvirke og provokere...

Tilbage til dit spørgsmål, pigerne har svaret dig. Dixi :lol:

Det lyder til at der skal kun én eller et par dårlige oplevelser til at pigerne lukker af for "mørke" mænd. Og sandsynligheden for at pigerne får dårlige oplevelser med "mørke" mænd, lyder til at være ret høj. Så hvis du opfører dig anderledes eller har en dansk respektfuld holdning ang. pigerne, må du være en sjældenhed og lige så svær at finde som en sort perle i havet, så dit valgt af nickname Perlen er ret rammende... det er svært at være god og bevise det modsatte, når andre har ødelagt jeres rygte.

Vi hjælper dig gerne her på EG med dine spørgsmål,

vil du dele med os hvis du har nogle tips/insider viden til mellemøstlige piger ?

Du kan mene hvad du vil Nille og er din vurdering at min underbevidsthed gør sig sådan ud må du mene det. Har ikke behov for at bevise noget for nogen af jer overhoved i hverken vil eller vil efter al sandsynlighed aldrig udgøre en vigtig del af min hverdag, så hvorfor bruge krudtet? Din udmelding bekræfter blot kløften hvor nogen af os så bliver ramt fra begge sidder. Jeg anfægtede blot nogen platte udmeldinger som jeg ikke mente indeholdte den fulde sandhed. Kan vidst med en hvis portion selvsikkerhed godt sige at ingen af begriber hvad det vil sige at være "perle". Ja ja offer rolle,dit dut dat fri mig for det. Jeg forstår mindre tallet fordi jeg udgør en del af dem i form af udseende.

Omkring piger fra Mellemøsten forstår jeg ikke dit spørgsmål.

Mener du at hvis jeg køber en stund hos en glædespige?

I så fald kan jeg ikke se hvorfor jeg ikke skulle. Er det et ledene spørgsmål Nille?

Ja beskyldninger er der nok af herinde tror jeg sætter mig tilbage til passivt at iagtage som jeg gjorde før. Kan ikke se mine indlæg bidrager til andet end mere vrøvl. Var faktisk ikke min mening.

Dette er mit sidste indlæg

ha det pænt derude de af jer jeg haft en fin dialog med. Er på PB niveau fremover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Omkring piger fra Mellemøsten forstår jeg ikke dit spørgsmål.

Mener du at hvis jeg køber en stund hos en glædespige?

I så fald kan jeg ikke se hvorfor jeg ikke skulle. Er det et ledene spørgsmål Nille?

Ja beskyldninger er der nok af herinde tror jeg sætter mig tilbage til passivt at iagtage som jeg gjorde før. Kan ikke se mine indlæg bidrager til andet end mere vrøvl. Var faktisk ikke min mening.

Dette er mit sidste indlæg

ha det pænt derude de af jer jeg haft en fin dialog med. Er på PB niveau fremover

Dit indput er yderst velkommen, jeg har ingen intensioner om at jage dig bort fra EG, vi kan godt diskutere selvom vi har forskellige synspunkter og er uenige, dialog fremmer forståelsen. Det er jo det politikerne gør til daglig og de får penge for det :lol:

Så jeg synes ikke du bør pakke sammen og gemme dig væk.

Det jeg mener med mit spørgsmål om mellemøstlige piger, er at mange mænd i forummet, som i gennem tiden har efterspurgt om mellemøstlige eller tyrkisk piger, har du nogen viden/tips til hvor vi kan opsøge disse piger eller har de også et motto som siger "vi modtager kun arabiske mænd" ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Bliv nu bare Perle.

Jeg er også kritisk overfor fundamentalistiske muslimer og deres kultur, jeg er faktisk meget kritisk overfor dem, ligesom jeg er overfor kristne fundamentalister. Problemet er blot at den repræsentative del af de fundamentalistiske muslimer er stor målt i forhold til gruppen af muslimer, ligesom pigerne oplever at de har flere problemer med folk fra Mellemøsten end Skandinavien. Så man kan sige at fordi så mange opfører sig som de gør, så får folk (og pigerne her) de holdninger som de har, og det er vel forståeligt nok.

Men der findes da også fornuftige demokratiske indstillede muslimer, det ved jeg selv personligt, og vi kender jo alle sammen Nasar Khader også f.eks., og du giver selv udtryk for at være det samme. Du kan selvfølgelig ikke gøres ansvarlig for hvad andre gør og siger, du står kun til ansvar for dine egne holdninger og handlinger og ikke andres.

Så bliv nu bare.

Del dette indlæg


Link til indlæg

# Perlen.

Du spørger mig direkte, hvorfor pigerne ikke melder sådanne oplevelser/overgreb til politiet.

Jeg tør godt svare, fordi jeg er 100% sikker på, at svaret er rigtigt.

Hos ordensmagten bliver de mødt med en utrolig arrogance og en nedladenhed, som kun overgås af de den hos dem, der udsætter dem for overgrebene.

De bliver ikke taget alvorligt, og det mere end antydes, at de er andenrangsmennesker, som de offentligt ansatte betjente, som de er med til at betale lønnen for og derfor være der til at beskytte dem, kun har den dybeste foragt for.

Det er helt samme forhold, som ligger til grund for, at de afviser "perler", nemlig dårlige erfaringer.

Og så til dit "sidste" indlæg, du lægger op til en debat, og når du så får svar, som ikke passer ind i dit verdensbillede, så reagerer du tøsefornærmet og stikker hovedet i busken.

Hvis du kigger mine indlæg igennem, så vil du se, at jeg ofte er i opposition og får drøje hug, får det mig til at resignere, fordi jeg føler mig forfulgt?

Som Nille skriver med lidt andre ord, måske er du ikke så integreret, som du ellers giver udtryk for, men , når man kommer ind til sagens kerne, hellere stiller dig ind i flokken af trosfæller end agere frisindet og vestligt orienteret.

Og ja, jeg kan også nås via PM.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Din muslimske date kunne faktisk godt "performe" bag efter, skrev du... :?

Det, man måske godt kan undre sig lidt over er, at du oven på en så ond ytring som ovenstående, valgte at dyrke sex med manden.... :idea::?:

Det har jeg faktisk også undret mig en del over, men det kan jo være at pengene lokkede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 47284746579156

Jeg kan nu godt forstå hvorfor Perlen trækker følehornene lidt til sig igen. Tråden tog lidt en drejning fra en generel snak, til en personlig. Og det synes jeg faktisk ikke var nødvendigt!

Husk, vi er alle gearet forskelligt, om vi hedder Hans, Henning eller Hasan (eller Onslow) :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

når man nu sidder bag en lukket dør på et hotel, hvor der er låst, og chaufføren kan ikke hjælpe mig, såfremt jeg har behov for det, og der er ingen i receptionen. hvad gør man så, for at være nogenlunde sikker på, at komme ud af døren i et stykke, ja man spiller skuespil og går bagefter sin vej.

Derudover, hvad han vil bruge sin tid på, er mig underordnet.

mvh

c

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

når man nu sidder bag en lukket dør på et hotel, hvor der er låst, og chaufføren kan ikke hjælpe mig, såfremt jeg har behov for det, og der er ingen i receptionen. hvad gør man så, for at være nogenlunde sikker på, at komme ud af døren i et stykke, ja man spiller skuespil og går bagefter sin vej.

Derudover, hvad han vil bruge sin tid på, er mig underordnet.

mvh

c

Øv, Det var ikke rart at høre, C.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan nu godt forstå hvorfor Perlen trækker følehornene lidt til sig igen. Tråden tog lidt en drejning fra en generel snak, til en personlig. Og det synes jeg faktisk ikke var nødvendigt!

Husk, vi er alle gearet forskelligt, om vi hedder Hans, Henning eller Hasan (eller Onslow) :D

Jeg er faktisk enig - Perlen startede med at spørge om årsagerne til at mange piger afviser muslimer/ mellemøstlige mænd, og undertreger at han ikke er sur eller fornærmet. Men han bliver gentagne gange skudt i skoene at han er sur og da bare kan besøge de piger som tager imod muslimer - hvilket han jo også skriver at han allerede gør. Derefter bliver tråden drejet over mod Perlens person.

Det er lidt trist, for der var også en del gode indlæg om dette emne - særligt fra de arbejdende piger - men det ender desværre med at drukne lidt i ævl og kævl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

# Allrighty og Montezi.

Perlen stiller et spørgsmål og får svar, ikke alle svar er han lige begejstret for, men svar er det!

At det så går hen at blive ret personligt, er vel svært at undgå, når religion og etnicitet er på tale, har I 2 et problem med, at tingene bliver kaldt ved rette navn?

Del dette indlæg


Link til indlæg

# Allrighty og Montezi.

Perlen stiller et spørgsmål og får svar, ikke alle svar er han lige begejstret for, men svar er det!

At det så går hen at blive ret personligt, er vel svært at undgå, når religion og etnicitet er på tale, har I 2 et problem med, at tingene bliver kaldt ved rette navn?

Hvorfor i alverden spørger du mig om det? Hvor pokker har du fået den fikse idé fra? Kan du ikke være rar at fortælle mig hvor jeg har skrevet noget der kan tolkes i dén retning? :shock:

Men for at gøre det klart; Nej - jeg har intet problem med at kalde tingene ved rette navn. Men der er nogle som kan gøre det mere elegant og taktfuldt end andre. ;)

Perlen fik nogle helt fine svar, som han også accepterede, men så udviklede det sig til mudderkastning og folk beskyldte ham for at være fornærmet, selvom han understregede at det var han ikke.

Jeg synes bare at skal være plads til alle, som giver plads til andre - og at det er ærgeligt når argumenter bliver afløst af beskyldninger,personangreb og mudderkastnning, som i sidste ende skræmmer nogle brugere væk. :(

Men ligesom jeg ikke synes at de mest følsomme puritanere skal sætte dagsordenen, mener jeg absolut heller ikke at den mest aggressive lynch-mob skal.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey ;)

Uha.. det her er et følsomt emne !

Jeg har længe funderet over de her indlæg & vil gerne komme med mine tanker herom.

Jeg er selv udenlandsk (en halv Sydamerikansk, halv Dansk kvinde),

har boet i DK næsten hele mit liv & taler flydende Dansk... eller rettere Jysk ;)

Trods det, kender jeg selv til det at blive "sorteret fra" pga. min pigment & store afro hår.

I forbindelse med at være glædespige, er nogle gået en stor bue uden om mig...

Fordi jeg jo er Afrikansk kvinde, kommer fra fattige vilkår, er HIV positiv, snyder & bedrager,

har grimme ghetto attituder, er handlet osv. osv.

Men virkeligheden ku ikk være længere derfra !

Nogle gange bliver jeg bare sat i den box, hvori disse berygtede kvinder er,

fordi jeg ser ud som jeg gør. Thats life...

Men jeg sætter også selv nogle mennesker i en box... Pga. deres væremåde.

Jeg frasorterer... & jeg håber ikke dette bliver forstået som en diskrimination på nogen måde.

I min hjemmeside står der f.eks., at jeg kun inviterer Danske Gentlemen...

Samt få udvalgte ægte Gentlemen.

Det er bl.a. fordi at :

jeg idag igen har fået et opkald fra en mand,

som virkede meget desperat for at lave en aftale med mig.

Hele hans fremtoning & væremåde fik mig generelt til at være på vagt.

Det var svært at kommunikere med ham,

da han ikke ville høre på mine svar på hans spørgsmål,

afbrød & overhørte mig næsten konstant, pressede mig for at få min private adresse

& et raseri udbrud hvori det hele startede forfra igen, da jeg takkede nej tak til at mødes med ham.

Der blev sagt meget i den forholdsvise korte samtale vi havde,

& denne tlf.samtale efterlod en meget grim, ubehagelig & utryg følelse i min krop & i mit sind !

Noget lignende har jeg oplevet 99 gange ud af 100 med udenlandske mænd,

hvilket gør, at jeg i min hjemmeside har skrevet : " Kun Danske Gentlemen inviteres ",

simpelhen fordi jeg går i en stor bue udenom, i et forsøg på at undgå disse eventuelle situationer.

Jeg sidder bare & tænker : tænk hvis jeg havde inviteret ham på en hyggestund !

Det ville vidst være blevet en stund uden nogen form for hygge ! :?

Jeg vil gerne kunne gi en særklasses oplevelse til en Gentleman.

& før jeg har mulighed for det,

skal jeg kunne føle mig tryg & sikker & have lysten til at forføre & blive forført m.m...

& det sker kun hvis respekten, venligheden & forståelsen er til stede. Gensidigt & altid.

Dog har jeg altid syntes godt om den forskellighed & individualitet der er i denne verden.

Men der er i denne branche utrolig mange forholdsregler & frasorteringer man må tage...

Både for manden & kvinden.

& det kan bare nogle gange gå ud over en, som det ikke skulle gå ud over. Desværre :(

Så for mig, frasorterer jeg ikke ud fra udseendet...

Det er den gode personlighed, den dejlige charme & det lille smil jeg tar til mig ;)

*~ Kys fra Mylena ~*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil gerne kunne gi en særklasses oplevelse til en Gentleman.

& før jeg har mulighed for det,

skal jeg kunne føle mig tryg & sikker & have lysten til at forføre & blive forført m.m...

& det sker kun hvis respekten, venligheden & forståelsen er til stede. Gensidigt & altid.

Fint og godt formuleret. Og det fordre selvfølgelig at man benytter forskellige former for udvælgelses teknikker, således at man kan minimere antallet af kedelige episoder. Hellere skære for meget fra end for lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og det fordre selvfølgelig at man benytter forskellige former for udvælgelses teknikker, således at man kan minimere antallet af kedelige episoder. Hellere skære for meget fra end for lidt.

Jeg kan godt se fordelen ved disse "udvælgelses teknikker", hvis man har råd til at ta' dem i brug.. :)

Ikke, at der skal sjuskes med egen sikkerhed og tryghed, men selvom de fleste påstår at prostitution er deres job nr 2, eller bare for lidt lommepenge i ny og næ, så findes der mange som stadig skal brødføde nogle børn, med deres indkomst fra lagnerne.. De har måske en tilbøjelighed til at skære for lidt..?

Det er jo ikke alle, som er i besiddelse af en klog mentor.. ;)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ludvig

Spørgsmålet er måske snarere om man har råd til at lade være ? Speciel i et velfærdssamfund, hvor alle har adgang til uddannelse, velfærdsydelser m.v.

Jeg antager at vi vel alle gerne så, at de danske sexarbejder frivilligt vælger jobbet, og ikke på grund af fattigdom. At nogen så måske er fanget i en økonomisk fælde er en anden snak, men det fritager dem jo ikke for at tænke på deres sikkerhed, samt at levere en høj kvalitet/service.

Bliver man først styrret så meget af penge, at man ikke længere sætter grænser for egne standards, så kan det hurtigt måles i kundetilfredsheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

#Montezi

Du spørger.:

Hvorfor i alverden spørger du mig om det? Hvor pokker har du fået den fikse idé fra? Kan du ikke være rar at fortælle mig hvor jeg har skrevet noget der kan tolkes i dén retning? :shock:

Allrighty giver udtryk for, at tråden er drejet i en uheldig retning, og at det er synd for Perlen.

Og heri er du så enig, derfor spørger jeg.

Perlen spørger, og så snart han får det rigtige svar, nemlig at det er hans egen menneskeforagtende religion, som genererer disse ubehagelige typer, så går han i selvsving og snakker om "riven ud af kontekst", "katolske præsters pædofile tendenser", holocaust og andet sagen helt uvedkommende sludder, hvilket Nille da også rigtigt påpeger.

Og det kan måske udtrykkes anderledes elegant, som du udtrykker det, læs pakkes ind i ordflomme og politisk korrekt underdanighed, men det er nu engang et uomtvisteligt faktum, at den katolske kirke og det kristne budskab på det skarpeste tager afstand fra den slags, mens de muslimske imamer udsteder vejledninger til, hvordan man kan have sex med sin barnebrud, det er nemlig ifølge dem ok at have sex med piger på 6 år, hvis man nøjes med at bolle dem mellem lårene, penetration kan så foregå helt legitimt, når pigen er fyldt 9, for det var jo sådan, Muhammed praktiserede det.

Med hensyn til holocaust, så er det vist sådan, at der ikke siden de forkastelige massakrer i ex-Jugoslavien er udført sådant fra påstået kristen side, mens de alternative medier dagligt kan berette om muslimske overgreb og drab på kristne i stort set hele MENA området samt Centralafrika.

Politisk korrekte fjolser vil åbenbart hellere høre pænt indpakkede løgnehistorier end den ubehagelige sandhed, jeg håber så sandelig ikke, at du kan regnes til den kategori!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey ;)

Jeg er selv udenlandsk (en halv Sydamerikansk, halv Dansk kvinde),

har boet i DK næsten hele mit liv & taler flydende Dansk... eller rettere Jysk ;)

Trods det, kender jeg selv til det at blive "sorteret fra" pga. min pigment & store afro hår.

I forbindelse med at være glædespige, er nogle gået en stor bue uden om mig...

Fordi jeg jo er Afrikansk kvinde, kommer fra fattige vilkår, er HIV positiv, snyder & bedrager,

har grimme ghetto attituder, er handlet osv. osv.

*~ Kys fra Mylena ~*

Jeg må indrømme at jeg som regel også går langt uden om de mørke piger - og det er især fordi de har det med at levere en dårlig service og forlange "more money" for at levere en bedre - men med flere penge, leverer de stadig en service under standard og glansen, går som regel hurtigt af Sankt Gertrud, når man midt under akten, selvom man har været sød og venlig, møder dette krav og man får bare alllermest lyst til at få det overstået hurtigst muligt og/eller bare skride med det samme - at forlange pengene tilbage nytter ikke noget og resulterer bare i at man bliver smidt ud og døren smækket i.

Og sådan er det desværre at nogle få ødelægger det for de mange, som gerne vil drive en anstændig forretning eller på den anden side opføre sig anstændigt overfor pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...