Hop til indhold

Randers

Featured Replies

Skrevet

Hun er en gammel kending. Men forbered dig på at møde en mand ved døren også. 

Hun siger ikke meget. Stærkt mistanke til hun ikke gør det af lyst og der sidder en og høster pengene i baggrunden

Men hun leverer varen

Skrevet

Ok, dog min første men hvordan får man den op at stå i givende situation 

• 2 months later...
Skrevet

Der er ingen der skal måde Izabelas mand længere og det passer 100%, fordi jeg er Izabelas mand . Eneste grund jeg gjorde det før var fordi hun havde bedt mig om det . Og det gjorde hun fordi hun havde oplevet at en af hendes første kunder forsøgte at kvæler  hende og tage hendes penge fordi han troede hun var alene . Heldigvis det var hun ikke og jeg var nødt til at  slås med manden i vores eget hjem. Det er nem snak at spekulere om andre folks årsager hvorfor er de tilbageholdende uden at man spørge først , ikke ? Men hvorfor læser I som snakke om os læse annonce igen og ser hvad er det vi tilbyder lige nu før I sviner os uden grund eller viden om os. Jeg ville ønske jer opleve lignende lort vi har , og så se bagefter om I ville være skeptiske overfor mennesker som kommer i jeres hjem uden at I ved noget som helst om dem. Heldigvis vores arbejde er slet ikke afhængig  af jer som bruger meste af tiden ved at bagtaler andre mennesker  I ved ikke noget om. Vi har flere mænd som kommer tilbage  igen og igen , end vi kan finde tid til, så før man giver råd om andre burde man visse  lidt respekt og finde ud af først om man har ret eller nej . 

Skrevet
Alpasinac skrev, for 13 timer siden:

Der er ingen der skal måde Izabelas mand længere og det passer 100%, fordi jeg er Izabelas mand . Eneste grund jeg gjorde det før var fordi hun havde bedt mig om det . Og det gjorde hun fordi hun havde oplevet at en af hendes første kunder forsøgte at kvæler  hende og tage hendes penge fordi han troede hun var alene . Heldigvis det var hun ikke og jeg var nødt til at  slås med manden i vores eget hjem. Det er nem snak at spekulere om andre folks årsager hvorfor er de tilbageholdende uden at man spørge først , ikke ? Men hvorfor læser I som snakke om os læse annonce igen og ser hvad er det vi tilbyder lige nu før I sviner os uden grund eller viden om os. Jeg ville ønske jer opleve lignende lort vi har , og så se bagefter om I ville være skeptiske overfor mennesker som kommer i jeres hjem uden at I ved noget som helst om dem. Heldigvis vores arbejde er slet ikke afhængig  af jer som bruger meste af tiden ved at bagtaler andre mennesker  I ved ikke noget om. Vi har flere mænd som kommer tilbage  igen og igen , end vi kan finde tid til, så før man giver råd om andre burde man visse  lidt respekt og finde ud af først om man har ret eller nej . 

Fint du giver dit besyv med. Og selvfølgelig en ubehagelig oplevelse du beskriver. Dog må man umiddelbart medgive Mayday, at et par af de formuleringer, du anvender, umiddelbart underbygger noget af det han skriver, fx. når du skriver "vores arbejde" eller "Vi har flere mænd som kommer tilbage  igen og igen .....". Det er ikke mit indtryk, at du i øvrigt deltager, hvilket kunne begrunde brugen af "vi". Jeg skal ikke blande mig yderligere, da jeg aldrig selv har besøgt Izabela/jer. 

Skrevet

Har selv besøgt Izabella flere gange og kun mødt manden Aller første gang. Lidt underligt husket jeg, men det må man tage med. Jeg er en voksen dreng. Så ikke noget problem. Manden gav mig hånden og sagde goddag, og så vidste vi ligesom begge at man skulle opfører sig ordentligt. Ikke noget problem for mig. Helt igennem god stemning på stedet 

Skrevet
Return of the Mack skrev, den 25.11.2021 at 13:31:

Fint du giver dit besyv med. Og selvfølgelig en ubehagelig oplevelse du beskriver. Dog må man umiddelbart medgive Mayday, at et par af de formuleringer, du anvender, umiddelbart underbygger noget af det han skriver, fx. når du skriver "vores arbejde" eller "Vi har flere mænd som kommer tilbage  igen og igen .....". Det er ikke mit indtryk, at du i øvrigt deltager, hvilket kunne begrunde brugen af "vi". Jeg skal ikke blande mig yderligere, da jeg aldrig selv har besøgt Izabela/jer. 

Beklager , det jeg skrev var ikke ment  til dig men den anden fyr som skrev om os , min fejl. det som var beskrevet af nogle var noget som var tilfældet  før , i starten, men nu når alle ved at hun er ikke alene er der ingen behøv at jeg hilse på nogen med mindre man ønsker trekant eller Cockhold, det var vigtigt for hende i starten så hun kunne trygt komme sig efter shok , ellers ville hun aldrig samle mod til at arbejde igen. Hvis en kvinde ikke føler sig tryg og afslappet det går ud over alle som kommer på besøg. Og det er sidste nogen af os ønskede , men der var nogle som havde den indtryk desværre.  Mvh Antonio og Izabela

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.