Hop til indhold
Gløden

HJ fra sundhedspersonale???

Recommended Posts

lidenskabogvarme skrev, for 39 minutter siden:

Jeg sidder lige og får inspiration til hvordan klinikassistenten hos tandlægen kunne gøre et tandeftersyn mere tiltrækkende

Hehe... i en al for kort periode havde min tandlæge en klinikassistent som tydeligvis fandt fornøjelse i at nære den salgs fantasier. Hun gjorde og sagde flere ting som havde den der mulighed for fortolkning :) - det jeg husker mest klart er sidste gang jeg så hende, da hun skulle rense mine tænder efter tandlægens eftersyn. Det indledte hun med: "Det vil sige at de næste 10 minutter er det kun os to... hvad mener du om det?" Jeg mistede nærmest mælet, men har lige siden ærgret mig over at jeg ikke fik svaret "er det ikke lidt kort tid, hvis du også skal nå og rense mine tænder?" :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aaah, min tandlæge har fået en klinikassistent med thai i blodet. Inden hun skal til at rense tænderne lægger hun hænderne på begge mine kinder og introducere sig selv. Det kunne måske godt blive til noget, hvis hun havde været lidt yngre og tandlægen ikke havde siddet ved siden af.

Skjold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså da jeg tog min uddannelse på sygehus -gik alle kvinder i hvide kjoler/kitler på "ruder konges tid" først i 90erne -det var helt utroligt, hvad man kunne se igennem -og hvilken fantasier man kunne gå og hygge sig med...

Da det så blev indlagt en gammel liderlig støjer -som jer andre i denne tråd -så gik det ikke lang tid før det pludselig blev mig der skulle vaske svinet -men det kunne de som regel ikke lide -og være lyseslukker der -og se en ellers lykkelig mand ligge der i sin seng og glæde sig til der blev hans tur til morgentoilette -var noget jeg fik at vide, at det var min "speciel opgave" -og mine kollegaer elsket mig for det, men patienterne synes jeg var træls og kunne ikke lide jeg vaskede dem... Men så kom jeg i praktik i hjemmeplejen -der havde jeg en ældre oversygeplejerske der aldrig havde været gift -Og når jeg kom om morgen og skulle vaske hende -tog hun dynen af og spredte benene, så meget som hun kunne -og sagde "kommer du der min ven" -og ja det gjorde jeg jo, men det blev også træls i længden -hun var så sjofel og vulgær -konstant -og leflede for jeg skulle rør/vaske hende hele tiden... -det blev sådan efter nogle måneder, at jeg fik en kvindelig kollega med -der vaskede hende -og så blev hun den sure gamle kælling igen -som hun havde været før hun fik en mand... Det er sjovt at huske tilbage på nu i minder mig om det... tak;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas

Jeg husker fra mine besøg hos skoletandlægen, at enten tandlæge eller assistent ( de var begge kvinder), når de skulle kigge på mine tænder, lænede sig ind over mig, så deres store bryster blev presset mod min kind. 

Tror ikke der var noget bevidst i deres handling, som jeg måske bare overfortolkede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
slip skrev, den 18.9.2021 at 12:33:

Det var lidt sent på dagen i går, så jeg overså artiklens alder :)

Jeg har ikke helt aktuelle frontlinieberetninger, men for 4-5 års tid siden fandtes der masser af prostitution; det fremgår også på f. eks. World Sex Guide.

Tilbage i 2017 skulle jeg overnatte på et hotel langt ude i provinsen (i en by kendt for frisind gennem historien). Indenfor døren til hotelværelset lå der en pæn samling af de her små kort med billede af en ret afklædt pige, og et telefonnr. Og i stedet for en skål med frugt, blev man budt velkommen med en skål med kondomer og sex-stimulerende midler :)

Jeg var en gang på en restaurant i Bangkok, som jeg mener hedder eller blev kaldt C & C, Cows & Condoms, og hvor der stod skåle med kondomer på bordene.

Jeg var der med en kvindelig kollega og kunne ikke dy mig for at spørge: Vil du række mig.......  Kondomerne?  Nej nej, salaten, mener jeg.

Hun var rigtig sød og vi fik et godt grin, men der skete ikke mere.

Hun havde nogle år tidligere skiftet side og var kun til piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselas skrev, for 1 time siden:

Jeg var en gang på en restaurant i Bangkok, som jeg mener hedder eller blev kaldt C & C, Cows & Condoms, og hvor der stod skåle med kondomer på bordene.

Cabbages & Condoms

https://www.google.com/search?q=C+%26+C%2C+Cows+%26+Condoms+restaurant+bangkok&rlz=1C1PQHA_enDK523DK523&ei=sH5VYYLIM8bmsAeHu46YCw&oq=C+%26+C%2C+Cows+%26+Condoms+restaurant+bangkok&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAM6BQghEKABOgQIIRAVOgcIIRAKEKABSgQIQRgBUNdbWKWUAWDOlwFoAXAAeACAAXiIAd8LkgEEMTcuMpgBAKABAcABAQ&sclient=gws-wiz&ved=0ahUKEwiC4JfjrKbzAhVGM-wKHYedA7MQ4dUDCA4&uact=5

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
TordenSkjold skrev, den 18.9.2021 at 14:51:

Aaah, min tandlæge har fået en klinikassistent med thai i blodet. Inden hun skal til at rense tænderne lægger hun hænderne på begge mine kinder og introducere sig selv. Det kunne måske godt blive til noget, hvis hun havde været lidt yngre og tandlægen ikke havde siddet ved siden af.

Skjold.

Min tandlæge har en indisk kvinde som assistent. Forbandet smuk. Hun bevæger sig på en meget elegant måde, og er bare super god til at få en til at slappe af. Hun er single, efter min tandlæges konstante drillen at dømme

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...