Guest DanskeMaria Skrevet 8. September, 2021 Vi glædespiger ligger stort arbejde i at lave en profil tekst med næsten alle svar på de spørgsmål/ønsker mænd kan have. så er alle forventninger vel afstemt?? Jeg forstår vitterligt ikke dem der spilder deres egen og min tid uden at undersøge mine priser først og så tro de kan putte om prisen. endnu mere bliver jeg arrig når en gæst bliver fortørnet over mine priser, han blev utrolig “mobset” /negativ og løber ud af lejligheden, hvor blev hans maner af eller mangel på samme, havde man nu gjort sig den umage bruge 2 min ville man finde mine priser på min annonce. Jeg blev virkelig chokeret over hans opførsel og da han var kommet ud af lejligheden kom jeg desværre til at smække voldsomt med døren. Det ligner mig på ingen måde blive så hidsig. Jeg er jo den uskyldige artige pige…. heldigvis kom 3 unge friske fyre fra alarm firma og ville tjekke op på tingene og de gjorde heldigvis humøret bedre kære søde dejlige gæster læs vores annonce og spar din og min tid - Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2767 Skrevet 8. September, 2021 (edited) Kære Maria Jeg kan kun give dig ret , din annonce her på EG er velformuleret så der burde ikke herske nogen tvivl om dinne priser. "Priserne er ikke til diskussion!" Det burde være klar for alle, men det er det åbenbart ikke eller også har den "stakkels" mand ikke nok pege på lommen og vil lige prøve om han alligevel kan få lidt hygge med dig. Jeg vil til slut lige komme med et forslag til en lille ændring af din annonce tekst, så selv den mest tungnemme ikke kan misforstå den. Priserne er ikke til forhandling eller diskussion! Venlig hilsen lille_peter Redigeret 8. September, 2021 af lille_peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 8. September, 2021 DanskeMaria skrev, for 9 timer siden: Vi glædespiger ligger stort arbejde i at lave en profil tekst med næsten alle svar på de spørgsmål/ønsker mænd kan have. så er alle forventninger vel afstemt?? Jeg forstår vitterligt ikke dem der spilder deres egen og min tid uden at undersøge mine priser først og så tro de kan putte om prisen. endnu mere bliver jeg arrig når en gæst bliver fortørnet over mine priser, han blev utrolig “mobset” /negativ og løber ud af lejligheden, hvor blev hans maner af eller mangel på samme, havde man nu gjort sig den umage bruge 2 min ville man finde mine priser på min annonce. Jeg blev virkelig chokeret over hans opførsel og da han var kommet ud af lejligheden kom jeg desværre til at smække voldsomt med døren. Det ligner mig på ingen måde blive så hidsig. Jeg er jo den uskyldige artige pige…. heldigvis kom 3 unge friske fyre fra alarm firma og ville tjekke op på tingene og de gjorde heldigvis humøret bedre kære søde dejlige gæster læs vores annonce og spar din og min tid - Tak Vil det sige at grundlaget for dit indlæg er at du har haft en enkelt gæst der bliev utrolig mobset? Din annoncetekst indeholder det samme afsnit to gange forskellige steder. Det er godtnok forvirrende og måske årsagen til de mange spørgsmål den gæst stillede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DanskeMaria Skrevet 8. September, 2021 lille_peter skrev, for 5 timer siden: Kære Maria Jeg kan kun give dig ret , din annonce her på EG er velformuleret så der burde ikke herske nogen tvivl om dinne priser. "Priserne er ikke til diskussion!" Det burde være klar for alle, men det er det åbenbart ikke eller også har den "stakkels" mand ikke nok pege på lommen og vil lige prøve om han alligevel kan få lidt hygge med dig. Jeg vil til slut lige komme med et forslag til en lille ændring af din annonce tekst, så selv den mest tungnemme ikke kan misforstå den. Priserne er ikke til forhandling eller diskussion! Venlig hilsen lille_peter Tak for forslag det er hermed ændret. Så burde der vidst ikke være noget tage fejl af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DanskeMaria Skrevet 8. September, 2021 Chock Dims skrev, for 1 minut siden: Vil det sige at grundlaget for dit indlæg er at du har haft en enkelt gæst der bliev utrolig mobset? Din annoncetekst indeholder det samme afsnit to gange forskellige steder. Det er godtnok forvirrende og måske årsagen til de mange spørgsmål den gæst stillede. Det handler ikke om denne enkeltstående gæst. Nu er det generelt at mange mænd skriver og spørg, om dit/dat/dut (som er nævnt i teksten), og den med priser, kommer rigtig rigtig mange gange, så det handler om at læse min annoncetekst før man spørg. men ak pyt, jeg er videre.... Sov godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 9. September, 2021 Det er ellers jysk krejler manér: "Hva' koster det, å hva' ska' a så betal' Hvis jeg må kritisere din ellers fine tekst, så er der ingen grund til at beskrive, hvad jeg selv kan se på dine fine billeder. Brug ikke mere tekst end nødvendigt, du bruger vel mange superlativer, synes jeg. Dine ekstras koster 300,- er det for hver? Det er forskelligt, hvordan det opfattes. Og så må du iøvrigt godt komme en tur til hovedstaden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 9. September, 2021 DanskeMaria skrev, for 17 timer siden: Det handler ikke om denne enkeltstående gæst. Nu er det generelt at mange mænd skriver og spørg, om dit/dat/dut (som er nævnt i teksten), og den med priser, kommer rigtig rigtig mange gange, så det handler om at læse min annoncetekst før man spørg. men ak pyt, jeg er videre.... Sov godt. Realiteten er jo at ikke mange læser teksten. Ellers stillede de ikke uddybende spørgsmål. Du er selvstændig erhvervsdrivende og derfor forhandles prisen som ved alle håndværkere. Jeg accepterer aldrig en fast pris medmindre jeg synes det er ekstra billigt. Som en anden skrev i tråden - og jeg omfraserer - vær meget klar med hvad du sælger. Dine ekstra er underligt prissatte. Skru ned for tillægsordene - det er jo bare en salgstale som så mange andre. Bare gør kommunikationen så simpelt og kort som muligt eller accepter de mange spørgsmål. Kan man ikke have en profil tekst hvor man uddyber? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 9. September, 2021 Chock Dims skrev, for 31 minutter siden: Du er selvstændig erhvervsdrivende og derfor forhandles prisen som ved alle håndværkere. Jeg accepterer aldrig en fast pris medmindre jeg synes det er ekstra billigt. Den holdning skal du da have lov at have. Men så håber jeg, at du ikke retter henvendelse til @DanskeMaria og andre piger, som udtrykkeligt frabeder sig henvendelser fra mænd, der ønsker at forhandle om prisen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 9. September, 2021 (edited) Den_glade_amatør skrev, for 26 minutter siden: Den holdning skal du da have lov at have. Men så håber jeg, at du ikke retter henvendelse til @DanskeMaria og andre piger, som udtrykkeligt frabeder sig henvendelser fra mænd, der ønsker at forhandle om prisen. DanskeMaria siger mig intet så det ville jo altid være for dyrt. Er jeg interesseret og synes prisen er for høj så påbegynder jeg altid en prisforhandling. Det samme som ved håndværere. Forhandler altid og da jeg er bange for inflation så skal prisernes bankes ned. Min faste vending er "Hvad er din bedste pris for XXX?" - det virker overraskende godt for ofte spørger de "Hvad vil du foreslå?". Foreslår altid maksimalt halvdelen af listeprisen eller under. Så finder vi den rette pris vi begge er tilfredse med. Og det er hurtigt. Det er faktisk som ved alle andre fag så forstår ikke berøringsangsten. Kom drenge Redigeret 9. September, 2021 af Chock Dims Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DanskeMaria Skrevet 9. September, 2021 Brutus skrev, for 6 timer siden: Det er ellers jysk krejler manér: "Hva' koster det, å hva' ska' a så betal' Hvis jeg må kritisere din ellers fine tekst, så er der ingen grund til at beskrive, hvad jeg selv kan se på dine fine billeder. Brug ikke mere tekst end nødvendigt, du bruger vel mange superlativer, synes jeg. Dine ekstras koster 300,- er det for hver? Det er forskelligt, hvordan det opfattes. Og så må du iøvrigt godt komme en tur til hovedstaden Tak for din gode konstruktive respons. Jeg vil helt klart ændre min tekst. Jeg kommer snart til hovedstaden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 9. September, 2021 Halløj, der er allerede sket en masse på din profil Det blev den klart bedre af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 867 Skrevet 18. September, 2021 DanskeMaria skrev, den 8.9.2021 at 14:54: Vi glædespiger ligger stort arbejde i at lave en profil tekst med næsten alle svar på de spørgsmål/ønsker mænd kan have. så er alle forventninger vel afstemt?? Jeg forstår vitterligt ikke dem der spilder deres egen og min tid uden at undersøge mine priser først og så tro de kan putte om prisen. endnu mere bliver jeg arrig når en gæst bliver fortørnet over mine priser, han blev utrolig “mobset” /negativ og løber ud af lejligheden, hvor blev hans maner af eller mangel på samme, havde man nu gjort sig den umage bruge 2 min ville man finde mine priser på min annonce. Jeg blev virkelig chokeret over hans opførsel og da han var kommet ud af lejligheden kom jeg desværre til at smække voldsomt med døren. Det ligner mig på ingen måde blive så hidsig. Jeg er jo den uskyldige artige pige…. heldigvis kom 3 unge friske fyre fra alarm firma og ville tjekke op på tingene og de gjorde heldigvis humøret bedre kære søde dejlige gæster læs vores annonce og spar din og min tid - Tak Jeg forstår godt din irritation, men det skal så nævnes, at ret mange piger stort set ikke kender indholdet af deres egne annoncer formodentlig fordi de er forfattet af en pimp. I de tilfælde er det helt jormalt, at pigen ikke giver de ydelser, der står i annoncen og at priserne kan forhandles - selvom der står at priserne ikke er til forhandling. Jeg synes så godt, at man kan se om annoncen er ægte eller ej, men der er absolut milighed for misforståelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eje 108 Skrevet 18. September, 2021 Ok Men en annonce kan så også være fyldt med så meget fake reklame, at man har så store forventninger til den tur man har bestilt, at man forlader stedet meget skuffet, når hverken billeder eller tekst lever op til den ydelse som bliver leveret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg