Hop til indhold
Guest Perlen

Kun skandinavisk udseende

Recommended Posts

Gæst

Er kun delvist enig med dig Blue.

Dine indlæg bærer utroligt meget præg af at du tager kvinders parti og respekt for det. Men hvis en pige tager imod en sum penge for at levere en ydelse så skal hun altså levere den. På samme niveau som alle andre erhverv.

At der så er nogen der mener at blot fordi de betaler har ret til alt kan man i den grad kun beklage og tage afstand fra. Tror sgu ikke du finder ret mange herinde med en anden holdning.

Og igen synes respekt er et ret misbrugt ord. Går respekten kun pigens vej? Hvis man som pige vil modtage så skal man i den grad smide den samme portion den anden vej. Gider altså ikke diskutere noget så indlysende. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvis en pige tager imod en sum penge for at levere en ydelse så skal hun altså levere den. På samme niveau som alle andre erhverv.

Der er jeg ikke enig med dig!

Hvis du sammenligner sex og samvær med andre erhverv, som håndværkere, restaurationer mv. Så har du ikke forstået essensen.

Er du typen som ligger på ryggen og kun modtager fordi du har betalt og forventer pigen leverer varen. Hvis du er tilfreds med dette har du opnået dit mål. Forventer du derimod at pigen skal behandle dig som sin kæreste, være indlevende og liderlig, så skal du også ligger mere arbejde i det, du skal varme pigen op, fyre op under hende, kommunikere med hende på forskellige plan... og behandle hende som din kæreste, jeg tror de fleste mænd synes at det er kedelig at knalde en uengageret pige som ikke er nem at snakke med. Vi har forskellige sexlyster, så jeg generalisere her mainstream sex. Selvf. hvis man er til BDSM og have en domina skal man nok ikke forvente kærestesexoplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dine indlæg bærer utroligt meget præg af at du tager kvinders parti og respekt for det. Men hvis en pige tager imod en sum penge for at levere en ydelse så skal hun altså levere den. På samme niveau som alle andre erhverv.

Indtil nu har jeg vel kun forholdt mig til, hvorledes pigernes bør sikre sig, og hvorledes mænd bør opføre sig. Emnet handler vel primært om en undring overfor hvorfor kvinderne stiller krav og udelukker nogen.

Jeg vil da gerne bringe lidt balance i tingene, ved at skrive lidt omkring hvilke forventninger jeg så har til kvinderne.

* Jeg forventer at kvinderne aflyser deres vagt og aftaler, når de har en Off-dag.

Hvis de ønsker at betjene kunder i deres røde periode, synes jeg klart at kunden skal have denne information.

* Jeg forventer at de svarer ærligt på om de spørgsmål de får, før pengene skifter hænder. Jeg har forståelse for, at man ikke i en telefon eller lignende kan forholde sig til, om eksempelvis kys kan komme på tale. Jeg forventer dog, at hvis spørgsmålet stilles inden man går i gang, at man kan forholde sig ærligt hertil.

* Ligesom jeg har respekt for pigen og hendes grænser, forventer jeg en tilsvarende respekt for, at jeg ønsker en seksuel oplevelse som på forhånd er givet udtryk for. Jeg forventer ligeledes at hun høfligt takker nej, såfremt hun vurdere at hun ikke kan give mig denne oplevelse.

* Jeg forventer at kvinden selv stiller høje krav til sig selv, omkring høj service, god performance osv.

* Jeg forventer at kvinden tager hygiejne alvorligt og iøvrigt har gjort sig nogle tanker omkring sikkerhed.

* Jeg forventer at kvinden prioritere "forudbestillinger", og siger nej til kunden ude fra gaden, såfremt hun ikke kan holde sin aftale.

* Jeg forventer af de aftalte priser også gælder, når man er mødt frem.

* Jeg forventer at jeg kan genkende kvinden, hvis der er billeder på hendes annonce, Jeg forventer ligeledes at det er opdateret i.h.t virkeligheden.

* Jeg forventer at hun er afklaret omkring sit "job", samt at hun trives med det.

* Jeg forventer min diskretion og fortrolighed, gengældes med en lignende adfærd.

* Jeg forventer at du tager sig tid til, at få afstemt forventninger

Jeg kunne sikkert skrive mere, men jeg forventer klart, at kvinden skal sige nej tak, hvis hun ikke kan opfylde krav og ønsker som beskrevet ovenfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er jeg ikke enig med dig!

Hvis du sammenligner sex og samvær med andre erhverv, som håndværkere, restaurationer mv. Så har du ikke forstået essensen.

Er du typen som ligger på ryggen og kun modtager fordi du har betalt og forventer pigen leverer varen. Hvis du er tilfreds med dette har du opnået dit mål. Forventer du derimod at pigen skal behandle dig som sin kæreste, være indlevende og liderlig, så skal du også ligger mere arbejde i det, du skal varme pigen op, fyre op under hende, kommunikere med hende på forskellige plan... og behandle hende som din kæreste, jeg tror de fleste mænd synes at det er kedelig at knalde en uengageret pige som ikke er nem at snakke med. Vi har forskellige sexlyster, så jeg generalisere her mainstream sex. Selvf. hvis man er til BDSM og have en domina skal man nok ikke forvente kærestesexoplevelse.

Elsker når alt tages ud af kontext.

Hvis en pige lover GFE, osv osv så skal hun i min optik levere den oplevelse efter bedste formåen. Om det så lever op til herrens forventninger er en anden sag.

Men Nille har ikke tal på hvor mange gange jeg har læst at netop det ikke leveres og pigen er en kold sur klud. Hvis du virkelig synes det er i orden så har du helt ret så er vi lodret uenige. Eller ting som fuld cocktail hvor pigerne så siger nej du må ikke røre ved mine bryster osv osv.

Men betaler man derimod 400 for en quickie hos en pige fra øst EU så er det vel også begrænset hvad man får og skal have leveret. Men nu er vi igen tilbage i falsk markedsføring og alt hvad der høre under der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Elsker når alt tages ud af kontext.

Hvis en pige lover GFE, osv osv så skal hun i min optik levere den oplevelse efter bedste formåen. Om det så lever op til herrens forventninger er en anden sag.

Men Nille har ikke tal på hvor mange gange jeg har læst at netop det ikke leveres og pigen er en kold sur klud. Hvis du virkelig synes det er i orden så har du helt ret så er vi lodret uenige. Eller ting som fuld cocktail hvor pigerne så siger nej du må ikke røre ved mine bryster osv osv.

Men betaler man derimod 400 for en quickie hos en pige fra øst EU så er det vel også begrænset hvad man får og skal have leveret. Men nu er vi igen tilbage i falsk markedsføring og alt hvad der høre under der

Jeg synes ikke det er i orden med falsk markedsføring (jeg bruger ofte McD som eksempel, burgeren ser sgu da bedre på billederne end i virkeligheden, mange hopper på den, køber og spiser burgeren alligevel) og decideret snyd er helt kriminelt, men mange gange ligger man som man har redt, man bør takke pænt nej tak og gå igen hvis pigen ikke leve op til ens forventninger. Og chancen for bedre service er højere ved køb af længere samvær 30min+.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ømmmmhh. Jeg tillader mig altså lige at bringe tråden tilbage til emnet da den nu vist mere handler om pris og kvalitet... som altid er jeg en festdræber...

Men for at svare dig på dit spørgsmål til mig på side 1 - perlen. Nej så har jeg stort set aldrig ubehagelige besøgende hos mig. Gud ske love for det. Jeg har en gang måtte bede en gæst om at overholde en grænse ellers måtte han desværre forlade stedet. Men det handlede mere om at han i kampens hede lidt glemte spillereglerne og han blev faktisk lidt flov over sig selv og undskyldte meget både i øjeblikket og bagefter. Men nu modtager jeg heller ikke drop in gæster. Man skal have en aftale hos mig og det betyder jeg har en eller anden form for dialog med mine gæster inden vi overhovedet ses.

Generelt syntes jeg mine gæster udviser enorm stor respekt overfor mig. Både på den ene og den anden måde. Og som jeg startede med at skrive så handler det for mig ikke om hudfarve. I mine annoncer skriver jeg faktisk ikke noget om herkomst. Farve etc. Blot at jeg kun modtager skandinaviske mænd. Og opfatter man sig som skandinaver og agerer sådan som man nok vil forvente af en skandinav. Så er man velkommen.

Igen så tror jeg meget det handler om selvopfattelse. Jeg har som sagt gæster som kontakter mig på en ordentlig og god måde. Og tydeligt viser at de har en fornuftig opfattelse af mig som menneske.... og de er til en hver tid velkommen.

Men jeg har så sandelig også gæster som er skandinaver der kontakter mig, som ikke har fattet en bjælde. Og de bliver pænt bedt om at gå et andet sted hen eller også stopper vores kommunikation.

Måske jeg i bund og grund bare burde ændre min tekst til.... modtager kun fyre der opfører sig ordentligt...

Men jeg finder det bare helt igennem ucharmerende at skulle lave en annonce der lyder

modtager ikke fyre der

Sender pikbilleder

Prutter om prisen

Forsøger at få en pikspiller sms dialog igang

Ikke forstår et nej

Ikke er rene

Kontakter mig med ord som luder. Våde fisse. Stive pik. Store kasser. Udviser paranoid adfærd og sådan kan jeg blive ved.

Min erfaring har desværre ikke været god med udenlandske fyre. Og det sammenlagt med de erfaringer mine kollegaer har gjort sig gør at jeg har valgt at begrænse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej så har jeg stort set aldrig ubehagelige besøgende hos mig. Gud ske love for det. Jeg har en gang måtte bede en gæst om at overholde en grænse ellers måtte han desværre forlade stedet.

Min erfaring har desværre ikke været god med udenlandske fyre. Og det sammenlagt med de erfaringer mine kollegaer har gjort sig gør at jeg har valgt at begrænse.

Sisse du skulle prøve at komme til staden og arbejde, der er mange flere spændende typer... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har dog også set piger der skriver, at de ikke betjener handicappede eller overvægtige mænd. Så er det jo ikke længere en "etnisk diskriminering" men en generel filtrering af uønskede mandetyper / situationer.

Nu er jeg dog i ingen af kategorierne, hvorfor min holdning kan tillade sig at være moderat. :) men den grad af intimitet der udføres, gør, at det i mit perspektiv, er ok at have grænser for valg af kunder. Nogle piger stiller jo også krav til mandens renlighed og hygiejne. :)

I england bliver mand også afvist af nogle pubber, hvis man kommer iført fodbold-fan tøj. Ganske enkelt for at undgå balladen før det sker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu har dog også set piger der skriver, at de ikke betjener handicappede eller overvægtige mænd. Så er det jo ikke længere en "etnisk diskriminering" men en generel filtrering af uønskede mandetyper / situationer.

Nu er jeg dog i ingen af kategorierne, hvorfor min holdning kan tillade sig at være moderat. :) men den grad af intimitet der udføres, gør, at det i mit perspektiv, er ok at have grænser for valg af kunder. Nogle piger stiller jo også krav til mandens renlighed og hygiejne. :)

I england bliver mand også afvist af nogle pubber, hvis man kommer iført fodbold-fan tøj. Ganske enkelt for at undgå balladen før det sker.

selvfølgelig skal de filtrere som de vil. De piger har følelser og skal bestemt ikke lade sig kue af mænd blot for pengene. Tråden handler om hvad årsagen er og om det skyldes, frygt fordomme, dårlige oplevelser osv osv. Tager den op fordi jeg oplever det oftere og oftere og som Sisse skriver så er jeg en af dem som opfatter mig som dansk. At spejlet så er så ubehøvlet at fremstille mig anderledes er jo netop en af grundene til min nysgerrighed. Er som alle andre renlige høflige danske mænd. Har bare en mørkere glød :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

selvfølgelig skal de filtrere som de vil. De piger har følelser og skal bestemt ikke lade sig kue af mænd blot for pengene. Tråden handler om hvad årsagen er og om det skyldes, frygt fordomme, dårlige oplevelser osv osv. Tager den op fordi jeg oplever det oftere og oftere og som Sisse skriver så er jeg en af dem som opfatter mig som dansk. At spejlet så er så ubehøvlet at fremstille mig anderledes er jo netop en af grundene til min nysgerrighed. Er som alle andre renlige høflige danske mænd. Har bare en mørkere glød :-)

Har du prøvet de mørkere piger eller etniske piger, der har du måske en fordel eller vil de også have nordiske mænd ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har du prøvet de mørkere piger eller etniske piger, der har du måske en fordel eller vil de også have nordiske mænd ?

Lidt ked af efterhånden jeg skrev det indlæg, nu sidder alle med fornemmelsen af jeg beklager mig osv osv. Lad mig lige slå det fast, oplever det ikke som et problem, cykler som sagt bare videre udbuddet er heldigvis stort. Og faktisk mener jeg at pigerne bare udelukker en rigtig god kunde og 100 % god oplevelse, så faktisk føler jeg ikke jeg går glip af noget. :) har aldrig været ubehøvlet hos pigerne og har altid været på besøg med respekt og ydmyghed.

For at svare på det du skriver så oplever jeg faktisk ingen forskel overhoved. Tværtimod hader mig selv når jeg bukker under for mulat pigerne for der kan man snakke om dårlige oplevelser 9 ud af 10 gange.

Og tænker jeg at pigen er uengageret/tvunget osv. Hader faktisk mig selv for at falde i med de piger.

Piger fra øst EU og latinoer er derimod dejlige og levere stort set altid en god oplevelse. Kan tæle de dårlige oplevelser på en hånd ud af de talløse besøg :lol:

Men skal det være første klasse og en hyggelig stund med god kommunikation så vælger jeg kun danske piger. Var på besøg igår, beretning følger hos en dejlig kvinde.

Mit valg af hvem der skal besøges afhænger meget af hvad jeg lige lyster til som er meget bredt.

Er det en hurtig tur og af med trykket er det jo selvsagt jeg ikke brænder guldet af på forkromede cocktails hos de danske piger. Der er jeg forbi øst eu til de typiske 3-4-500kr.

Men takket være blandt andet dine beretninger om vores tyske naboers forhold er mine øjne rettet udenlandsk. Økonomisk er det også langt mere fordelagtigt :). Kunne jo være de besøg der var i DK fremover kun foretages hos danske piger. Resten bliver i tyskland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men takket være blandt andet dine beretninger om vores tyske naboers forhold er mine øjne rettet udenlandsk. Økonomisk er det også langt mere fordelagtigt :). Kunne jo være de besøg der var i DK fremover kun foretages hos danske piger. Resten bliver i tyskland.

Men husk på at Tyskland ikke er billigt når man inkluderer rejse- og hoteludgifterne.

Samt man har tendens til overforbruge i Tyskland fordi priserne er billigere.

Men mulighederne og helhedsopleverne er langt større end herhjemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det er enkelt.

Der er mange udlændinge der har en fordrejet, pervers, brutal og endda voldelig seksualmoral og tankegang. Som altid taler vi naturligvis ikke om kinesere eller svenskere, men om dem med en bestemt og spændende kultur og religion. Det er åbenlyst fornuftigt at holde sig fra dem også i denne sammenhæng.

Mere vil jeg ikke sige om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror det er enkelt.

Der er mange udlændinge der har en fordrejet, pervers, brutal og endda voldelig seksualmoral og tankegang.

Mere vil jeg ikke sige om det.

Og hvem kategoriserer du så som udlændinge? Og på hvilken baggrund :?:

Med den primitive indstilling bør du vel kunne forklare lidt nærmere, hvad du mener.

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Og hvem kategoriserer du så som udlændinge? Og på hvilken baggrund :?: "

Problemet er naturligvis en islamisk religiøs/kulturel indstilling til emnet.

"Med den primitive indstilling bør du vel kunne forklare lidt nærmere, hvad du mener."

Det primitive er at man lader en masse brutale ideer fra jernalderen, afgøre hvordan man forholder sig til sex og dem der sælger det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

"Og hvem kategoriserer du så som udlændinge? Og på hvilken baggrund :?: "

Problemet er naturligvis en islamisk religiøs/kulturel indstilling til emnet.

"Med den primitive indstilling bør du vel kunne forklare lidt nærmere, hvad du mener."

Det primitive er at man lader en masse brutale ideer fra jernalderen, afgøre hvordan man forholder sig til sex og dem der sælger det.

Nu ved jeg ikke så meget om religion, men ved nok til at købesex er no-go.

Så din udmelding er lidt usammenhængende. Kulturel måske, men religiøs der er du sgu for langt ude.

Vil svare til at påstå alle katolske mænd boller små drenge. Lam påstand ikke.

Du virker til at være i samme båd som primitiv og ubegavet.

Sorry to say.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er muligt jeg er både primitiv og ubegavet, men at tilslutte sig en brutal og voldelig jernalder filosofi, der blandt andet kræver at man skal enten stenes eller tildeles 100 piskeslag for uautoriseret sex, har altså konsekvenser. En konsekvens er blandt andet en kedelig kultur, hvor man udvikler en masse neuroser og hysteriske opfattelser. Kvinders seksualitet bliver noget særdeles farligt og noget der med vold og magt skal gemmes væk, så man ikke risikere de frygtelige konsekvenser, som uautoriseret sex medfører. De kvinder der så slet ikke lever op til den religiøst funderede kulturs krav, bliver naturligvis betragtet som en slags forbrydere og undermennesker, der er farlige for samfundet og som i virkeligheden burde straffes. En sådan opfattelse inspirere naturligvis til en respektløs og ubehagelig optræden overfor disse kvinder, og dermed har vi årsagen til trådens oprindelige spørgsmål.

Hvad angår pædofile i den katolske kirke, så er påstanden rent faktisk "lam". Man kan ikke dømme en filosofi, ideologi eller religion på handlinger der går direkte imod dens budskab og regler. Det man kan dømme en religion eller ideologi på, er dens faktiske budskab og dette budskabs naturlige og uundgåelige konsekvenser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er muligt jeg er både primitiv og ubegavet, men at tilslutte sig en brutal og voldelig jernalder filosofi, der blandt andet kræver at man skal enten stenes eller tildeles 100 piskeslag for uautoriseret sex, har altså konsekvenser. En konsekvens er blandt andet en kedelig kultur, hvor man udvikler en masse neuroser og hysteriske opfattelser. Kvinders seksualitet bliver noget særdeles farligt og noget der med vold og magt skal gemmes væk, så man ikke risikere de frygtelige konsekvenser, som uautoriseret sex medfører. De kvinder der så slet ikke lever op til den religiøst funderede kulturs krav, bliver naturligvis betragtet som en slags forbrydere og undermennesker, der er farlige for samfundet og som i virkeligheden burde straffes. En sådan opfattelse inspirere naturligvis til en respektløs og ubehagelig optræden overfor disse kvinder, og dermed har vi årsagen til trådens oprindelige spørgsmål.

Hvad angår pædofile i den katolske kirke, så er påstanden rent faktisk "lam". Man kan ikke dømme en filosofi, ideologi eller religion på handlinger der går direkte imod dens budskab og regler. Det man kan dømme en religion eller ideologi på, er dens faktiske budskab og dette budskabs naturlige og uundgåelige konsekvenser.

Tror du læser for meget ekstra bladet og sætter dig for lidt ind i dine udtalelser. Nu kender jeg mange muslimer, kristne og jøder. Alle tager afstand fra det du skriver så forstår stadigvæk ikke sammenhængen. Netop alle religioner forbyder alt det vrøvl du har brugt tid på at skrive. Som du selv siger så kan religion, filosofi og ideologi ikke dømmes ud for menneskers handling. Dine egne ord men igen du ved ikke engang hvad du skriver selv.

Tror faktisk at personer med netop din holdning og manglende respekt for det enkelte individ er årsagen til at alt er som det er. Du dømmer netop alle over en kam for handlinger der aldrig er foretaget.

Kan du ikke smutte ind på nationen og fortsætte der med at få kræftsvulsten til at vokse mere med dine ligesindede? Lavede dette indlæg for at høre pigernes mening om et emne ikke dit had til nogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Alle tager afstand fra det du skriver så forstår stadigvæk ikke sammenhængen."

Okay, så hvad er den islamiske straf for zina, for henholdsvis en gift og en ugift person?

"Netop alle religioner forbyder alt det vrøvl du har brugt tid på at skrive."

Jeg taler ikke om "alle" eller "religioner". Jeg taler om islam. Igen, hvad er den islamiske straf for zina?

"Tror faktisk at personer med netop din holdning og manglende respekt for det enkelte individ er årsagen til at alt er som det er. Du dømmer netop alle over en kam for handlinger der aldrig er foretaget."

Påstår du at den islamiske straf for zina aldrig er blevet udført, eller at dens eksistens ikke har haft den påvirkning af islamisk seksual kultur som jeg beskriver? Hvis du påstår det første, er det lige så absurd som at påstå at månen er lavet af grøn ost.

"Kan du ikke smutte ind på nationen og fortsætte der med at få kræftsvulsten til at vokse mere med dine ligesindede? Lavede dette indlæg for at høre pigernes mening om et emne ikke dit had til nogen."

Hvorfor er du så fornærmet over, at jeg beskriver en jernalder ideologis uheldige (syntes jeg) indflydelse på den mellemøstlige seksualmoral? Det er trods alt en verdensanskuelse, der ønsker dig personligt stenet, hvorefter du vil blive sendt direkte til helvede / tortureret i graven og så videre. Hvis jeg var dig, ville jeg bruge min energi på noget andet og mere positivt. Derudover må jeg afvise dit stråmands argument om at jeg skulle hade nogen. Jeg udtrykker bare min ærgrelse over, at der stadig er mange der lever under påvirkning af den brutalitet og ufrihed der eksisterede i jernalderens Arabien. Der er åbenlyst en del piger der sælger sex, som bliver krænket og generet på grund af den afledte kultur. Det er dybt uheldigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

"Alle tager afstand fra det du skriver så forstår stadigvæk ikke sammenhængen."

Okay, så hvad er den islamiske straf for zina, for henholdsvis en gift og en ugift person?

"Netop alle religioner forbyder alt det vrøvl du har brugt tid på at skrive."

Jeg taler ikke om "alle" eller "religioner". Jeg taler om islam. Igen, hvad er den islamiske straf for zina?

"Tror faktisk at personer med netop din holdning og manglende respekt for det enkelte individ er årsagen til at alt er som det er. Du dømmer netop alle over en kam for handlinger der aldrig er foretaget."

Påstår du at den islamiske straf for zina aldrig er blevet udført, eller at dens eksistens ikke har haft den påvirkning af islamisk seksual kultur som jeg beskriver? Hvis du påstår det første, er det lige så absurd som at påstå at månen er lavet af grøn ost.

"Kan du ikke smutte ind på nationen og fortsætte der med at få kræftsvulsten til at vokse mere med dine ligesindede? Lavede dette indlæg for at høre pigernes mening om et emne ikke dit had til nogen."

Hvorfor er du så fornærmet over, at jeg beskriver en jernalder ideologis uheldige (syntes jeg) indflydelse på den mellemøstlige seksualmoral? Det er trods alt en verdensanskuelse, der ønsker dig personligt stenet, hvorefter du vil blive sendt direkte til helvede / tortureret i graven og så videre. Hvis jeg var dig, ville jeg bruge min energi på noget andet og mere positivt. Derudover må jeg afvise dit stråmands argument om at jeg skulle hade nogen. Jeg udtrykker bare min ærgrelse over, at der stadig er mange der lever under påvirkning af den brutalitet og ufrihed der eksisterede i jernalderens Arabien. Der er åbenlyst en del piger der sælger sex, som bliver krænket og generet på grund af den afledte kultur. Det er dybt uheldigt.

Jeg er overhoved ikke fornærmet over noget som helst du kan ytre dig ligeså frit som alle andre. Er blot ved at være træt af dine udsagn. Jeg kommer aldrig til at beside det had du gør. Det er ganske enkelt kun vejen mod katastrofen. Tror mange glemmer den hetz der fandte sted mod jøder og drabet på 6 millioner af dem. Samme spor føre du an for nu næste gang er det bare muslimer. Igen du er på så lavt et niveau så jeg ikke gider dig. Breiviks vanvid kom af det vrøvl du skriver.

