PovlD 0 Skrevet 8. September, 2021 Vær hilset brødre. jeg lægger hårdt ud med at spørgsmål, der har plaget mig en rum tid.. i annoncer…hvad betyder ‘full party?’ håber i bærer over med min uvidenhed povld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1147 Skrevet 8. September, 2021 PovlD skrev, 1 time siden: Vær hilset brødre. jeg lægger hårdt ud med at spørgsmål, der har plaget mig en rum tid.. i annoncer…hvad betyder ‘full party?’ håber i bærer over med min uvidenhed povld Mon ikke der menes fuld pakke.... Fuld pakke er massage inkl. sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PovlD 0 Skrevet 8. September, 2021 Nu er det som regel ikke massører der skriver det…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 8. September, 2021 Det betyder at pigen drikker og tager stoffer med kunden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 983 Skrevet 8. September, 2021 Din Emma skrev, for 11 minutter siden: Det betyder at pigen drikker og tager stoffer med kunden. Seriøst? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1147 Skrevet 8. September, 2021 Din Emma skrev, for 9 minutter siden: Det betyder at pigen drikker og tager stoffer med kunden. Okay, så hvis man jagter en stribe coke, så kan man kombinere det sammen med et skrald? Cool...!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 8. September, 2021 Din Emma skrev, for 12 minutter siden: Det betyder at pigen drikker og tager stoffer med kunden. Jeg tager da gerne et par panodiler og nogle Harboe Guldøl med, hvis det kan skabe en bedre stemning, men så skal der den ondelynme og være nedslag i prisen. Smertestillende og humle er jo ikke gratis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonym bruger 318 Skrevet 8. September, 2021 udinaturen skrev, for 9 minutter siden: Seriøst? JA Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9941 Skrevet 8. September, 2021 Hvis det udelukkende er coke benævnes det gerne "white party". Der er flere tråde om det her, og der er flere gange set annoncer hvor pigerne har inkluderet billeder med "streger" forskellige steder på kroppen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJVest 435 Skrevet 8. September, 2021 Gad vide hvad forskellen på "full party" og "full service" så er. Og hvad mon "half party og "half service" er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 297 Skrevet 8. September, 2021 Landsbytossen skrev, for 2 timer siden: Jeg tager da gerne et par panodiler og nogle Harboe Guldøl med, hvis det kan skabe en bedre stemning, men så skal der den ondelynme og være nedslag i prisen. Smertestillende og humle er jo ikke gratis Du er da helt oppe på den store forkælelsesklinge der… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 9. September, 2021 Fætteren skrev, for 13 timer siden: Du er da helt oppe på den store forkælelsesklinge der… Der er jo en grund til at de lokale kalder mig for Guld Hans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1338 Skrevet 10. September, 2021 (edited) TheJVest skrev, den 8.9.2021 at 22:56: Gad vide hvad forskellen på "full party" og "full service" så er. Og hvad mon "half party og "half service" er? "Full service" plejer at betyde "Mulighed for uden kondom", men nogle steder er det bare synonymt med "cocktail" (flere ydelser i tiden du har valgt) En god idé at høre den pågældende pige ad - da det svinger så meget Noget som helst "party" er så den omtalte accept af stoffer og/el. alkohol Dog aldrig hørt "half service" Muligvis du kun må stikke den halvt ind? Eller kun må drikke en halv guldbarrer? Redigeret 10. September, 2021 af Argent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. September, 2021 Argent skrev, for 4 minutter siden: "Full service" plejer at betyde "Mulighed for uden kondom" Det er ikke min opfattelse Full service betyder i min optik massage, blow osv incl penetrations sex, men det siger ikke noget om kondom. Jeg har fået det pigen kaldte full service og der var kondom på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1338 Skrevet 10. September, 2021 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Det er ikke min opfattelse Full service betyder i min optik massage, blow osv incl penetrations sex, men det siger ikke noget om kondom. Jeg har fået det pigen kaldte full service og der var kondom på. .. og netop derfor følger jeg op med: Argent skrev, for 1 time siden: ... men nogle steder er det bare synonymt med "cocktail" (flere ydelser i tiden du har valgt) ... det svinger så meget I udlandet er det typisk en måde at melde ud at man foruden massage og en håndtrold, også kan få samleje. Dette typisk i lande hvor prostitution er ulovligt. I Danmark ser jeg det oftest brugt af de der på diskret vis vil orientere om muligheden for at forbigå montering af gummi, men for endnu engang at gentage: Diskrepans vil forekomme, og man er sikrest ved at spørge pigen "Hvad indebærer full service hos dig?" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg