Guest BlackMagic2020 Skrevet 7. September, 2021 https://ekstrabladet.dk/krimi/voldtog-og-truede-prostitueret-med-gevaer-hun-ville-ikke-dyrke-mere-sex/8837726 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 7. September, 2021 (edited) Endnu et godt eksempel på hvorfor prostitution fortsat skal være lovligt – ellers turde pigen måske ikke at anmelde svinet og så var han sluppet at sted med det. Der har været flere eksempler på det – for et par år siden var der en sag i Viborg hvor 3 skiderikker stjal penge og voldtog en pige – hun var sej og anmelder dem – politiet efterforskede og de fik alle fængselsstraffe. Gad vide om pigerne turde at anmelde de svin hvis prostitution var ulovligt Redigeret 7. September, 2021 af mature man Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 7. September, 2021 mature man skrev, 1 time siden: Gad vide om pigerne turde at anmelde de svin hvis prostitution var ulovligt Det er svært at spå om, det handler vel også om proportionalitetsprincippet - at voldtægt og vold med våben er mere strafbart end salg af sex, inden aktuelle sag fik gerningmanden 5 år - jeg syntes det er for lidt 8 år havde passet mig bedre - Straffe I den kaliber kan måske få de røvhuller der voldtager til at stoppe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 359 Skrevet 7. September, 2021 mature man skrev, for 6 timer siden: Endnu et godt eksempel på hvorfor prostitution fortsat skal være lovligt – ellers turde pigen måske ikke at anmelde svinet og så var han sluppet at sted med det. Der har været flere eksempler på det – for et par år siden var der en sag i Viborg hvor 3 skiderikker stjal penge og voldtog en pige – hun var sej og anmelder dem – politiet efterforskede og de fik alle fængselsstraffe. Gad vide om pigerne turde at anmelde de svin hvis prostitution var ulovligt Ser absolut ingen grund til ulovliggørelse af prostitution. Måsk burde man inføre en auturisations eller certificeringsordning for at få lidt kontrol på området. I sagen fra Viborg tror jeg ikke det har haft den store betydning. Mener der var tale om en nordafrikansk kvinde, som havde problemer nok med at fremvise opholds/arbejds tilladelse. Regnskaber var måske heller ikke hendes stærke side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg