ChristianL 7 Skrevet 7. September, 2021 Hej allesammen. Jeg er havnet i en situation, hvor jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal reagere !? For et par år siden, besøgte jeg en GP, som stadig er aktiv den dag i dag. Jeg fik fornyelig den ide, at gentage succesen. Jeg har skrevet mail til denne Gp 2 gange, men har intet svar fået. for en god ordens skyld, skal det nævnes at mine mails har været høflige og ikke vulgære. hvad ville I gøre nu ?- skrive igen igen, næste gang jeg kan se at kalenderen passer ind, eller droppe tanken og lade være ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4389 Skrevet 7. September, 2021 Med mindre hun udelukkende modtager mails, så prøv at ringe eller sende en SMS til hende. I tilfælde af sidstnævnte (og for den sags skyld også, når du sender mails), så husk at være konkret med, hvornår du gerne vil besøge hende og i hvor lang tid. Hvis du er åben for flere alternative tidspunkter, kan du nævne det, men kom med dit forslag til et tidspunkt. Det gør det meget nemmere for hende at forholde sig til dit ønske. Angiv også, hvornår du senest skal have svar og evt også et tidsrum, hun må ringe til dig i, hvis det ellers er ok med dig. Svarer hun heller ikke på det, så ville jeg nok undlade yderligere forsøg. Held og lykke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChristianL 7 Skrevet 7. September, 2021 Tak for svar. min første mail, var nok ikke konkret nok. Mail nr. 2, var med ønsket tid og forslag til tidspunkt. Men som skrevet…. Intet svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2021 Skrevet 7. September, 2021 Mails er tit problematiske. Jeg har tit et hyr med at få svar fra en GP jeg har besøgt flere gange - og det er bestemt ikke 'ond vilje' fra hendes side. Mails 'falder simpelt hen ud' ... - eller man glemmer at svare .. kender det fra mit job. Prøv at sende en mail når du véd hun er på job . så er chancen størst for at hun ser den, tænker jeg ... Eller send hende en SMS, nok også bedst når hun er på job ... Jeg har faktisk et par gange sendt en pige en SMS med besked om at jeg har sendt en mail .. - så kom der hul igennem ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 8. September, 2021 Ligesom de andre har sagt. Skriv når hun er på vagt. Det kan være at hun slet ikke tjekker sin mail på sine fridage. Tjek op på om hun stadig bruger den mail du skriver til. Send en SMS (mens hun er på vagt) og forhør dig. Dine mails kan jo være endt i spam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChristianL 7 Skrevet 13. September, 2021 Tak for jeres svar. Jeg tror, at hvis lysten igen skulle komme over mig, vil jeg følge rådet om en Sms samtidigt med en mail Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg