Hop til indhold
drakumar

Snapchat piger ægte og fake

Recommended Posts

Hej alle

Jeg tænkte på, at vi kan starte en tråd, hvor man kan angive, hvilke snapchat-piger er ægte og hvilke er fake på tråden. Så ved man, hvem man skal holde sig fra, og hvem man kan kontakte uden at smide penge ud af vinduet. Jeg håber, at vi kan lave sådan en god tråd sammen, så vi kan finde guld på snapchat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan jeg ikke huske pigens Snapchat navn præcist men det var noget med Sofiepigen. Hun snyder med billeder, video og ikke mindst irl møder. Jeg vil fraråde alle former for betaling med denne pige/kvinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cristobal skrev, 1 time siden:

Nu kan jeg ikke huske pigens Snapchat navn præcist men det var noget med Sofiepigen. Hun snyder med billeder, video og ikke mindst irl møder. Jeg vil fraråde alle former for betaling med denne pige/kvinde. 

Kunne det være hende du tænker på,  røg selv i fælden. Tror hun har kostet mig 2kg mindst 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheBiscuit skrev, 1 time siden:

Kunne det være hende du tænker på,  røg selv i fælden. Tror hun har kostet mig 2kg mindst 

Det tror jeg ikke. Hende her udgav sig i hvert fald ikke for at være trans.

Del dette indlæg

Link til indlæg
drakumar skrev, for 8 timer siden:

Hej alle

Jeg tænkte på, at vi kan starte en tråd, hvor man kan angive, hvilke snapchat-piger er ægte og hvilke er fake på tråden. Så ved man, hvem man skal holde sig fra, og hvem man kan kontakte uden at smide penge ud af vinduet. Jeg håber, at vi kan lave sådan en god tråd sammen, så vi kan finde guld på snapchat.

Er der nogen grund til at du går specifikt efter Snapchat-piger?? Min erfaring er at der er rigtig mange på Snapchat der sælger billeder/film der ikke er deres egne og forlanger penge på forhånd for fysiske møder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wasted Youth skrev, for 15 timer siden:

Er der nogen grund til at du går specifikt efter Snapchat-piger?? Min erfaring er at der er rigtig mange på Snapchat der sælger billeder/film der ikke er deres egne og forlanger penge på forhånd for fysiske møder.

Fordi der kan være ægte unge, lækre og relativt billige piger på snapchat, som venter på at blive opdaget. Men der er sikkert også snyd derinde, så derfor denne tråd for at kunne navigere i det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...