Hop til indhold

Recommended Posts

Har forsøgt at søge på dette, men har kun fundet gamle tråde..

Hvor finder man på sjælland den bedste og især mest pirrende massage.

Helst hvor der ikke er for meget aftalt på forhånd.

Gerne HJ som afslutning. Og naturligvis helst en smuk (gerne petite) kvinde..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er bare næsten en umulighed at svare på, da der er flere faktorer der spiller ind, bla. kemi. 

Nu har du stillet samme spørgsmål tidligere, med en lang liste, har du været på besøg nogle af de steder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det har jeg (altså stillet spørgsmålet)

De steder jeg har oplevet tidligere har været meget forskellige. Eks er Gan på Slotherrensvej god til at pirre og bygge op, men leder efter et nyt alternativ.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
frank.thomas skrev, for 12 minutter siden:

Ex har jeg kig på Dada hos Thai Smile, Rita i gentofte, Tanya i Bellahøøj og Nicky i Herlev, men har ikke besluttet mig..

Med det du søger og dem du nævner, der vil jeg foreslå, at du skal vælge mellem Tanya eller Nicky eller dem begge. Tanya er den ældste af de 2, hun masserer også bedst, efter min mening. 

Dada og Rita vil nok forsøge, at presse dig mere over i fuld pakke, hvilket jo også er ok, hvis det hvad man er ude efter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke godt for forventningerne at tænke så meget over hvor man skal gå - du er på tredje ugen nu siden sidste gang du spurgte. Jeg tænker at risikoen for skuffelse vokser i takt med hvor meget du vejer for og imod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 10 minutter siden:

Med det du søger og dem du nævner, der vil jeg foreslå, at du skal vælge mellem Tanya eller Nicky eller dem begge. Tanya er den ældste af de 2, hun masserer også bedst, efter min mening. 

Dada og Rita vil nok forsøge, at presse dig mere over i fuld pakke, hvilket jo også er ok, hvis det hvad man er ude efter. 

Tak..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...