Jeg synes du skal læse op på det der zina.

For enten så undlader du enten med vilje eller også uvidenhed at dele med os andre essentielle detaljer som nok ændre billedet en smule. Og igen ender der hvor du selv skriver, at man skal dømme mennesket og handlingen.

At du har syge mennesker der fordrejer alt til deres agenda er jo intet nyt overhoved og nok den muslimske verdens største problem idag. Overhoved ikke det genrelles vilje.

Du og dine indlæg demonstrere i alt sin tydelighed hvad der sker når man ikke kender alle detaljer. Alt tages ud af kontekst idag. Og det kan man ikke, burde ved lov være forbudt.

Nægter og svare dig mere. For som sagt så manipulere du med fuldt overlæg og udelader andre detaljer eller også er du blot en citerende papegøje der kun får sit stof fra sladder pressen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

... Iøvrigt var det bedste Hitler havde gjort, at sende de 6 mill. jøder til Auschwitz olign...

Din muslimske date kunne faktisk godt "performe" bag efter, skrev du... :?

Det, man måske godt kan undre sig lidt over er, at du oven på en så ond ytring som ovenstående, valgte at dyrke sex med manden.... :idea::?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi har modtaget en anmeldelse på denne debat.

Jeg synes debatten har mange interessante vinkler.

Men der har lige her til sidst været lidt tendens til at det bliver lidt personligt.

Så lad debatten gerne forsætte men gerne på det salige plan og ikke det personlige.

Og husk verden er ikke altid enten sort eller hvid, der kan være små nuancer.

Forsat god søndag. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

#Perlen

Hidtil har jeg betragtet din opdukken her på sitet som et friskt og inspirerende pust, men jeg må tilstå, at jeg med din meningsudveksling med MZ123 er begyndt at vakle noget i troen.

I stedet for at føre en fordomsfri debat er du krøbet i offerrollen med tilhørende retorik, og det klæder dig bestemt ikke.

Lad mig gøre mit standpunkt helt krystalklart, religion er for mig noget privat mellem min skaber og mig, dog finder jeg mig i, at samfundet via folkekirken har ansat præster og lignende til at fortolke teksten og handle derud fra.

Altså så længe disse autoriteter ikke er i karambolage med min personlige moral og opfattelse af, hvad der er rigtigt og forkert.

Kort sagt, hvis autoriteterne skulle begynde at forkynde evangeliet med had- og fordømmelsesretorik og for eksempel opfordre til hekseafbrændinger og tvangskristning, så ville hele menageriet se min ryg. hurtigere end du kan sige Allah uh akbar.

Men sådan var devisen jo i, hvad vi leverpostejskristne betragter som den mørke middelalder, hvor der i kristendommens navn blev begået uhyrlige forbrydelser mod mennesker, ja vel mod menneskeheden.

Og det er her vandene skilles, du vil få endog meget svært ved at finde kristne udlæggere af teksten, der vil gå ind for den slags, mens det jo er reglen i islam.

Når imamerne klart melder ud, at der ikke er noget, der hedder islam light, men at det er hele pakken inklusive sharia eller intet, så burde du jo som oplyst menneske melde fra i stedet for at komme med en masse forblommet sludder om din udlægning af teksten. Jeg må blot konstatere, at det er hardcore, der dominerer fredagsbønnerne Worldwide.

Og undskyld, at jeg siger det ligeud, men i den vestlige verden er vi kommet videre, mens den islamiske ditto stadig lever i lovreligionens helvede, som vi forlod for mere end 500 år siden.

Og hvad fører det religiøse vanvid til, dyb armod og mental og kulturel ditto.

Det kan godt være, at du har et noget mere nuanceret kvindesyn end størstedelen af dine trosfæller, men den for kendsgerninger blottede ignorants, du møder MZ123 med, vil til enhver tid gøre din tilværelse vanskelig, ikke blot i dette univers, men generelt.

Mit upload blev blokeret, fordi Moderator er kommet med en løftet pegefinger, jeg håber, at jeg med dette indlæg holder mig indenfor linierne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...