Hop til indhold

Pigerne i Kyse ved Næstved

Featured Replies

Skrevet

For at være thai ser de temmelig uthai ud?

Redigeret af Bananas

Skrevet
  • Author
Anonym bruger skrev, for 2 minutter siden:

Det har intet med Thai massage at gøre, jeg har bedt en moderator flytte tråden.

JA,JA, spark da bare til en der ligger ned....  Ved da godt den skal være u den anden gruppe.
Så et venligt hint og jeg havde selv bedt om flytning. 

Skrevet
frddblk skrev, for 10 minutter siden:

JA,JA, spark da bare til en der ligger ned....  Ved da godt den skal være u den anden gruppe.
Så et venligt hint og jeg havde selv bedt om flytning. 

Det er vel ligegyldigt hvem der beder om flytning, jeg skrev det blot så andre ikke også ulejliger mods og ikke for at sparke til dig, vi kan jo alle fejle, undtagen dem der intet laver. ;)

Skrevet

Hmm

Sonja looks like my taste of ”godte” But will await another Brothers review…….. I am a bit afraid of what ”sharp oral without” means:unsure:

Redigeret af Buddha

Skrevet

Hejsa er der nogen der har mødt Kate og vil berette lidt om oplevelsen ?

Ku være fantastisk 

Skrevet

Har ikke besøgt stedet. Men er vel en underafd af Hovedgaden i Lov.?

Kører flere gange om ugen gennem Kyse, og hvis det er det hus jeg gætter på ( hus med mørklægnings gardiner 24/7 )

så ligger det meget meget Udiskret.

Skrevet
sweetstone skrev, for 1 time siden:

Kører flere gange om ugen gennem Kyse, og hvis det er det hus jeg gætter på ( hus med mørklægnings gardiner 24/7 )

Du kan ikke se huset når du kører gennem Kyse, det pågældende hus ligger diskret.

Skrevet
  • Author
Anstændige Christian skrev, for 6 timer siden:

Du kan ikke se huset når du kører gennem Kyse, det pågældende hus ligger diskret.

Har du været der @Anstændige Christian ?

Skrevet
sweetstone skrev, for 13 timer siden:

Det kan da ikke være lov da kyse liger mod Slagelse 

Skrevet
Bgo skrev, for 12 timer siden:

Det kan da ikke være lov da kyse liger mod Slagelse 

Et firma kan vel have 2 afdelinger :) hvor den ene ligger i Lov, og den anden i Kyse :)

• 3 months later...
Skrevet
  • Author
sweetstone skrev, den 9.9.2021 at 16:22:

Det kan vel næppe ligge mere udiskret end i Lov. Var lige forbi en dag, og skal lige love for at jeg blev overbegloet af naboerne. Så valgte ikke at lave aftale alligevel .

Redigeret af frddblk
Stavning

Skrevet
frddblk skrev, for 28 minutter siden:

Det kan vel næppe ligge mere udiskret end i Lov. Var lige forbi en dag, og skal lige love for at jeg blev overbegloet af naboerne. Så valgte ikke at lave aftale alligevel .

Hvis man kender nada som jeg i Lov. Ville jeg bare parkere så tæt som muligt.

Skrevet
  • Author
sweetstone skrev, for 19 timer siden:

Hvis man kender nada som jeg i Lov. Ville jeg bare parkere så tæt som muligt.

Troede måske de havde en indkørsel,  eller at der kunne holdes i baghaven. Havde studeret lidt på Google Maps inden jeg kørte en aftentur for at studere området. Havde også tænkt lidt at jeg kunne holde i enden af gaden ved det tidligere værksted. 

Men kender en enkelt i lov. Dog kender han ikke min bil, men jeg gider nok ikke helt at møde ham på strækningen heller. 

Skrevet
frddblk skrev, for 19 timer siden:

Troede måske de havde en indkørsel,  eller at der kunne holdes i baghaven. Havde studeret lidt på Google Maps inden jeg kørte en aftentur for at studere området. Havde også tænkt lidt at jeg kunne holde i enden af gaden ved det tidligere værksted. 

Men kender en enkelt i lov. Dog kender han ikke min bil, men jeg gider nok ikke helt at møde ham på strækningen heller. 

Giver dig ret, det ligger meget udiskret.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.